Dat is zijn hele woning.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:16 schreef Diqiu-Long het volgende:
Woont Braddie werkelijk op een kamertje, of heeft die ook nog een woonkamer en degelijk?
Ik zie helemaal geen ruimte...quote:Op zondag 25 juni 2017 23:17 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie ruimte voor verbetering.
Dat is wel erg klein danquote:
Sexyquote:Op zondag 25 juni 2017 23:17 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie ruimte voor verbetering.
Je hebt wel altijd het probleem dat de geur van het koken een tijdje blijft hangen, ook met luchten. Braddie moet maar nooit pannenkoeken gaan maken.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:19 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Dat is wel erg klein danGeen wonder dat zijn keuken zo opgeruimd uit zag, want anders gaat het behoorlijk stinken
Ja ik ben blij dat ik een aparte keuken heb, want anders zou het echt een ramp zijn.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:22 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Je hebt wel altijd het probleem dat de geur van het koken een tijdje blijft hangen, ook met luchten. Braddie moet maar nooit pannenkoeken gaan maken.
kippensoepje nacht laten trekken.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:22 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Je hebt wel altijd het probleem dat de geur van het koken een tijdje blijft hangen, ook met luchten. Braddie moet maar nooit pannenkoeken gaan maken.
Zit ook te twijfelen.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:29 schreef chroestjov het volgende:
Ik begin langzaam maar zeker af te haken.
....quote:Op zondag 25 juni 2017 23:35 schreef Zolderkamer het volgende:
Dus ik kwam met vis een optie en wat is het? een kwartier later staat er vis voor de deur? Net ook al met die drank...
Ja.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:37 schreef mtchel112 het volgende:
stond er serieus weer iemand voor de deur?
Ja, met vis.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:37 schreef mtchel112 het volgende:
stond er serieus weer iemand voor de deur?
Voor jou heb ik tuinkruiden bouillonquote:Op zondag 25 juni 2017 23:35 schreef isax het volgende:
[..]
lekker.
ik ben vegetarier dus geen kippensoep voor mij, leven is zwaar.
Denk dat Braddie sinds die kotspizza niet meer zo graag nomnomt van ongevraagd geleverd voedsel.quote:
smaakt dat met mijn ijsje?quote:Op zondag 25 juni 2017 23:38 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Voor jou heb ik tuinkruiden bouillon
En mensen die eten willen bestellen.. want dat gaat op termijn mis op deze manier...quote:Op zondag 25 juni 2017 23:38 schreef isax het volgende:
die gene die dit doet
betaal ten minste voor de meuk want je naait de ondernemers hard.
Dit.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:38 schreef isax het volgende:
die gene die dit doet
mja fatsoen verwachten kun je denk ik vergeten...quote:Op zondag 25 juni 2017 23:38 schreef isax het volgende:
die gene die dit doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |