Op de camera lijkt het altijd snel.. dat is gewoon...quote:Op maandag 26 juni 2017 21:59 schreef MissionPhailed het volgende:
Euhm, het gas gaat er aardig op zo te zien.
Dadelijk rijdt die zich nog kapotquote:
Kut heb wat dingen gemist dan. Naja volgend jaar juli weer een kans.quote:
Een halfuur geleden vertelde hij tot 1 augustus niet te streamenquote:Op maandag 26 juni 2017 22:02 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Enkele pagina's geleden heeft hij vertelt geen alcohol te drinken
Hartstikke saai, en het is wachten tot men in een ongeluk vergezeild raaktquote:Op maandag 26 juni 2017 22:02 schreef Ingolstadt het volgende:
Dolksteek in de rug van Autoweek dit, hij heeft hun idee gekaapt.
Doet ie ook niet.. Als ik hem niet vaker had gezien had ik hem niet geloofd... Als ie stilstaat valt het wel mee maar verder..quote:Op maandag 26 juni 2017 22:02 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Enkele pagina's geleden heeft hij vertelt geen alcohol te drinken
Dus je mag niet praten als bestuurder volgens jou?quote:Op maandag 26 juni 2017 22:03 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Hartstikke saai, en het is wachten tot men in een ongeluk vergezeild raaktDit is gewoon onverantwoord, of je nou Braddie heet of Autoweek.
Vingeren van blijdschap?quote:Op maandag 26 juni 2017 22:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan dit echt niet aan hoor nu. Ik ga iets anders doen.
quote:Op maandag 26 juni 2017 22:04 schreef Amarantha het volgende:
Er kunnen inderdaad moeilijk pizza's bezorgd worden op deze manier.quote:Op maandag 26 juni 2017 22:04 schreef Amarantha het volgende:
Niet jezelf laten afleiden...quote:Op maandag 26 juni 2017 22:04 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dus je mag niet praten als bestuurder volgens jou?
Jawel, maar dit is te veel afleiding met zo'n camera op je bakkes gericht. Dan kun je gewoon niet 100% op het verkeer concentreren, in Groot Brittannië is dit zelfs strafbaar.quote:Op maandag 26 juni 2017 22:04 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dus je mag niet praten als bestuurder volgens jou?
Dit kan ik beamen.quote:Op maandag 26 juni 2017 22:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Jawel, maar dit is te veel afleiding met zo'n camera op je bakkes gericht. Dan kun je gewoon niet 100% op het verkeer concentreren, in Groot Brittannië is dit zelfs strafbaar.
In Nederland zou het een artikel 5 kunnen opleveren...
Ja precies, hopelijk komt hier ook een officieel verbod op.quote:Op maandag 26 juni 2017 22:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Jawel, maar dit is te veel afleiding met zo'n camera op je bakkes gericht. Dan kun je gewoon niet 100% op het verkeer concentreren, in Groot Brittannië is dit zelfs strafbaar.
De Sovjet-Unie is uiteengevallen door dit soort beperkte verwachtingen.quote:Op maandag 26 juni 2017 22:06 schreef chroestjov het volgende:
De huidige ontwikkelingen lagen niet in de lijn der verwachting.
Heb het nooit gedaan, misschien heb je gelijk.quote:Op maandag 26 juni 2017 22:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
24.quote:
En zo snel was de stream ook weer ten einde.quote:
Vanuit de auto ja.quote:Op maandag 26 juni 2017 22:07 schreef TARDIS. het volgende:
IS BRADDIE LIVE GEWEEST EN HEB IK HET GEMIST???
Zou niet verkeerd zijn: maar denk dat ze je nu ook al aan de kant zouden zetten, als je net als bij bellen begint te slingeren.quote:Op maandag 26 juni 2017 22:07 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja precies, hopelijk komt hier ook een officieel verbod op.
Ik heb zijn gedrag eerder ook al eens bipolair genoemd maar toen werd 'ie boosquote:Op maandag 26 juni 2017 22:08 schreef nostra het volgende:
Vermakelijk wel, maar hij zat wel in zijn manie.
Heeft hij toen dat gat in zijn deur geslagen?quote:Op maandag 26 juni 2017 22:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb zijn gedrag eerder ook al eens bipolair genoemd maar toen werd 'ie boos
Voicemail in gesproken.quote:Op maandag 26 juni 2017 22:10 schreef Blaadjes het volgende:
Ik moet zo ff wat doen. Kan iemand mij bellen als hij weer live gaat of berichtje?
Tuurlijk.quote:Op maandag 26 juni 2017 22:10 schreef Blaadjes het volgende:
Ik moet zo ff wat doen. Kan iemand mij bellen als hij weer live gaat of berichtje?
Maar in zijn cel is hij weer eenzaam dus dan gebeurt het vanzelf.quote:Op maandag 26 juni 2017 22:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Aha
Niet meer live vanaf zijn cel dus
quote:
Godverquote:Op maandag 26 juni 2017 22:14 schreef LompeHork het volgende:
Dat moment waarop je kin je gordel vast houdt.
quote:Op maandag 26 juni 2017 22:14 schreef LompeHork het volgende:
Onaardig.quote:Op maandag 26 juni 2017 22:14 schreef LompeHork het volgende:
Nondejuquote:Op maandag 26 juni 2017 22:14 schreef LompeHork het volgende:
is een symptoom en geen diagnosequote:
koekoekquote:Op maandag 26 juni 2017 22:14 schreef LompeHork het volgende:
quote:
Toen ik dit moment zag, wist ik dat er een gifje van ging komen.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2017 22:20 schreef TARDIS. het volgende:
Fuck braddie, ik ga ook live, wie kijkt er mee?
Komt goed. Brad kan multitasken.quote:Op maandag 26 juni 2017 22:23 schreef Najieto het volgende:
Die live drive is trouwens wel dik gevaarlijk. Hij kijkt meer op zijn telefoon naar reacties dan op de weg
Dat zal de kijkcijfers wel opstuwen!quote:Op maandag 26 juni 2017 22:25 schreef Najieto het volgende:
[..]
Totdat er live een fietser/voetganger op zijn motorkap ligt.
Dat zou wel ultiem genot zijnquote:Op maandag 26 juni 2017 22:25 schreef Najieto het volgende:
[..]
Totdat er live een fietser/voetganger op zijn motorkap ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |