Nee? Die fietser kwam daarna pas?quote:
Hij ging links rijden zodat die fietser kon oversteken. Niet dat het verder heel logisch is of zo, maar volgens mij is dat wat er daar gebeurdequote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee? Die fietser kwam daarna pas?
En bij de 2e ontweek 'ie niks.
Die kerel nam steeds de drempels voor het verkeer wat hem tegemoetkomt, gewoon een spookrijder dus.
Dat idee heb ik niet, want dan had 'ie het ook niet bij die 2e gedaanquote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij ging links rijden zodat die fietser kon oversteken. Niet dat het verder heel logisch is of zo, maar volgens mij is dat wat er daar gebeurde
En wat is exact de last die jij hiervan ondervindt?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee? Die fietser kwam daarna pas?
En bij de 2e ontweek 'ie niks.
Die kerel nam steeds de drempels voor het verkeer wat hem tegemoetkomt, gewoon een spookrijder dus.
Ik ondervind hier geen last van, maar vond het gewoon een behoorlijk dubieuze actie en vond hem te achterlijk om niet te delen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En wat is exact de last die jij hiervan ondervindt?
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel excuses naar Ad gemaakt van jouw reactie daarop?
Vind het wel meevallen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ondervind hier geen last van, maar vond het gewoon een behoorlijk dubieuze actie en vond hem te achterlijk om niet te delen.
Gastje....quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat idee heb ik niet, want dan had 'ie het ook niet bij die 2e gedaan
Het maakt ook verder niet uit, is gewoon een achterlijke actie, en logica ontbreekt hierbij compleet.
Valt in het niet in vergelijking met jouw acties als je eerlijk bentquote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ondervind hier geen last van, maar vond het gewoon een behoorlijk dubieuze actie en vond hem te achterlijk om niet te delen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:45 schreef Chai het volgende:
Vind het minder achterlijk dan stil gaan staan op de vluchtstrook om even te pissen. Of een roods kruis te negeren.
Mensen doen soms onhandige dingen, laat het gaan.
Laat daar nou net een gifje van zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:45 schreef Chai het volgende:
Vind het minder achterlijk dan stil gaan staan op de vluchtstrook om even te pissen. Of een rood kruis te negeren.
Mensen doen soms onhandige dingen, laat het gaan.
En dan bitchen over anderenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:46 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Laat daar nou net een gifje van zijn
[ afbeelding ]
Ja, daar is deze reeks toch voor?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:46 schreef Braddie het volgende:
Ach, als mijn dashcam een actie zoals deze oppikt, en ik vind hem "" Dan deel ik hem.
Maar omdat mijn actie vele malen achterlijke was wil dat niet zeggen dat ik geen mening mag hebben over een actie van iemand anders.
Blijf anders lekker mijn acties/posts/vlogs onder een vergrootglas houden
Bijf anders lekker alles op internet slingeren zodat we iets onder een vergrootglas kunnen leggenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:46 schreef Braddie het volgende:
Ach, als mijn dashcam een actie zoals deze oppikt, en ik vind hem "" Dan deel ik hem.
Maar omdat mijn actie vele malen achterlijke was wil dat niet zeggen dat ik geen mening mag hebben over een actie van iemand anders.
Blijf anders lekker mijn acties/posts/vlogs onder een vergrootglas houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |