Ik schakelde net weer in en meende dat Robert op de bank daar lag ..hoe erg.....quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:18 schreef Yaksa het volgende:
Bats ziet er ook niet uit wanneer ze gaat slapen, haar hele gezicht zakt een kant op.
Nee, mag toch hopen dat Bas blijft zeg.... anders blijft er voor mij nog weinig reden om te kijken... want ik denk dat Jessie ook niet lang meer blijft... en met de rest heb ik niet veel mee...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, maar van mij mag die lamlul snel opzouten ....
Of hij moet Bas zijn plaats in nemen, die een toneelhaak heeft gekregen ....![]()
Hoe kom je er eigenlijk bij dat Bas een toneelhaak heeft gekregen..quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, maar van mij mag die lamlul snel opzouten ....
Of hij moet Bas zijn plaats in nemen, die een toneelhaak heeft gekregen ....![]()
Sorry helaas pindakaas ..Bas moet eruit..waar we ons eerder zorgen maakte dat hij binnen 3 maanden al zou vertrekken omdat oom doodziek was.. zit Bas er nog ... en inmiddels vraag ik mij af waarvoor..weer gemiep in de caravan maar nu niet met Do maar met Bo...als dit nog door gaat zitten we over 1 jaar met Bas in een caravan met een Do en Beauoo...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:57 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Nee, mag toch hopen dat Bas blijft zeg.... anders blijft er voor mij nog weinig reden om te kijken... want ik denk dat Jessie ook niet lang meer blijft... en met de rest heb ik niet veel mee...
Ik zie liever andere mensen gaan.... Bas doet de koeien en de vogels, is met dat hout bezig... Jessie verkoopt spulletjes van de webshop... maar Billy zie ik niets meer doen... Jeroen en Chipp hangen maar een beetje rond..quote:Op dinsdag 27 juni 2017 03:25 schreef snetje het volgende:
[..]
Sorry helaas pindakaas ..Bas moet eruit..waar we ons eerder zorgen maakte dat hij binnen 3 maanden al zou vertrekken omdat oom doodziek was.. zit Bas er nog ... en inmiddels vraag ik mij af waarvoor..weer gemiep in de caravan maar nu niet met Do maar met Bo...als dit nog door gaat zitten we over 1 jaar met Bas in een caravan met een Do en Beauoo...
Oh gadverdamme, misselijke manipulatieve wijf ligt op de bankquote:
Hij sluipt naar bovenquote:
Het is safequote:Op dinsdag 27 juni 2017 06:47 schreef danaqui het volgende:
[..]
Echt? (Ik heb geen streams aan nog) Iewl
Thnxxquote:Op dinsdag 27 juni 2017 06:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is safeHij is weer van de vide af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |