En dan stap je ineens over op een partij die geheel anders denkt?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:03 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Het gaat om een beweging van pak m beet 1 jaar wellicht iets langer.
Dankzij PVV en FvD gaat Leefbaar sowieso relatief minder invloed krijgen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:30 schreef Jip141 het volgende:
NIDA is geen Denk en ik vind "vijfde colonne" bijzonder overtrokken. De link met Turkse ministers is al helemaal non-existent.
Tevens begrijpelijk, Leefbaar, dat eerst duidelijk een inclusieve migratiekritische partij was is onder druk van de PVV en FvD steeds maar rechts verschoven, waarbij ze extreme retoriek en beeldtaal over de "buitenstaander" niet meer schuwen. Jammer.
Snap heel goed dat die meneer zich daar niet meer thuis voelt.
Het zal ongetwijfeld een bepaalde reactie bij hem hebben uitgelokt, als je je collega's zo steeds verder ziet radicaliseren.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En dan stap je ineens over op een partij die geheel anders denkt?
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ten-verbond-a1562927quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dankzij PVV en FvD gaat Leefbaar sowieso relatief minder invloed krijgen.
De mooie versplintering slaat overal toe.
Dan heb je in beginsel toch al gekozen voor iets wat niet bij je past lijkt mij.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:07 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld een bepaalde reactie bij hem hebben uitgelokt, als je je collega's zo steeds verder ziet radicaliseren.
Voortschrijdend inzicht.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dan heb je in beginsel toch al gekozen voor iets wat niet bij je past lijkt mij.
Tsja, dat is niet verboden.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is doordacht. Ook dat een zetel meenemen.
Oh ja dat wist ik, bedoelde dan door de PVV zal de invloed van Leefbaar (en kleine broertje FVD) afnemen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:08 schreef Jip141 het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ten-verbond-a1562927
Prima zo.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nu niet. Dat moet je veranderen. Daar hoor je de PVV ook niet over.
Het werkt prima. Jij bent het er alleen niet mee eens.quote:
Dat klopt. Dat vals spelen staat mij tegen en zie ik als misbruik maken van vrijheden.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het werkt prima. Jij bent het er alleen niet mee eens.
Extreem treurig. En dan pretendeer je een Nederlandse politieke beweging te zijn.quote:
Neuh. Denk dat ie Leefbaar gewoon prima vond en er nu klaar mee is.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is doordacht. Ook dat een zetel meenemen.
Dus LR krijgt de schuld dat er een kandidaat is die zonder enige aanwijzing al zijn idealen van destijds overboord gooit?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kennelijk heb jij LR vertrouwd in het samenstellen van een lijst met mensen die een zekere boodschap uitdraagt. Kennelijk heeft LR daarin gefaald. Misschien zijn er ook wel mensen die op LR hebben gestemd omdat er plek was voor een Mohammed.
Als je op een lijst stemt stem je op iedereen die daarop staat. Dan is het aan de samenstellers van die lijst om daar geen onberekenbare figuren op te zetten.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dus LR krijgt de schuld dat er een kandidaat is die zonder enige aanwijzing al zijn idealen van destijds overboord gooit?
Wow. Omgekeerd redeneren hier hoor.
En als de samensteller van de lijst onberekenbaar is? Of de lijsttrekker? Hoe zuur het ook uit kan pakken op een moment is dit juist een bescherming van democratie.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
De hele definitie van het woord onberekenbaar is juist dat je niet ziet aankomen.
Partijen zouden daarom juist moeten worden bescherm tegen onberekenbaarheid. Helemaal omdat het een eigenschap is die vaak kan worden toegeschreven aan vele politici.
Ok, prima dat LB hiervoor gestraft wordt maar dat een partij als NIDA er een zetel bijkrijgt, in welk universum is dat bescherming van de democratie?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:30 schreef nanuk het volgende:
[..]
En als de samensteller van de lijst onberekenbaar is? Of de lijsttrekker? Hoe zuur het ook uit kan pakken op een moment is dit juist een bescherming van democratie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |