Hmm, nu pas zie ik hoe je je naam moet uitsprekenquote:Op maandag 26 juni 2017 10:03 schreef G-Pier het volgende:Alle Easyjet-vluchten die overdag gaan vertrekken vanaf één bepaalde pier: M/H. De pier is letterlijk gescheiden door één glazen wand om Europa en niet-Europa te scheiden. Jij vertrekt van de M-pier.
Slippers over het algemeen vind ik gewoon kut en lelijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:20 schreef BillDauterive het volgende:
Slippers met sokken, verschrikkelijkDat zou ik zelfs niet aan doen als ik in het donker mijn vuilnis buitenzet
[..]
Hmm, nu pas zie ik hoe je je naam moet uitsprekenIk sprak het altijd op zn Engels uit, al lijkt dat wel erg veel op Creepier.
Als die persoon bewust glas op je wilde gooien moet je hem/haar straffen met dah slippah.quote:
Campinglifequote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:22 schreef Rezania het volgende:
Het is heel terug naar de 90's, wat idd pauper galore is.
Erg Surinaams!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:25 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Als die persoon bewust glas op je wilde gooien moet je hem/haar straffen met dah slippah.
Zouden jullie je toekomstige kiddo's tikken met een slipper?
Hopjesvlaquote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:23 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Slippers over het algemeen vind ik gewoon kut en lelijk.
Snap je hem niet? G-Pier because vliegtuigen en Gay-Pier? G van Gay?
Het was eigenlijk de bedoeling om Hopjesvla te heten maar dat was al bezet. :I
Lekker 's ochtends met je brakke harses en een rol wc-papier richting het toiletgebouw.quote:
Sowieso.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:25 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Als die persoon bewust glas op je wilde gooien moet je hem/haar straffen met dah slippah.
Zouden jullie je toekomstige kiddo's tikken met een slipper?
k heb stiekum deze voor in huisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Oh ja srry ik ging er ff vanuit dat die zwemmertjes van mij als eerste waren aangekomenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 18:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh, heb ik daar niks over te zeggen?
Ja maar zo werkt dat niet he meneer, opvoeden doe je met zijn tweeënquote:Op dinsdag 27 juni 2017 18:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja srry ik ging er ff vanuit dat die zwemmertjes van mij als eerste waren aangekomen
Ok ok vanaf nu zal ik beter met je overleggenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 18:36 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja maar zo werkt dat niet he meneer, opvoeden doe je met zijn tweeën
Naast de wasmand?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 18:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ok ok vanaf nu zal ik beter met je overleggen
Maar er is 1 plek in huis waar ik de lakens uit blijf delen
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Precies, en in bed heb ik de broek aan
Hoe spreek je Dauterive uit?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hopjesvla![]()
![]()
Die G van 'Gay' had ik wel door, maar daarom sprak ik het in mijn hoofd op zn Engels uit. Mjah, ik spreek Ang3l's naam ook altijd op zn Spaans uit
Gewoon als 'Bill'.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:37 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Hoe spreek je Dauterive uit?
Als Datterif of dauwtarief?
Haha, een PB?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Precies, en in bed heb ik de broek aan
Nope. Huis kopen kost duur..quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:45 schreef G-Pier het volgende:
Jullie nog vakantieplannen deze zomer?
J.A, sorry: ik was je vergeten te citeren. Ik vertrek volgende week al! 15 augustus ben ik weer terug en vanaf 16 augustus geldt mijn Studenten-OV weer.
Beetje te laat ben ik bang.quote:
Ben je niet in je eentje een rondje gaan lopen?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Beetje te laat ben ik bang.
Vriend wilde vroeg naar bed, maar ik verveel me nu kapot. En dat in een stad als Frankfurt... Jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het toch een verschrikkelijke app.!
quote:Op woensdag 28 juni 2017 02:23 schreef Kaas- het volgende:
Haha, man man man wat slecht. Ik kan niet slapen en besloot zojuist voor het eerst in een half jaar ff op Grindr te kijken voor gewoon een beetje normale chat tot ik weer wil slapen. Dit is serieus de 1e persoon die me aanspreekt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het toch een verschrikkelijke app.!
Je bent in trek, hier is het als de sahara. Veel leegte met hier en daar een oase.quote:
Was voor het eerst online, dus het nieuwe zal wel ff interessant geweest zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2017 08:33 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
[..]
Je bent in trek, hier is het als de sahara. Veel leegte met hier en daar een oase.
Waarom zeg je het af dan, en waarom wil je wel een bevestiging dat het doorgaat als je het afzegt?quote:Op woensdag 28 juni 2017 09:13 schreef Kaas- het volgende:
Ga vandaag Rijkstraineeship afzeggen.Maar wil graag eerst nog even zwart op wit, e-mailtje of zo, van die andere een bevestiging hebben dat het doorgaat. Heb het tot nu toe enkel telefonisch te horen gekregen.
Oh met "andere" bedoel ik de baan die ik wel ga kiezen. Sorry als dat onduidelijk was.quote:Op woensdag 28 juni 2017 09:31 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Waarom zeg je het af dan, en waarom wil je wel een bevestiging dat het doorgaat als je het afzegt?
Ah zo. Dat is dan heel logischquote:Op woensdag 28 juni 2017 09:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh met "andere" bedoel ik de baan die ik wel ga kiezen. Sorry als dat onduidelijk was.
Alleen naar en van het werkquote:Op woensdag 28 juni 2017 09:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vandaag nog ff bruisen in je auto'tje?
Das nog best flink zeg.quote:Op woensdag 28 juni 2017 09:40 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Alleen naar en van het werk
Ik heb vandaag alleen de ochtenddienst op het werk, 's middags moet 'ie naar de garage voor z'n kleine beurt.
Na 15.000 KM in 9 maanden is 't daar al tijd voor
En wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Jezus. En dat gaat dan zeker ook zo op een boot staan?quote:
Kan t bij jou ook contactloos of does that defy the purpose?quote:
Ja vertel mij watquote:
Paper trail altijd handig. Ik neem ik die reden automatisch al mijn telefoongesprekken opquote:Op woensdag 28 juni 2017 09:13 schreef Kaas- het volgende:
Ga vandaag Rijkstraineeship afzeggen.Maar wil graag eerst nog even zwart op wit, e-mailtje of zo, van die andere een bevestiging hebben dat het doorgaat. Heb het tot nu toe enkel telefonisch te horen gekregen.
Ik heb er nog een liggen die ik niet gebruik.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:09 schreef G-Pier het volgende:
Verkoopt iemand in dit topic een telefoonhouder met zuignap? #durftevragen
Sachsenhausen is best leuk, veel kroegjes en typische Duitse restaurants. Er zit een gothic club bij de Konstablerwache in de buurt (maar dat moet je maar net leuk vinden en ik weet niet of daar iets te doen is door de week) en een gay(-friendly?) kroeg op de hoek waar alle bussen stoppen, Nachtleben.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Beetje te laat ben ik bang.
Vriend wilde vroeg naar bed, maar ik verveel me nu kapot. En dat in een stad als Frankfurt... Jammer
Heb je daar een app voor?quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:01 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Paper trail altijd handig. Ik neem ik die reden automatisch al mijn telefoongesprekken op
Mocht er echt eens een keer iets superbelangrijks gebeuren. Nog nooit nodig gehad verder.
Mja, niet verkeerd toch?quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:27 schreef Kaas- het volgende:
Oppassen dus als je Twister iets belooft aan de telefoon.
Welke? Of is dat Apple?quote:
Nou. Erg Amerikaans dit.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:27 schreef Kaas- het volgende:
Oppassen dus als je Twister iets belooft aan de telefoon.
Ik vind het persoonlijk wel redelijk merkwaardig.quote:
ekte zakenmanquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:50 schreef Rezania het volgende:
Vloer kunnen verkopen voor 100 euro net.
Ook nog een indrukwekkende grasmaaier erbij toevallig?quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:50 schreef Rezania het volgende:
Vloer kunnen verkopen voor 100 euro net.
Wat?quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook nog een indrukwekkende grasmaaier erbij toevallig?
quote:
Ik vind 't, zoals Kaas zegt, behoorlijk merkwaardig.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:29 schreef Renesite het volgende:
Word ik zo niet heet of koud van, "ik neem dit op hoor"
#care
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |