abonnement Unibet Coolblue
pi_171956862
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:29 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ook vervelen Moira, maar gisteravond was gewoon de druppel en já ik had het deels kunnen voorkomen door te stoppen met streamen maar goed.
Ik denk niet dat 1 van de irritante mensen zijn gezicht durft te laten zien.

Nogmaals, het is geen aanval richting jou/de mods van WEB of (de meeste) Users van WEB (Aangezien er ook een paar KLBers zitten die wél lopen te zieken) Maar gewoon in het algemeen, vond gisteravond veel te ver gaan, en het feit dat er door sommigen zo luchtig over gedaan word, zeker door Azpi met z`n " ik gooi toch al geld weg voor jouw wajong etc" Gaf voor mij de doorslag.
_O-
pi_171956877
Ik heb moeten liegen tegen m'n collega's toen ze vroegen wat ik dit weekend heb gedaan ;(
  PR en moderator maandag 26 juni 2017 @ 09:33:12 #53
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_171956900
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:29 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ook vervelen Moira, maar gisteravond was gewoon de druppel en já ik had het deels kunnen voorkomen door te stoppen met streamen maar goed.
Ik denk niet dat 1 van de irritante mensen zijn gezicht durft te laten zien.

Nogmaals, het is geen aanval richting jou/de mods van WEB of (de meeste) Users van WEB (Aangezien er ook een paar KLBers zitten die wél lopen te zieken)
Ik vat 't ook niet op als aanval, maar meestal voorspelt het gewoon niet veel goeds voor een meet als mensen een maand van tevoren al gaan afzeggen om iets wat niks met de meet te maken heeft ;(
quote:
Maar gewoon in het algemeen, vond gisteravond veel te ver gaan, en het feit dat er door sommigen zo luchtig over gedaan word, zeker door Azpi met z`n " ik gooi toch al geld weg voor jouw wajong etc" Gaf voor mij de doorslag.
Maar juist dit heeft niks met de meet te maken.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_171956949
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb moeten liegen tegen m'n collega's toen ze vroegen wat ik dit weekend heb gedaan ;(
Ik wou dat ik godverdomme het weekend de hele dag dit topic had kunnen volgen. Nu lees ik allemaal dramatisch posts zonder context. Leuk hoor, daar niet van, maar met context zou beter geweest zijn.
pi_171956969
De negeer methode werkt nog het beste ;) En men wilt jouw alleen op de kast jagen, dat vinden ze leuk en als je dan ook nog eens live bent dan kunnen ze het ook zien.

Als je niet live bent, dan beleven ze er geen plezier in en zullen dat soort grappen minder snel uithalen. Maja eigenlijk is de schade allang niet meer te herstellen, want het blijft doorgaan zolang je niet verhuist.

Of thuisbezorgd moet die mensen weten te blokkeren, maar die zullen dan wel via een proxy hun IP maskeren. Dus persoonlijk zou ik gewoon een pauze met het live streamen nemen, alleen bij jouw blijven die mensen toch altijd terug komen :(

Dan moet je gaan kiezen: door blijven streamen/vloggen, of er mee kappen? Want het houdt pas echt op wanneer jij je op de vlakte houdt: op FOK! zou je soms nog beter onder een kloon kunnen posten, maar dat heeft weinig zin :(
pi_171956990
Azpilicueta heeft dus tweemaal eten besteld (maar betaald). Wie heeft er taxi's e.d. besteld zonder te lappen? Of zijn dat mensen van buiten FOK!?
pi_171956994
Onder een kloon posten heeft hij al talloze malen geprobeerd, hij valt altijd heel erg snel al door de man.
pi_171957005
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb moeten liegen tegen m'n collega's toen ze vroegen wat ik dit weekend heb gedaan ;(
_O-
pi_171957014
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:33 schreef Moira. het volgende:
Ik vat 't ook niet op als aanval, maar meestal voorspelt het gewoon niet veel goeds voor een meet als mensen een maand van tevoren al gaan afzeggen om iets wat niks met de meet te maken heeft ;(
Brad hangt graag de drama queen uit en verandert nogal vaak van mening dus over een uurtje zal hij er wel weer anders over denken.
  PR en moderator maandag 26 juni 2017 @ 09:39:31 #60
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_171957047
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:37 schreef bamibij het volgende:
Azpilicueta heeft dus tweemaal eten besteld (maar betaald). Wie heeft er taxi's e.d. besteld zonder te lappen? Of zijn dat mensen van buiten FOK!?
Er wordt al een tijdje aangenomen dat dat om iemand/mensen gaat die hier zijn/haar/hun gezicht niet durven te laten zien. Aangezien je met zulk gedrag nou ook niet bepaald welkom zou zijn op FOK!
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_171957056
Stoppen met vloggen ga ik niet doen, dat vind ik te leuk om te doen.
Maar stoppen met streamen wel, gisteravond gaf de doorslag.
Dacht in eerste instantie, het gaat leuk, gaat goed, en toen begon de eerste bestelling, en uiteindelijk naja, dat weet iedereen wel he.

Mezelf hier op de vlakte houden ga ik zéker doen, posten met een kloontje niet, want dit account is weer vrij, gewoon een kwestie van zo min mogelijk posten, alleen als het er echt toe doet.
Zal hier vast nog wel een linkje droppen van die band vlog als het zo ver is, maar verder denk ik dat het inderdaad het beste is om verder niet/nauwelijks te posten.

Vind het belachelijk wat er gisteren is gebeurd, en nee Rectum, ik draai niet bij "over een uurtje" Donder op man.
Het feit dat mensen hier zo om lachen en het zo leuk vinden zegt veel meer over hen dan over mij.
Ik doe domme dingen, en ben naief, maar om dan iemand zo te gaan treiteren? Zegt echt heel veel over de staat van jouw leven.
  maandag 26 juni 2017 @ 09:41:26 #62
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171957103
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:39 schreef Braddie het volgende:
Stoppen met vloggen ga ik niet doen, dat vind ik te leuk om te doen.
Maar stoppen met streamen wel, gisteravond gaf de doorslag.
Dacht in eerste instantie, het gaat leuk, gaat goed, en toen begon de eerste bestelling, en uiteindelijk naja, dat weet iedereen wel he.

Mezelf hier op de vlakte houden ga ik zéker doen, posten met een kloontje niet, want dit account is weer vrij, gewoon een kwestie van zo min mogelijk posten, alleen als het er echt toe doet.
Zal hier vast nog wel een linkje droppen van die band vlog als het zo ver is, maar verder denk ik dat het inderdaad het beste is om verder niet/nauwelijks te posten.

Vind het belachelijk wat er gisteren is gebeurd, en nee Rectum, ik draai niet bij "over een uurtje" Donder op man.
Het feit dat mensen hier zo om lachen en het zo leuk vinden zegt veel meer over hen dan over mij.
Ik doe domme dingen, en ben naief, maar om dan iemand zo te gaan treiteren? Zegt echt heel veel over de staat van jouw leven.
Tot vanavond op de livestream
pi_171957111
Omslagpuntje (tweede in 1 weekend al O+ ) *O*
pi_171957112
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:39 schreef Braddie het volgende:

Vind het belachelijk wat er gisteren is gebeurd
Helemaal mee eens

Gisteren zei je dat je een nieuwe jobcoach had. Waarom? heb je echt het UWV gebeld over het wanpresteren van de vorige?

Ik had de tip al eens gegeven, maar gedraag je bij je sollicitatie deze week rustig en ga er niet vanuit dat je door iedereen behandeld zal worden als special snowflake. Niet teveel eisen of verwachten.
pi_171957115
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:39 schreef Braddie het volgende:
Ik doe domme dingen, en ben naief, maar om dan iemand zo te gaan treiteren? Zegt echt heel veel over de staat van jouw leven.
Is zo, maar je maakt het de mensen die kwaad willen zo makkelijk man. Minder open zijn zou al veel schelen
pi_171957134
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Tot vanavond op de livestream
Shit dan ga ik mijn examen echt verneuken morgen. Wilde in de avond pas leren.
pi_171957155
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:41 schreef bamibij het volgende:

[..]

Is zo, maar je maakt het de mensen die kwaad willen zo makkelijk man. Minder open zijn zou al veel schelen
Daarom stop ik met het livestreamen, in de livestreams heb ik (Al meerdere malen geroepen ook) Bijna geen filter en ben ik inderdaad gewoon echt een open boek en de naiviteit zelve.
In vlogs heb ik daar zelf de hand in, kan editten wat ik wel/niet wil, en als ik iets zeg in een eerste take waarvan ik denk "Neuh" Dan doe ik't opnieuw.
  maandag 26 juni 2017 @ 09:46:13 #68
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_171957242
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:43 schreef Braddie het volgende:

[..]

Daarom stop ik met het livestreamen, in de livestreams heb ik (Al meerdere malen geroepen ook) Bijna geen filter en ben ik inderdaad gewoon echt een open boek en de naiviteit zelve.
In vlogs heb ik daar zelf de hand in, kan editten wat ik wel/niet wil, en als ik iets zeg in een eerste take waarvan ik denk "Neuh" Dan doe ik't opnieuw.
Meer dan 100 kijkers gister man _O_
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_171957249
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:43 schreef Braddie het volgende:

[..]

Daarom stop ik met het livestreamen, in de livestreams heb ik (Al meerdere malen geroepen ook) Bijna geen filter en ben ik inderdaad gewoon echt een open boek en de naiviteit zelve.
In vlogs heb ik daar zelf de hand in, kan editten wat ik wel/niet wil, en als ik iets zeg in een eerste take waarvan ik denk "Neuh" Dan doe ik't opnieuw.
Maar het is alweer te laat, je adres ligt al op straat. Omdat je dat zelf gegeven hebt via internet in je stream :')

Kap inderdaad aub met streamen :')
pi_171957263
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:46 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Meer dan 100 kijkers gister man _O_
Beroemd zijn. _O_
pi_171957282
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:37 schreef LurkJeRot het volgende:
Onder een kloon posten heeft hij al talloze malen geprobeerd, hij valt altijd heel erg snel al door de man.
Ja het is wel je echt anders voordoen, anders hebben ze je te snel door. Maar ook een VPN gebruiken en dergelijke ;)

Op een andere forum heb ik wel succesvol met een kloon gepost, want forum autoriteit accepteer ik toch niet :( Maar met klonen posten is niet leuk, behalve dat men je niet direct koppelt aan je oude postgeschiedenis.

Je moet je alleen totaal anders voordoen, dus als je normaal netjes hoofdletters gebruikt. Dan moet je onder je kloon zonder hoofdletters typen, zonder punten en komma's. Dan valt het tenminste niet zo op :P
  maandag 26 juni 2017 @ 09:48:51 #72
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_171957315
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb moeten liegen tegen m'n collega's toen ze vroegen wat ik dit weekend heb gedaan ;(
Zou braddie ook liegen tegen z'n collega's in de Wajong wat hij dit weekend heeft gedaan? :D _O-
pi_171957355
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:48 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Zou braddie ook liegen tegen z'n collega's in de Wajong wat hij dit weekend heeft gedaan? :D _O-
:')
  maandag 26 juni 2017 @ 09:50:23 #74
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_171957363
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:46 schreef bamibij het volgende:

[..]

Beroemd zijn. _O_
Man, gister meer dan 5 uur zitten kijken. Nog nooit zo lang YouTube gekeken :D
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_171957489
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 09:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb moeten liegen tegen m'n collega's toen ze vroegen wat ik dit weekend heb gedaan ;(
:') :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')