Ik denk dat iemand meestal bewust kiest voor deze weg.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:41 schreef marsan het volgende:
Hij zal waarschijnlijk zijn kansen op een zetel bij de verkiezingen van 2018 laag hebben ingeschat. Zijn kansen bij de andere partij zullen beter liggen. Hij kiest waarschijnlijk dus niet voor een visie maar op basis van opportunisme.
Doe eens niet zo dom.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Prima dat je naar een andere partij stapt, maar als je kijkt naar het aantal voorkeursstemmen dat die had, is het onmogelijk dat hij zn zetel meeneemt. Dat was gewoon een Leefbaar Rotterdam zetel.
Ditquote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:46 schreef TheJanitor het volgende:
De echte loyaliteit ligt natuurlijk bij de islam.
Jij bent inderdaad wel voor de vijfde colonne in alle mogelijke vormen.quote:
Denk je eens in dat die normale regel van jou vijftien jaar geleden had bestaan. Dan had de PVV er ook nooit geweest. In die zin klinkt het wel aanlokkelijk :-)quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Vreemd is dan keihard gaan voor een partij die anders denkt. Maar wel met mijn stem. Daar heb ik als kiezer dus niet voor gekozen. Men mag wel weglopen van een partij.
Lijkt mij ook. Maar de PVV had wel bestaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:07 schreef nanuk het volgende:
[..]
Denk je eens in dat die normale regel van jou vijftien jaar geleden had bestaan. Dan had de PVV er ook nooit geweest. In die zin klinkt het wel aanlokkelijk :-)
Nee, dat is ook een zetelroof geweest.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Maar de PVV had wel bestaan.
Dat was het ook. Maar als partij had men het wel kunnen redden. Het is iets waar duidelijk veel mensen achter staan. Niet ik.quote:
Niet specifiek, maar als jij voor Leefbaar Rotterdam stemt, stem je voor de lijst met alle personen die Leefbaar Rotterdam daar op heeft gezet.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Jij vindt dit een goede gang van zaken?
Gelukkig hoef je de democratie niet volledig te begrijpen om te kunnen stemmen. Maar om het woord 'ondermijnen' in de mond te kunnen nemen op een manier die ergens op slaat moet je er wel meer van begrijpen dan je tot nu toe doet.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:04 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad wel voor de vijfde colonne in alle mogelijke vormen.
Mensen zonder stemmen moeten gewoon de democratie kunnen ondermijnen.
Je stemt op een persoon die de boodschap van zijn partij uitdraagt en zich daaraan verbonden hebt. Je hebt op zijn visie in de LP Mohammend gestemd, niet op de NIDA mohammed (die trouwens ook gewoon 180 graden anders is).quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet specifiek, maar als jij voor Leefbaar Rotterdam stemt, stem je voor de lijst met alle personen die Leefbaar Rotterdam daar op heeft gezet.
Het wordt raar als je specifiek op iemand stemt die dan later met jouw stem iets geheel anders gaat doen. Dat o.a. jouw stem.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:54 schreef nanuk het volgende:
Je stemt op basis van een verkiezingsbelofte. Ai, soms komen die niet uit...
Tja had niet anders verwacht ze blijven onbetrouwbaar, ze huichelen recht in je gezicht om je daarna een mes in je rug te steken.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:07 schreef Jaylinn het volgende:
Tja had niet anders verwacht zeelijven onbetrouwbaar.
Kennelijk heb jij LR vertrouwd in het samenstellen van een lijst met mensen die een zekere boodschap uitdraagt. Kennelijk heeft LR daarin gefaald. Misschien zijn er ook wel mensen die op LR hebben gestemd omdat er plek was voor een Mohammed.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Je stemt op een persoon die de boodschap van zijn partij uitdraagt en zich daaraan verbonden hebt. Je hebt op zijn visie in de LP Mohammend gestemd, niet op de NIDA mohammed (die trouwens ook gewoon 180 graden anders is).
Ik denk dat het van die >meneer <een voorop gezet plan was net als die 2 van DENK dat zijn ook zetel rovers, tenslotte kiezen ze altijd voor hun broeders daar kunnen de naïeven Nederlanders nog wat van leren.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:30 schreef Jip141 het volgende:
NIDA is geen Denk en ik vind "vijfde colonne" bijzonder overtrokken. De link met Turkse ministers is al helemaal non-existent.
Tevens begrijpelijk, Leefbaar, dat eerst duidelijk een inclusieve migratiekritische partij was is onder druk van de PVV en FvD steeds maar rechts verschoven, waarbij ze extreme retoriek en beeldtaal over de "buitenstaander" niet meer schuwen. Jammer.
Snap heel goed dat die meneer zich daar niet meer thuis voelt.
Nee.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:41 schreef Jaylinn het volgende:
[..]
Ik denk dat het van die >meneer <een voorop gezet plan was net als die 2 van DENK dat zijn ook zetel rovers, tenslotte kiezen ze altijd voor hun broeders daar kunnen de naïeven Nederlanders nog wat van leren.
Dat was in 2014 niet duidelijk voor de man?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:30 schreef Jip141 het volgende:
NIDA is geen Denk en ik vind "vijfde colonne" bijzonder overtrokken. De link met Turkse ministers is al helemaal non-existent.
Tevens begrijpelijk, Leefbaar, dat eerst duidelijk een inclusieve migratiekritische partij was is onder druk van de PVV en FvD steeds maar rechts verschoven, waarbij ze extreme retoriek en beeldtaal over de "buitenstaander" niet meer schuwen. Jammer.
Snap heel goed dat die meneer zich daar niet meer thuis voelt.
Dat is hier helemaal niet de gewoonte. Al is het alleen al omdat de meeste burgemeesters tien jaar blijven zitten en verkiezingen om de vier jaar worden gehouden.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is hier ook de gewoonte maar soms werkt dat anders.
Het gaat om een beweging van pak m beet 1 jaar wellicht iets langer.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat was in 2014 niet duidelijk voor de man?
Ja. Anders zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is hier helemaal niet de gewoonte. Al is het alleen al omdat de meeste burgemeesters tien jaar blijven zitten en verkiezingen om de vier jaar worden gehouden.
Raad beslist. Zo simpel is het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |