un tssquote:Op maandag 26 juni 2017 11:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat was toch die hit van de Bloodhound Gang?
Toen je nog binnen mocht roken.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
2007, toen waren we hier allen nog onschuldige kinders
misschien kan braddie het opnemen zodat we het zeker weten want ik kan het niet bevestigen of ontkennen.quote:Op maandag 26 juni 2017 11:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat was toch die hit van de Bloodhound Gang?
Dan impliceer je dat alle betaalde bestellingen zijn gedaan door één of twee personen, anders is dat bedrag niet erg realistisch. Niet alle pizza's zullen 35 euro gekost hebben, volgens mij kan je soms al voor 8 eu een pizza laten bezorgen.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:02 schreef Mr.Ping het volgende:
Het Backup kanaal is weer weg!
Als je in één weekend voor de "grap" meerdere betaalde maaltijden kan laten bezorgen, dan heb je vast een goede baan.
Daarmee wil ik niet zeggen dat de persoon die het backup kanaal had gemaakt ook de vette maaltijden heeft laten bezorgen. Er zijn vast meer FOK!kers die >100 euro kunnen missen om iemand zijn plezier te vergallen.
wat wil je dan zeggenquote:Op maandag 26 juni 2017 12:02 schreef Mr.Ping het volgende:
Het Backup kanaal is weer weg!
Als je in één weekend voor de "grap" meerdere betaalde maaltijden kan laten bezorgen, dan heb je vast een goede baan.
Daarmee wil ik niet zeggen dat de persoon die het backup kanaal had gemaakt ook de vette maaltijden heeft laten bezorgen. Er zijn vast meer FOK!kers die >100 euro kunnen missen om iemand zijn plezier te vergallen.
Alleen op vrijdagavond was er al voor ruim 60 euro bezorgd, gisteren waren het ook minimaal twee betaalde orders.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan impliceer je dat alle betaalde bestellingen zijn gedaan door één of twee personen, anders is dat bedrag niet erg realistisch. Niet alle pizza's zullen 35 euro gekost hebben, volgens mij kan je soms al voor 8 eu een pizza laten bezorgen.
Rijk zijn is een voorwaarde om een backup kanaal te kunnen maken, of zo.quote:
Snap je punt gewoon niet.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:12 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Alleen op vrijdagavond was er al voor ruim 60 euro bezorgd, gisteren waren het ook minimaal twee betaalde orders.
Ik geloof niet dat dezelfde persoon ook de niet betaalde orders heeft laten bezorgen. Iedereen kon op de stream horen welk huisnummer het was, en de meeste kijkers zagen maar wat graag dat de boel zou escaleren.
Zolang er geen bewijs is kan je niemand aanwijzen, maar ik heb wel een vermoeden wie hier achter zit.quote:
Vermoedens zijn onnodig. Enkel hard bewijs. Hitler vermoedde ook dat het een Duitser was die de Rijkstag in de fik zette, maar hij liet de onschuldige Nederlander Marinus van der Lubbe (ook al was hij een vieze Bolsjewist) er voor executeren.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:13 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Zolang er geen bewijs is kan je niemand aanwijzen, maar ik heb wel een vermoeden wie hier achter zit.
Iwanius?quote:Op maandag 26 juni 2017 12:13 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Zolang er geen bewijs is kan je niemand aanwijzen, maar ik heb wel een vermoeden wie hier achter zit.
Spanning en sensatie alomquote:Op maandag 26 juni 2017 12:13 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Rip Otto Warmbier.quote:Op maandag 26 juni 2017 12:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vermoedens zijn onnodig. Enkel hard bewijs. Hitler vermoedde ook dat het een Duitser was die de Rijkstag in de fik zette, maar hij liet de onschuldige Nederlander Marinus van der Lubbe (ook al was hij een vieze Bolsjewist) er voor executeren.
Met genoeg vierkanten kun je anders ook cirkels maken.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik doe nooit cirkels, ik doe vierkanten.
Ik probeer jullie ook allemaal te kalmeren maar jullie gaan maar door.quote:Op maandag 26 juni 2017 13:02 schreef NoelGallagher het volgende:
als ie zelfmoord pleegt zijn we allemaal medeplichtig
Echt niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |