Een kat die gewend is om naar buiten te gaan daar kan je nooit meer een binnenkat van maken.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 01:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet,maar een kat hoort naar buiten te gaan , op jacht en op onderzoek.
Deze is volgens mij niet helemaal goed![]()
3 bejaarden , en 2 waren meer buiten dan binnen. maar eentje moest ik vorige week helaas in laten slapen.![]()
ze zijn nu met zijn tweeën en je merkt dat ze nog niet helemaal gewend zijn aan die situatie
Harquote:Op dinsdag 27 juni 2017 02:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Een kat die gewend is om naar buiten te gaan daar kan je nooit meer een binnenkat van maken.
Maar, als je maar voor genoeg klim en speel mogelijkheden zorgt en je regelmatig met je katten speelt dan is een binnenkat net zo gelukkig als een buitenkat.
Anderhalf jaar geleden is harry [ afbeelding ] overleden. Na 2 jaar gedoe met nieren wat eigenlijk wel goed ging kwam 2 weken voordat ik m in moest laten slapen ook naar voren dat ie een hartkwaal had.
Loes heeft nu geen soortgenootje meer in haar nabijheid. Dat is inderdaad wel even wennen geweest en ik moet haar nu meer aandacht geven dan vroeger.
In overleg met mijn DA besloten om er niet een katertje bij te nemen. Voornamelijk gezien het gedrag van Loes wanneer Harry terug kwam van de dierenarts...
Maar ja, het was voor Loes toch ook wel wennen dat Harry er niet meer is.
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 00:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
heb je die michael jackson ziekte ook omgekeerd?
Misschien was die actie al afgelopen omdat het in Australië op dat moment alweer één dag na de verjaardag van HP was?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Vraagje:over Harry Potter gisteren 20 jaar jubileum en Facebook en Twitter easter egg.
Als je op Facebook Harry Potter intypt of een van de namen van de huizen verschijnt dat in kleur en als je er dan op klikt krijg je een korte animatie te zien.
Mijn dochter woont in australie en die easter egg doet het op haar telefoon en pc niet. Ik zoek me een ongeluk op internet waarom niet.
Ik wil het aan mijn kleinzoon laten zien.![]()
Weet iemand waar het aan kan liggen?
Dat is een goeie. Ik denk het echter niet want ook als ze op de gekleurde linkjes die er al staan klikt gebeurd er niks. Het schijnt dat er meer mensen over gemopperd hebben. Harry Potterfans!! hahaquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien was die actie al afgelopen omdat het in Australië op dat moment alweer één dag na de verjaardag van HP was?
quote:
Ja vooral via dm. Maar dat lukt niet meer dus trek je conclusiesquote:Op dinsdag 27 juni 2017 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hallon. Is Dexter een vriendin van je?
Ah, jullie zetten jullie vriendschap hier in de SC voortquote:Op dinsdag 27 juni 2017 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vooral via dm. Maar dat lukt niet meer dus trek je conclusies
Nee dat mokkel moet de cos uit met haar gezeikquote:Op dinsdag 27 juni 2017 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, jullie zetten jullie vriendschap hier in de SC voort
Soury en al haar kloontjes zaten in een bootje, blub blub blubquote:Op dinsdag 27 juni 2017 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat mokkel moet de cos uit met haar gezeik
Ik ben al ruim 10 jaar Soury en de groeten terugquote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:20 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Soury en al haar kloontjes zaten in een bootje, blub blub blub
Daahaaag bootje
Je bent al ruim 10 jaar een kluizenaar bedoel jequote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 10 jaar Soury en de groeten terug
Kan je niet lezenquote:
quote:
LOLquote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]_!
Mein himmel nee waterdicht bewijs hoor, users verschijnen normaal nooit zomaar op een forum
Doe niet zo achterlijk joh
Absoluut ik kan je rauw aan met je kut dm's oeps dat mag niet meer. Maar ga je gang met je domme gezeik dat ik kloontjes hebquote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:29 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
LOL
Het maakt ook niet uit allemaal, ik weet het jij weet het wij weten het
Ik ben hier voor de fun en zeker niet om ruzie te maken, waar Soury altijd wel op uit is
Shit. Betrapt.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:20 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Soury en al haar kloontjes zaten in een bootje, blub blub blub
Daahaaag bootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |