Je kunt er natuurlijk ook gewoon achteraan gaan zonder dat je dat op internet hoeft te delen natuurlijk, zulke reacties zijn te verwachten.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:53 schreef Braddie het volgende:
Nou, word weer lekker geloofd. Typisch weer.
Degene die die shit heeft gedaan merkt het vanzelf wel
Ook als het kanaal er nog was geweest, was dit nooit identiteitsfraude.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:49 schreef Braddie het volgende:
Identiteitsfraude heb ik melding van gemaakt maar dat was volgens hun niet echt een zaak, had wel wat screenshots op m`n telefoon laten zien van dat backup kanaal en van wat andere dingen.
Maar omdat het backup kanaal weg was konden ze er niets meer mee, wel zeiden ze dat ze het in de gaten zouden houden de komende tijd mocht het terugkomen. Dan zouden ze een IP-check doen en mij een belletje geven.
Arrestatieteam alles. De politie pakt zo'n zaak echt hoog op van een werkloze vetklep die zelf alles online dondert. Natuurlijk jongenquote:Op maandag 26 juni 2017 20:53 schreef Braddie het volgende:
Nou, word weer lekker geloofd. Typisch weer.
Degene die die shit heeft gedaan merkt het vanzelf wel
Ik merk het wel, als ze wat doen dan is dat top natuurlijk, en als ze het inderdaad op de grote stapel gooien en het links laten liggen sja, so be it. Heb iig aangifte gedaan.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je naar de politie bent geweest en ook wel dat ze hebben gezegd dat ze iets gaan doen maar de werkelijkheid zal waarschijnlijk zijn dat ze niks gaan doen. Of in ieder geval bijzonder weinig.
Nou dat klinkt ook onaardigquote:Op maandag 26 juni 2017 20:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Arrestatieteam alles. De politie pakt zo'n zaak echt hoog op van een werkloze vetklep die zelf alles online dondert. Natuurlijk jongen
Of je nou wel of niet heen bent geweest.. melden is altijd goed.. als er dan wel iets gebeurt wat echt niet door de beugel kan zien ze dat en zetten ze een tandje bij..quote:Op maandag 26 juni 2017 20:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik merk het wel, als ze wat doen dan is dat top natuurlijk, en als ze het inderdaad op de grote stapel gooien en het links laten liggen sja, so be it. Heb iig aangifte gedaan.
Je kunt iedereen waarvan je een telefoonnummer hebt zelf al achterhalen toch?quote:Op maandag 26 juni 2017 20:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik merk het wel, als ze wat doen dan is dat top natuurlijk, en als ze het inderdaad op de grote stapel gooien en het links laten liggen sja, so be it. Heb iig aangifte gedaan.
Dat zeker, dat zekerquote:Op maandag 26 juni 2017 20:56 schreef xcachet het volgende:
IdentiteitsfraudeJe bent slachtoffer van je eigen stommiteiten Brad.
waar betaal je dit soort avonturen allemaal vanquote:
Dat is zeker waar hoor. Maar identiteitsfraude en laster zijn nou echt niet de termen die de politie zou gebruiken in deze.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Of je nou wel of niet heen bent geweest.. melden is altijd goed.. als er dan wel iets gebeurt wat echt niet door de beugel kan zien ze dat en zetten ze een tandje bij..
De vraag is wie je daar verantwoordelijk voor kunt houden natuurlijk..quote:Op maandag 26 juni 2017 20:56 schreef xcachet het volgende:
IdentiteitsfraudeJe bent slachtoffer van je eigen stommiteiten Brad.
Ik ben slachtoffer van mijn eigen stomiteit m.b.t die YouTube video's.quote:
Gewoon doen, die lul heeft ook de holocaust veroorzaaktquote:Op maandag 26 juni 2017 20:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
De vraag is wie je daar verantwoordelijk voor kunt houden natuurlijk..
Ik vind eigenlijk dat Mono daarvoor aangepakt moet worden.. maarja dat ben ik...
Van jouw troll opmerkingen op FOK!.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waar betaal je dit soort avonturen allemaal van
empathisch van jequote:Op maandag 26 juni 2017 20:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Van jouw troll opmerkingen op FOK!.
Elke keer als jij een troll opmerking plaatst krijg ik 0.01cent, zodoende.
(In all seriousness, maatje moest verhuizen, ik bood aan te helpen, hij betaalde brandstof)
belastinggeldquote:Op maandag 26 juni 2017 20:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waar betaal je dit soort avonturen allemaal van
Amai! Even op dat eilandje en dan strak erin.quote:
Bradleyvandijk@gmail.comquote:Op maandag 26 juni 2017 20:53 schreef Chai het volgende:
Kut, heb ook een paar gmailaccounts met fake namen. Heb ik nu identiteitsfraude gepleegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |