Moest lachenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een pizzakoerier haalde hem in en smeet een pizzadoos door het raampje heen
Misschien kreeg hij niet gewoon aandacht van z'n maatjequote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan ook gewoon met enkel zwart beeld en verder wat onderling gemompel, snap echt niet waarom dit een druk op die 'live' knop verdiende tbh
Godver mono je bent wel harde voor die jongen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:02 schreef Monopoly het volgende:
Dat gehijg. Bah.
Braad, blij dat je gezond bent gaan eten. Dat hijgen is echt vies hoor. Nog een maandje of 3. Ga zo door.
Ik mag m'n bronnen niet prijsgeven, anders hangt het Brad-kartel me onthoofd op aan een brugquote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Stiekem weet jij meer. Jij bent immers wel zo'n gluipert die overam geliefd is en nergens gehaat. Je had diplomaat moeten worden.
Zo zag z'n gezicht er wel uit inderdaadquote:
3 maanden gezond eten en bewegen, dan is die piep en hijg weg. Geloof me, als gore ex-kettingroker kan ik dat beamen. Van 32 peuken per dag naar 0, mijn piep en hijg was halverwege februari wegquote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Godver mono je bent wel harde voor die jongen.
Blijft een leuk grapje.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:02 schreef Monopoly het volgende:
Dat gehijg. Bah.
Braad, blij dat je gezond bent gaan eten.
Zijn gore ex-kettingen een beetje te roken dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
3 maanden gezond eten en bewegen, dan is die piep en hijg weg. Geloof me, als gore ex-kettingroker kan ik dat beamen. Van 32 peuken per dag naar 0, mijn piep en hijg was halverwege februari weg
Zeker, zolang je schoonmoeder er niet aan vast zitquote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:05 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Zijn gore ex-kettingen een beetje te roken dan?
Bij mij zit er altijd hondehaar en vet aan...quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker, zolang je schoonmoeder er niet aan vast zit
Oh ik was bang dat je bedoelde ga zo door met pizzas en ongezond eten en je ligt binnen 3 monatten op je rug.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
3 maanden gezond eten en bewegen, dan is die piep en hijg weg. Geloof me, als gore ex-kettingroker kan ik dat beamen. Van 32 peuken per dag naar 0, mijn piep en hijg was halverwege februari weg
Nee, zolang Braad dat niet meer wilt.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh ik was bang dat je bedoelde ga zo door met pizzas en ongezond eten en je ligt binnen 3 monatten op je rug.
Moet ik inderdaad gaan doen; slaap lekker Argo!quote:
Ja hopelijk wordt hij gezond dan kunnen we met ons drieën een buurt vigilante comité opzetten.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, zolang Braad dat niet meer wilt.
Dat betalen wij met zijn allen! Net als de Polo, de BMW en de rest.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:12 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar rlly.. hoe betaald hij zijn inetrnet abbo?
Hij komt z'n hok niet meer in omdat er overal pizzadozen verspreid liggenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:13 schreef chroestjov het volgende:
Zou hij ondertussen al thuis zijn geweest? Ik vraag mij af of er vanavond helemaal geen bestellingen plaats hebben gevonden, aan de verspreiding van zijn adres kan het i.i.g. niet liggen.
En rotte vis tegen het keukenraam geplakt.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij komt z'n hok niet meer in omdat er overal pizzadozen verspreid liggen
Vanochtend scheen er een opgerolde pizza in de uitlaat van z'n auto te hebben gezeten.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En rotte vis tegen het keukenraam geplakt.
wajong tochquote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:12 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar rlly.. hoe betaald hij zijn inetrnet abbo?
Maar we krijgen er wel wat voor terug!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat betalen wij met zijn allen! Net als de Polo, de BMW en de rest.
Ach als ie het maar blijft doen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
oeh-hoehoe-hoehoe-hoehoe doet'ie in z`n 1 als ik gas los laat
Oh jawel, dat verwacht ik wel.quote:
Wat is je plan als de bak toch de geest gaat geven?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh jawel, dat verwacht ik wel.
Mocht de bak écht heel raar gaan doen gaat de auto de deur uit, dus hij heeft het nog maar ff te doen
Ah leuk: wat word de volgende auto dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh jawel, dat verwacht ik wel.
Mocht de bak écht heel raar gaan doen gaat de auto de deur uit, dus hij heeft het nog maar ff te doen
Zo'n Mercedes 190 is wel iets voor Braad.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:56 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ah leuk: wat word de volgende auto dan?
Auto naar de sloop, hopen dat ik genoeg heb op dat moment voor een andere auto.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat is je plan als de bak toch de geest gaat geven?
Oh, ik heb wel een klik met die Polo hoor, absoluut, lekker betrouwbaar autootje wat goed zuinig is, en ook prima rijd.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:00 schreef Diqiu-Long het volgende:
Jammer dat je geen klik met je auto hebt: ik ben afentoe echt verliefd op mijn auto, en wil dan alles zo snel mogelijk gemaakt hebben. Zelfs als ik er gewoon zonder problemen mee door kan rijden.
Koop een Volvo 440 manquote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Auto naar de sloop, hopen dat ik genoeg heb op dat moment voor een andere auto.
Gereviseerde bak is 400 (Dan word 'ie verstevigd met bouten in het differentieel i.p.v popnagels wat het origineel is, waardoor 'ie dus langer mee gaat)
Maar voor 400 euro heb ik ook vast wel een andere auto met +- 6 maanden keuring, dus dan doe ik dat gewoon.
Met die Twingo hechte ik nog wel wat waarde aan een auto, maar heb nu zoiets van.. Heb ik er geen klik mee? Gaat er iets kapot zoals een bak? Dan gaat 'ie weg en zie ik wel wat ik tijdelijk terug koop. (Of voor heel lang, Twingo had ik ook niet verwacht 1,5 jaar mee te rijden)
Vind die Polo geen 400 investeren waard, als ik voor datzelfde geld weer in een Twingootje kan rijden of een Swift of zo.
Haha zo ongeveer ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:03 schreef Diqiu-Long het volgende:
Zo'n beetje als een puber met vrouwtjes heeft: om de drie maanden een nieuwe scharrel
Dacht dat je aan het sparen was voor een keyboard.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha zo ongeveer ja.
Als die Polo het nog 1 jaar vol houd, rij ik er nog een jaar in, stopt 'ie er met 2 maanden mee, is dat ook niet zo`n punt.
Waarom in godsnaam?quote:
Ja die heb ik ook gehad en is echt super. Maar ik denk iets boven Braad zijn budget.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam?![]()
Al is die 8 traps van BMW wel
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gehad en is echt super. Maar ik denk iets boven Braad zijn budget.
Jezus, al te lui om te schakelenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:17 schreef Braddie het volgende:
Waarom een automaat?
Ik vind schakelen fijn hoor, maar merk met de polo dat ik echt lui begin te worden.
Schakel soms als ik 50 in z`n 5 rij en moet remmen voor een rij auto's ik niet eens terug schakel
Pas als ik onder de 30 km per uur zit wil ik hem terugschakelen![]()
Al komt dat ook omdat die Polo het gewoon "toe laat" om 30 in z`n 5 te rijden, hij draait dan net 1000 toeren en je hoort'm wat brommen, maar hij pakt keurig op.
Daar stap je niet in, die trek je aanquote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:19 schreef Blaadjes het volgende:
Of een BMW isetta. Dan steel je wel de show
Jij blijft constant reageren en negatief zeiken in dit topic, zoek zelf hulpquote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jezus, al te lui om te schakelenZoek hulp man.
Neuh, ik zou ook lekker zelf schakelen in zo'n bakkie. Is ook niks mis mee. Maar als kilometervreter vind ik een automaat wel lekker hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja.
Laten we eerlijk zijn, met dit soort budgetten zou ik niet met een automaat lopen gaan kloten.
Maar de (eventuele) keuze voor een andere auto is dan ook niet aan mij.
Gordels lopen buiten langs. Kun je hem op je rug doen als je gaat winkelen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daar stap je niet in, die trek je aan
Dan is het ook niet heel gek dat die bak er een keer de brui aan geeft hequote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:17 schreef Braddie het volgende:
Waarom een automaat?
Ik vind schakelen fijn hoor, maar merk met de polo dat ik echt lui begin te worden.
Schakel soms als ik 50 in z`n 5 rij en moet remmen voor een rij auto's ik niet eens terug schakel
Al komt dat ook omdat die Polo het gewoon "toe laat" om 30 in z`n 5 te rijden, hij draait dan net 1000 toeren en je hoort'm wat brommen, maar hij pakt keurig op.
Snap ik, vooral met files e.d. is het ideaal. Mijn ouwe heer is ook een km vreter (zo'n 60k km p/j) en vertoeft in een Touareg V10 TDI met automaat. Wat een beest is datquote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Neuh, ik zou ook lekker zelf schakelen in zo'n bakkie. Is ook niks mis mee. Maar als kilometervreter vind ik een automaat wel lekker hoor
Die ken ik ook, heerlijk wagen is dat. Ik moet een doen met een hybride Benzquote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Snap ik, vooral met files e.d. is het ideaal. Mijn ouwe heer is ook een km vreter (zo'n 60k km p/j) en vertoeft in een Touareg V10 TDI met automaat. Wat een beest is dat
Ach welnee man.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan is het ook niet heel gek dat die bak er een keer de brui aan geeft he
Ah, dan is het vast een C350equote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die ken ik ook, heerlijk wagen is dat. Ik moet een doen met een hybride Benz
7%quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ah, dan is het vast een C350e
Dan is rijden in een 14% wagentje niet vervelend meer.
Nou ik vind het aardig laag toch. Maar goed, jij rijdt de auto dus zult het vast beter weten. Ik heb mijn laatste schakelauto (Seat Leon 1.8) ook altijd redelijk lui gereden en die ging met 280k probleemloze km's de deur uitquote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach welnee man.
Als die auto dat echt niet prettig had gevonden had ik het wel gemerkt.
Zolang je gewoon heel rustig accelereert trekt'ie het prima.
Je moet inderdaad niet half het gas in trappen dan merk je dat het lastig is, maar 1000 toeren is nou niet echt schikbarend laag, hij draait +- 850 stationair.
wel mooi filmpjequote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:19 schreef Fokker89 het volgende:
Waarom staat dit op je kanaal? Weet je wel wat de politie hier mee doet?
COPYRIGHTSCHENDING JONGEN.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:17 schreef Braddie het volgende:
Waarom een automaat?
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:45 schreef isax het volgende:
2e versnelling als je 70 rijd en versnelling 5 als je 30 rijd.
wat is deze?
Lees je toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:45 schreef isax het volgende:
2e versnelling als je 70 rijd en versnelling 5 als je 30 rijd.
wat is deze?
je snapt toch ook wel dat een klapjostie dat zelfs niet doet he?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Lees je toch?
Soms rij ik erg schakellui, en dat laat de auto goed toe.
Maar soms geef ik hem ook goed de sporen (Vlak na een stoplicht de snelweg op moeten is daar een goed moment voor) En dat laat 'ie ook prima toe.
En jij denkt dat 30 rijden in zn 5 gezond is voor je motor?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Lees je toch?
Soms rij ik erg schakellui, en dat laat de auto goed toe.
Maar soms geef ik hem ook goed de sporen (Vlak na een stoplicht de snelweg op moeten is daar een goed moment voor) En dat laat 'ie ook prima toe.
Ja, maar dit is niet hoe schakelen werkt.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:46 schreef Braddie het volgende:
Knap om te zeggen dat je beter kan rijden dan iemand op basis van hoe iemand soms kiest om te schakelen, vind ik bijzonder.
Maar als jij die logica gelooft en daar aan vasthoud, hou ik je niet tegen.
nee dit komt er nog even bij.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:46 schreef Braddie het volgende:
Knap om te zeggen dat je beter kan rijden dan iemand op basis van hoe iemand soms kiest om te schakelen, vind ik bijzonder.
Maar als jij die logica gelooft en daar aan vasthoud, hou ik je niet tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |