Als ik vrij (met een vrouw dus) dan lik ik haar erg graag. 'Part of the deal' is dat ik ook graag haar kontje lik- lig toch niet echt uit de beurt en die billen hebben wel wat..
Ik heb het echter nog nooit meegemaakt dat vrouwen dat idem dito doen (tijdens pijpen bijv). En dit terwijl veel vrouwen weten hoe gevoelig de anus van een man is tijdens sex. Veel vrouwen stimuleren dat met hun vingers etc.
Mijn vraag; heeft iemand ooit meegemaakt dat een vrouw likte? Of durven te vragen? of is het een taboe?
(en niet zeuren over 'vies' en kontharen ed... )
quote:jaaa maar WAAROM niet?
Op zaterdag 14 december 2002 13:26 schreef Emel het volgende:
oh bahh, nooit gedaan en ook niet van plan om te doen
en stop je dan een man/vrouw als die het bij jou wel doet?
quote:Het lijkt mij gewoon ZOOOOOOOOOOOO ranzig om iemand ze POEPgat te likken. Lijkt me heel vies en ranzig.
Op zaterdag 14 december 2002 13:27 schreef SufferingJanet het volgende:[..]
en dacht jij dat je die niet had ook al heb je alles geschoren?
en voortaan even lezen.
quote:wel eens gedaan dan?
Op zaterdag 14 december 2002 13:32 schreef Chayenn het volgende:[..]
Het lijkt mij gewoon ZOOOOOOOOOOOO ranzig om iemand ze POEPgat te likken. Lijkt me heel vies en ranzig.
quote:Ik zeg toch het LIJKT!!! De geur is al helemaal niet om te pruimen en dat zegt ook heel veel over de smaak en nog als je het wast bah zeg ik moet er niet aan denken om in dat donkere gat te roeren.
Op zaterdag 14 december 2002 13:34 schreef Rulin het volgende:[..]
wel eens gedaan dan?
quote:dat verwoord je weer heerluk smakuluk
Op zaterdag 14 december 2002 13:36 schreef Chayenn het volgende:
... bah zeg ik moet er niet aan denken om in dat donkere gat te roeren.
ieder z'n persoonlijke voorkeur, maar de vraag van de topicstarter is normaal, en serieus, hou de reacties dan ook serieus.
Moet toegeven heb het nog nooit gedaan... (anus likken)
quote:staat je leuk dat lichtblauwe
Op zaterdag 14 december 2002 13:40 schreef extreme het volgende:
verzoek van mij om i.i.g normaal te reageren.ieder z'n persoonlijke voorkeur, maar de vraag van de topicstarter is normaal, en serieus, hou de reacties dan ook serieus.
quote:jij bent nog nooit gelikt door je vriendje?
Op zaterdag 14 december 2002 13:44 schreef Chayenn het volgende:
Ja sorry hoor maar als je je vinger er in doet lijkt me dat gewoon niet fris. Straks zitten er nog poepresten in. Vertel me dan eens hoe dat gaat? Smaakt het lekker? Stinkt het niet? Ik vind het alles behalve erotisch.
quote:LEKKER SERIEUS BEN JIJ!!!!!!!!!!
Op zaterdag 14 december 2002 13:46 schreef extreme het volgende:[..]
jij bent nog nooit gelikt door je vriendje?
quote:tjah als een man het bij mij doet vind ik het dus wel heerlijk maargoed.
Op zaterdag 14 december 2002 13:44 schreef Chayenn het volgende:
Ja sorry hoor maar als je je vinger er in doet lijkt me dat gewoon niet fris. Straks zitten er nog poepresten in. Vertel me dan eens hoe dat gaat? Smaakt het lekker? Stinkt het niet? Ik vind het alles behalve erotisch.
quote:volgens mij was dat een serieuse vraag, maar op de manier hoe jij reageert denk ik: nee
Op zaterdag 14 december 2002 13:46 schreef Chayenn het volgende:[..]
LEKKER SERIEUS BEN JIJ!!!!!!!!!!
Daaaaag ga lekker in de zandbak spelen.
You're missing out girl!
quote:ik ben de Mod van dit forum, voor jouw info,
quote:Ik vond het alles behalve serieus.
Op zaterdag 14 december 2002 13:48 schreef Swatkat het volgende:[..]
volgens mij was dat een serieuse vraag, maar op de manier hoe jij reageert denk ik: nee
You're missing out girl!
quote:verder kun je wel leven met het idee dat je eigen aars ook zon ranzige beerput is?
quote:Was toch een normale vraag?
WTF?
Als je helemaal voor elkaar gaat dan is niks toch taboe??? geen gat/plekje/stukje ongemoeid??
quote:Joh vertel me iets wat ik nog niet weet. Ik vind het niet eenzijdig. als je er met je neus BOVENOP zit dan lijkt het me niet prettig ruiken en vooral niet smaken. Ik vind het likken van de anus heel anders dan het likken van een penis/poes.
Op zaterdag 14 december 2002 13:48 schreef extreme het volgende:[..]
ik ben de Mod van dit forum, voor jouw info,
en het enige wat ik wil zeggenn is, dat als jouw vriendje jou daar beneden likt, z'n neus niet heel erg ver verwijderd is van jouw POEPgat, dus tenzij je helemaal een afkeer hebt van orale sex, is je reactie wel erg eenzijdig.
quote:idd
Op zaterdag 14 december 2002 13:51 schreef DaBuzzzzz het volgende:WTF?
Als je helemaal voor elkaar gaat dan is niks toch taboe??? geen gat/plekje/stukje ongemoeid??
quote:Fijn voor jou
Op zaterdag 14 december 2002 13:52 schreef Chayenn het volgende:[..]
Joh vertel me iets wat ik nog niet weet. Ik vind het niet eenzijdig. als je er met je neus BOVENOP zit dan lijkt het me niet prettig ruiken en vooral niet smaken. Ik vind het likken van de anus heel anders dan het likken van een penis/poes.
quote:idd, het lijkt je niet prettig,
Op zaterdag 14 december 2002 13:52 schreef Chayenn het volgende:[..]
Joh vertel me iets wat ik nog niet weet. Ik vind het niet eenzijdig. als je er met je neus BOVENOP zit dan lijkt het me niet prettig ruiken en vooral niet smaken. Ik vind het likken van de anus heel anders dan het likken van een penis/poes.
maar zouden er ook meiden zijn die tenen af willen sabbellen want dat is ook een geil gevoel.
Gewassen en ongewassen uiteraard.
quote:Dat bedoel ik.....zo'n partner (en daar heb je er maar één of een paar van in je leven) is het mooist wat er is.....helemaal los en geen géne......Sex zoals die eikel boven het ontworpen heeft!
Op zaterdag 14 december 2002 13:54 schreef pierke het volgende:
mijn lief likt geregeld mijn aars/kont. en daar heb ik niet om hoeven zeuren!! en natuurlijjk heb ik me dan wel goed gewassen, maaar dat verlang ik ook van haar.
het grappige is zelfs dat zij het heerlijk vind om te doen en in het begin er niets van moest hebben wanneer ik het bij haar deed, maar nu eigenlijk niets anders meer wil!
quote:die zijn er
Op zaterdag 14 december 2002 13:56 schreef robbieRdam het volgende:
been there done that,maar zouden er ook meiden zijn die tenen af willen sabbellen want dat is ook een geil gevoel.
quote:zo denk ik er ook over.... als je iemand lekker vindt dan zijn er toch geen problemen? Ik krijg het idee dat sommige vrouwen sex hebben met mannen minus hun achterwerk... vermijden ze dat angstvallig???? Als ze toevallig zijn anus zien houden ze dan hun ogen dicht........ Beetje raar allemaal aangezien wij mannen regelmatig met hun 'openingen' worden geconfronteerd...... en we klagen niet hoor
Op zaterdag 14 december 2002 13:57 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Dat bedoel ik.....zo'n partner (en daar heb je er maar één of een paar van in je leven) is het mooist wat er is.....helemaal los en geen géne......Sex zoals die eikel boven het ontworpen heeft!
![]()
![]()
het is niet ranzig om je vinger erin te doen e.d. mits het kontje goed gewassen is...
quote:en je vinger
Op zaterdag 14 december 2002 14:19 schreef junkie19 het volgende:
ff 1 ding over de ranzgheid enzo hehehehet is niet ranzig om je vinger erin te doen e.d. mits het kontje goed gewassen is...
quote:ook bene there done that, nooit meer
Op zaterdag 14 december 2002 13:56 schreef robbieRdam het volgende:
been there done that,
maar zouden er ook meiden zijn die tenen af willen sabbellen want dat is ook een geil gevoel.
The more pleasure the better..
Bij vrouwen gaat het gewoon makkelijker, de vagina en de anus zitten vlak bij elkaar(dus als je een vrouw likt dan kom je automatisch ook al bij haar anus).
Je gaat dus al heel automatisch ook naar haar kontje toe, bij mannen zit dat allemaal toch wat verder weg en onder de ballen....
Bij mannen vind ik het vaak ook een probleem dat ze daar niet geschoren zijn, een harig gaatje likken vind ik niets...
Is ook haast niet echt schoon te krijgen(blijft toch hoe goed je ook wast wat lucht inzitten), dus mannen met een harig kontgat voelen mijn tong niet.
Maar zo op z'n tijd zijn anus likken(schoon is natuurlijk een vereiste, maar dat moge duidelijk zijn....) niets mis mee hoor!!!
Voor vingeren in de anus gebruik ik altijd latex handschoentjes, ik gruwel van poep, poep op je vinger is zo'n domper(moet je eerst gaan schoonmaken, zit het onder je nagel bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh).
Met een handschoentje aan heb je daar geen last van, zit er perongelijk wat op, handschoentje uit en je kan gewoon verder met sex...
quote:O?
Op zaterdag 14 december 2002 19:38 schreef SufferingJanet het volgende:
even ten goed; op een anus zit geen haar.
Die van meisjes zijn lekker zacht... en jongens of hangend vet of een spierbonk, dat voelt gewoon niet lekker.
ontopic:
Sjah, mannen hebben idd geen lekkere billen en denk dat de meeste meiden dit maar ranzig vinden, beetje bij je anus likken vooral als een man bilhaar
heeft, lijkt mij dat als vrouw zijnde erg
quote:OP een anus niet nee, wel direct eromheen.........................
Op zaterdag 14 december 2002 19:38 schreef SufferingJanet het volgende:
even ten goed; op een anus zit geen haar.
quote:bèh, wat steriel
Op zaterdag 14 december 2002 19:01 schreef erodome het volgende:
Voor vingeren in de anus gebruik ik altijd latex handschoentjes,
quote:Je moet het eens proberen is veel lekkerder...
Op zaterdag 14 december 2002 21:54 schreef -Dalai- het volgende:[..]
bèh, wat steriel
*Het is glad, glijdt dus heerlijk soepel naar binnen
*geen nagerrandjes ofzo die kunnen krassen(doet auw hoor)
*geen last van ruwe vingers(mannenvingers kunnen erg ruw zijn!!!)
*stiekume glibbervingertjes die aan alle kanten naar binnen glijden(jummyyyyyyyyyyyyyyyyyy).
*geen onderbreking nodig omdat er perongelijk wat poep op je vinger zit(geen poep onder je nagels, heb lange nagels, is een ellende om het er onderuit te krijgen).
Ik vind het bij mezelf veel lekkerder als iemand handschoentjes draagt, heb dan ook een flinke voorraad van die dingen, we gebruiken ze vaak ook voor het stevigere vingerwerk.
Ik hou gewoon van glibbervingers die overal naar binnen glijden.
quote:Dito
Op zondag 15 december 2002 12:52 schreef troeliewoelie het volgende:
Ik doe het wel en hij ook.
Ik vind het lekker en niet vies. Eerst is alles toch gewassen.
quote:
quote:* NiMPhoenix knikt voltallig ja
Op zaterdag 14 december 2002 13:57 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Dat bedoel ik.....zo'n partner (en daar heb je er maar één of een paar van in je leven) is het mooist wat er is.....helemaal los en geen géne......Sex zoals die eikel boven het ontworpen heeft!
![]()
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 16-12-2002 20:40]
De 'eeeuw'-factor kan ik overheen komen, maar de beharing: nee. Keerzijde is wel dat ik er ook niet om zal vragen, hoewel ik het waarschijnlijk best lekker zou vinden...
Er zijn genoeg andere dingen to doen, toch?
Waarom zeggen jullie dan: Hij heeft een lekker kontje
Leg mij dat nou eens uit
quote:Euh ze hebben ook nog handen?
Op dinsdag 17 december 2002 19:17 schreef Elegy het volgende:
Aan alle dames die zeggen het niet te doen/willen doen:Waarom zeggen jullie dan: Hij heeft een lekker kontje
Leg mij dat nou eens uit
Zomaar een zijstraat hoor...
quote:Mja, maar bij lekker denk ik ook aan smaak
Op dinsdag 17 december 2002 19:21 schreef Knuffie het volgende:[..]
Euh ze hebben ook nog handen?
Zomaar een zijstraat hoor...
En wat dacht je van:
"je ziet er uit om op te eten"
"je bent om rauw in te bijten"
en deze smiley spreekt toch wel boekdelen: dacht ik zo..
Nou, nou? Kom maar op!
Je kan zoveel met kontjes, het is niet alleen een anus hoor....
quote:"Je", staat dan voor "anus" ?
Op dinsdag 17 december 2002 19:24 schreef Elegy het volgende:[..]
Mja, maar bij lekker denk ik ook aan smaak
En wat dacht je van:
"je ziet er uit om op te eten"
"je bent om rauw in te bijten"
en deze smiley spreekt toch wel boekdelen:dacht ik zo..
Nou, nou? Kom maar op!
Deze meer------->
En ik heb hier verder geen mening over!
quote:De topic titel is ook "Likken vrouwen geen kont?"
Op dinsdag 17 december 2002 20:01 schreef erodome het volgende:
Billen om in te bijten..........
Billen om aan te likken.........Je kan zoveel met kontjes, het is niet alleen een anus hoor....
Maar om de één oof andere manier komen we toch altijd weer bij de anus terecht
quote:In elk geval niet voor "mij"
Op dinsdag 17 december 2002 20:04 schreef Knuffie het volgende:[..]
"Je", staat dan voor "anus" ?
![]()
quote:Vast wel, kom op, voor de dag ermee
Deze meer-------> [afbeelding]![]()
En ik heb hier verder geen mening over!
quote:Nog zo'n waanzinnige smiley ----------->
Op woensdag 18 december 2002 14:31 schreef Elegy het volgende:
Vast wel, kom op, voor de dag ermee
Ik zie je wel in Slowchat !!
quote:Oei, oei oei, je hebt helemaal gelijk
Op woensdag 18 december 2002 14:29 schreef Elegy het volgende:[..]
De topic titel is ook "Likken vrouwen geen kont?"
Maar om de één oof andere manier komen we toch altijd weer bij de anus terecht
Shame on my pervert mind!!!!!!!!!!!!!!
quote:Waar het hart vol van is, loopt de mond van over...
Op woensdag 18 december 2002 20:16 schreef erodome het volgende:
Shame on my pervert mind!!!!!!!!!!!!!!
quote:Ik kende er eentje....best leuk!!
Op zaterdag 14 december 2002 13:14 schreef SufferingJanet het volgende:
een vraag die me (SufferingJanet = Man) al een tijdje bezig houdt; likken vrouwen geen kont??Als ik vrij (met een vrouw dus) dan lik ik haar erg graag. 'Part of the deal' is dat ik ook graag haar kontje lik- lig toch niet echt uit de beurt en die billen hebben wel wat..
Ik heb het echter nog nooit meegemaakt dat vrouwen dat idem dito doen (tijdens pijpen bijv). En dit terwijl veel vrouwen weten hoe gevoelig de anus van een man is tijdens sex. Veel vrouwen stimuleren dat met hun vingers etc.
Mijn vraag; heeft iemand ooit meegemaakt dat een vrouw likte? Of durven te vragen? of is het een taboe?
quote:Veel mannen hebben dan ook wat meer last van konthaar dan vrouwen
Op zaterdag 14 december 2002 14:19 schreef SufferingJanet het volgende:[..]
zo denk ik er ook over.... als je iemand lekker vindt dan zijn er toch geen problemen? Ik krijg het idee dat sommige vrouwen sex hebben met mannen minus hun achterwerk... vermijden ze dat angstvallig???? Als ze toevallig zijn anus zien houden ze dan hun ogen dicht........ Beetje raar allemaal aangezien wij mannen regelmatig met hun 'openingen' worden geconfronteerd...... en we klagen niet hoor
quote:Mannen kunnen ook dit voorbeeld volgen
Op donderdag 19 december 2002 02:37 schreef FlipDwerg het volgende:[..]
Veel mannen hebben dan ook wat meer last van konthaar dan vrouwen
(kan dit er is niets zichtbaar
)
quote:Oehhh Ahhhh
Op donderdag 19 december 2002 10:26 schreef Elegy het volgende:[..]
Mannen kunnen ook dit voorbeeld volgen
(kan diter is niets zichtbaar
)
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 19-12-2002 14:46]
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 19-12-2002 14:47]
Ik vind het zoals het nu is lekker genoeg, en er is variatie en spanning zat.
quote:Ohja, kontlikken is een doodserieuze aangelegenheid, sorry
Op donderdag 19 december 2002 14:29 schreef Amoebe het volgende:hahaha
quote:Ik krijg spontaan zin om handschoenen te kopen
Op zaterdag 14 december 2002 22:08 schreef erodome het volgende:
Je moet het eens proberen is veel lekkerder...*Het is glad, glijdt dus heerlijk soepel naar binnen
*geen nagerrandjes ofzo die kunnen krassen(doet auw hoor)
*geen last van ruwe vingers(mannenvingers kunnen erg ruw zijn!!!)
*stiekume glibbervingertjes die aan alle kanten naar binnen glijden(jummyyyyyyyyyyyyyyyyyy).
*geen onderbreking nodig omdat er perongelijk wat poep op je vinger zit(geen poep onder je nagels, heb lange nagels, is een ellende om het er onderuit te krijgen).Ik vind het bij mezelf veel lekkerder als iemand handschoentjes draagt, heb dan ook een flinke voorraad van die dingen, we gebruiken ze vaak ook voor het stevigere vingerwerk.
Ik hou gewoon van glibbervingers die overal naar binnen glijden.
Doos van 100 stuks kost geloof ik iets van 10 euro...
Allebei likken we elkaar daar en het voelt , enne dat vieze.... je moet ervoor zorgen dat het wel schoon is (nooit schoon gemaakt daar ofzo?)
Op een gegeven moment begon ik ook d'r poepertje te likken en hier werd ze zo geil van dat ze vervolgens smeekte om, nou, je weet wel
quote:Gatver, ben jij een latente anaalvandaal ofzo?
een vraag die me (SufferingJanet = Man) al een tijdje bezig houdt; likken vrouwen geen kont??Als ik vrij (met een vrouw dus) dan lik ik haar erg graag. 'Part of the deal' is dat ik ook graag haar kontje lik- lig toch niet echt uit de beurt en die billen hebben wel wat..
quote:Niets, maar andere invalshoeken kunnen ook leuk zijn. En als mensen het daarover willen hebben.. prima toch?
Op maandag 30 december 2002 12:26 schreef Berserker het volgende:
Wat is er verdorie mis met gewoon lekker hard neuken?
quote:Nee
Op donderdag 19 december 2002 23:41 schreef Niogura het volgende:
Ben ik dan de enige hier waarbij het gebeurt
quote:Ja,ja, dat heb je van hans Teeuwen
Op maandag 30 december 2002 13:51 schreef OviivO het volgende:
Kijk dat is nou het voordeel, en voor mij misschien een nadeel dat ik daar niet over beschik, een vriend of vriendin met een stoma, die heeft in ieder geval een schoon aarsje!!!
quote:
Op maandag 30 december 2002 13:55 schreef MrPinky het volgende:[..]
Ja,ja, dat heb je van hans Teeuwen
Ik vind het heerlijk om te doen en mijn vriendin heerlijk om te ontvangen,
bij mij heeft het enige tijd geduurt met een beetje aansporen van mijn kant.
Wat zij er van vind zal ze denk ik ook wel posten.
En idd kunnen mannen beter hun anus scheren want haren is ranzig...
En handschoenen vind ik niet echt toepasselijk dat is echt zo van "mmm omdat hetmoet maar ik vind het wel walgelijk..." das het hetzelfde als de afwas met handschoenen doen.. vind ik ook zo raar...
Anusje moet wel schoon zijn maar om het nou persee te gaan schrobben, vind ik van niet...
En luchtjes en stukjes nouja.. dat kan altijd wel eens voorkomen maarja jullie zijn toch partners dan kan dat toch.... nouja ik moet toegeven een klodder brij is niet zo lekker maar afvegen en een beetje zeep .. ff liggen en weer knuffellen en weer doorgaan ... niks zo normaal als mensen die afval produceren...
Spike.
quote:en waarom?
Op dinsdag 31 december 2002 14:58 schreef DarkMaxie het volgende:
HELL NO!!!!
Als je zulke fanatieke reacties geeft verwacht ik wel dat je ze onderbouwt.
quote:Ze is 16. Dan staat er gemiddeld gezien nog vrij veel tegen volgens mij
Op dinsdag 31 december 2002 15:00 schreef E.T. het volgende:
en waarom?
Waarom lijkt 't je smerig? Wat staat je tegen?
quote:LOL ... lkkr pittig detail ... ik word echt geil van deze woorden
Op woensdag 1 januari 2003 20:48 schreef sweaty het volgende:
, al moet er natuurlijk niet al teveel haar zitten want dat is dan weer ranzig. Ik kan het iedere vrouw aanbevelen,
quote:Zoals je het ook uitdruk, 'afgrazen', dan zou ik ook al spontaan geen zin meer hebben!
Op donderdag 2 januari 2003 13:44 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Heb nergens wat tegen en ben in principe niet vies van hem, maar ik krijg een beetje een knoop in mijn maag als ik me voorstel dat ik m'n vriend zijn kont zou afgrazen.Denk niet dat ik dit ooit wil proberen (truttig, he
)
quote:Idd heel mooi geformuleerd
Op donderdag 2 januari 2003 18:37 schreef scanman01 het volgende:[..]
Zoals je het ook uitdruk, 'afgrazen', dan zou ik ook al spontaan geen zin meer hebben!
Kvinnut helemaal niet erg om te doen.. Je merkt vanzelf wel wanneer het 'kan' (lees: schoon is) als je er in de buurt komt.. En anders toch beetje knabbelen? Khou wel van knabbelen.. Nee niet echt waar.. Knabbelen nooit meegemaakt maar mis t ook niet..
~Des
Niets doen waar je geen zin in hebt!
quote:Oh nee?
Op zaterdag 14 december 2002 20:20 schreef Deva het volgende:Sjah, mannen hebben idd geen lekkere billen
Wat zou zij nou van plan zijn
quote:De ramen lappen?
Op zondag 5 januari 2003 19:32 schreef FBtje het volgende:Wat zou zij nou van plan zijn
quote:Post foto twee dan eens
Op woensdag 8 januari 2003 07:16 schreef FBtje het volgende:
Nah, volgens mij gaat ze echt likken hoor
Ik vind die foto van het blauwe broekje niet echt (maar ik ben dan ook geen homo, wellicht dat het daar aan ligt
)
quote:Okee, met mijn "ik ben niet homo maar zal er toch eens mijn licht op doen schijnen" attitude (
Op donderdag 9 januari 2003 10:30 schreef FBtje het volgende:
Je hoeft denk ik geen homo te zijn om te zien of iets er goed uit ziet of niet lekker is
Kont in blauw broekje vind ik niks, die tweede op bed is beter. Bovendien vind ik dat ook een estetisch hoogstaande foto
Tevreden?
Overigens is er weinig wat me geiler maakt dan gerimd te worden door een vrouw...ik heb het gelukkig vaak genoeg mogen ervaren
een lamme tong krijg je er wel van
quote:ik ben 17
Op woensdag 1 januari 2003 19:14 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ze is 16. Dan staat er gemiddeld gezien nog vrij veel tegen volgens mij
En dan klagen WE OOK NIET of wel mensen.. maar goed, ik denk dat de meeste heren hier gelijk brullen hoe smerig t wel niet is omdat ze bang zijn dat ALS ze zouden zeggen dat t ze wat lijkt, ze gelijk voor NICHT uitgemaakt worden.. maar goed, ik zeg maar zo als JIJ wel je vriendin bij dr poepgat wil snuffelen, waarom zou zij dan dat ook niet bij jouw mogen? enne dat van dat geur gezeik, mensen je veegt toch je reet als je gescheten hebt? en je wast jezelf TOCH? hoop ik.. dan zal het gerust wel meevallen.
Als OF de dames altijd zo prettig ruiken van voren oftwel eerst even wassen .. zo zijn er ook weer wat tieners wijzer hiero
quote:goed voor je antistoffen
Op woensdag 15 januari 2003 17:18 schreef johnnyv.nl het volgende:
Het lijkt me erg ongezond om een anus te likken aangezien er, hoe hard je ook schrobt, altijd bergen bacterieËn op zitten en dan niet bepaald de gezondste...
quote:Jij neemt zeker ook je eigen plastic bestek mee als je uit eten gaat? beetje last van besmettingsvrees ofzo?
Op woensdag 15 januari 2003 17:18 schreef johnnyv.nl het volgende:
Het lijkt me erg ongezond om een anus te likken aangezien er, hoe hard je ook schrobt, altijd bergen bacterieËn op zitten en dan niet bepaald de gezondste...
quote:n00b, ooit gehoord van al die 3e wereld menskes die doodgaan door vervuild drinkwater. Daar zitten n.l. resten van fecalien (stront) in. Daar wordt je niet zo'n heel klein beetje ziek van.
Op woensdag 15 januari 2003 17:22 schreef marlins het volgende:[..]
Jij neemt zeker ook je eigen plastic bestek mee als je uit eten gaat? beetje last van besmettingsvrees ofzo?
[edit]Dat zit dus ook op je anus[/edit]
quote:waaahaaa!!
Op woensdag 15 januari 2003 17:24 schreef johnnyv.nl het volgende:[..]
n00b, ooit gehoord van al die 3e wereld menskes die doodgaan door vervuild drinkwater. Daar zitten n.l. resten van fecalien (stront) in. Daar wordt je niet zo'n heel klein beetje ziek van.
als je een kut likt krijg je toch ook geen 'urine' ziektes???
quote:Ik weet niet waar jij likt, maar dat terzijde...
Op woensdag 15 januari 2003 17:25 schreef SolidArt het volgende:[..]
waaahaaa!!
als je een kut likt krijg je toch ook geen 'urine' ziektes???
Urine is steriel, dat wil zeggen: bacterieloos. Je kan het in principe gewoon drinken en het wordt zelfs gebruikt om te ontsmetten.
Stront daarentegen is een opeenhoping van resten met bacterieën...
quote:ik ben er nog nooit ziek van geweest...
Op woensdag 15 januari 2003 17:26 schreef johnnyv.nl het volgende:[..]
Ik weet niet waar jij likt, maar dat terzijde...
Urine is steriel, dat wil zeggen: bacterieloos. Je kan het in principe gewoon drinken en het wordt zelfs gebruikt om te ontsmetten.
Stront daarentegen is een opeenhoping van resten met bacterieën...
en kussen dan? dat doe jij zeker ook niet
quote:Als je nou eens leest wat ik schrijf voor je reageert:
Op woensdag 15 januari 2003 17:29 schreef SolidArt het volgende:[..]
ik ben er nog nooit ziek van geweest...
en kussen dan? dat doe jij zeker ook niet
[edit]
* johnnyv.nl begint het gevoel te krijgen dat ie met een analfabeet in discussie is, vreemd dat diegene dan toch kan schrijven...
[/edit]
quote:lol, wacht maar tot je echt een keer uber geil bent
Op woensdag 15 januari 2003 17:30 schreef johnnyv.nl het volgende:[..]
Als je nou eens leest wat ik schrijf voor je reageert:
Mond = (redelijk) schoon
Vagina (indien gewassen) = vrijwel steriel
Kont = 1 berg bacterieën[edit]
* johnnyv.nl begint het gevoel te krijgen dat ie met een analfabeet in discussie is, vreemd dat diegene dan toch kan schrijven...
[/edit]
quote:Ok, ontopic:
Op woensdag 15 januari 2003 17:33 schreef extreme het volgende:
mensen, OF einde slowchat, OF einde topic, aan jullie de keus.
[edit]
Het lijkt me overigens ook wel ranzig, maar das bij veel dingen zo en ik denk dat het gewoon een drempel is. Ben je eenmaal over een drempel heen dan zul je het misschien best doen (of niet).
En voor de slowchater boven: Ik ben heus wel eens enorm geil geweest en weet heus wel wat van het een en ander af, maar dan hoef je niet puberaal te gaan flamen...:N
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door johnnyv.nl op 15-01-2003 17:38]
quote:Idem Ditto
Op zaterdag 14 december 2002 13:32 schreef Chayenn het volgende:[..]
Het lijkt mij gewoon ZOOOOOOOOOOOO ranzig om iemand ze POEPgat te likken. Lijkt me heel vies en ranzig.
quote:wie noem je nu een n00b? wat jij nu doet is appels met peren vergelijken, je kan toch zeker niet een 3e wereld land hygiene met een 1e wereld land gaan vergelijken. Maar goed, je moet t gewoon zelf weten, blijkbaar maar jij je heel druk om bacterien die overigens overal zitten, je denkt zeker ook dat je ALLEEN thuis bent hehe.. moet je maar is discovery kijken, wat er zoal NOG meer bij je in huis woont.
Op woensdag 15 januari 2003 17:24 schreef johnnyv.nl het volgende:
n00b, ooit gehoord van al die 3e wereld menskes die doodgaan door vervuild drinkwater. Daar zitten n.l. resten van fecalien (stront) in. Daar wordt je niet zo'n heel klein beetje ziek van.[edit]Dat zit dus ook op je anus[/edit]
quote:Resten van Fecalien zitten niet door mijn hele huis hoor, maar nou ga ik hier niet meer op in, dit is GEEN SC, ga daar maar heen...
Op woensdag 15 januari 2003 17:40 schreef marlins het volgende:[..]
wie noem je nu een n00b? wat jij nu doet is appels met peren vergelijken, je kan toch zeker niet een 3e wereld land hygiene met een 1e wereld land gaan vergelijken. Maar goed, je moet t gewoon zelf weten, blijkbaar maar jij je heel druk om bacterien die overigens overal zitten, je denkt zeker ook dat je ALLEEN thuis bent hehe.. moet je maar is discovery kijken, wat er zoal NOG meer bij je in huis woont.
quote:Laat inderdaad maar zitten, OF je snapt het niet OF je wilt het niet snappen
Op woensdag 15 januari 2003 17:43 schreef johnnyv.nl het volgende:[..]
Resten van Fecalien zitten niet door mijn hele huis hoor, maar nou ga ik hier niet meer op in, dit is GEEN SC, ga daar maar heen...
quote:Jij snapt het niet, mijn uitleg ging over de ongezondheid van stront, maar dat snap je niet...
Op woensdag 15 januari 2003 17:45 schreef marlins het volgende:[..]
Laat inderdaad maar zitten, OF je snapt het niet OF je wilt het niet snappen
quote:Jaah het is ongezond, als je je kont niet veegt en schoonmaakt wel ja. Der zijn wel meerdere dingen die erotisch zijn maar niet 100% gezond, boeie... Als wij, "mensen" geil zijn doen we wel meer dingen die niet per se gezond zijn.
Op woensdag 15 januari 2003 17:47 schreef johnnyv.nl het volgende:[..]
Jij snapt het niet, mijn uitleg ging over de ongezondheid van stront, maar dat snap je niet...
Ik denk alleen dat vrouwen het minder vaak bij mannen doen en mannen bij vrouwen wel, omdat een hairy mannen kont minder aantrekkelijk deruit ziet als een mooi vrouwen kontje .
quote:Dit is echt het aller aller laatste postje wat ik hieraan vuil maak. Je kont wordt niet schoon van afvegen en wassen omdat je bacterieën niet weg KAN wassen...
Op woensdag 15 januari 2003 18:02 schreef blieblie het volgende:[..]
Jaah het is ongezond, als je je kont niet veegt en schoonmaakt wel ja.
Ik stelde alleen straks dat het me ongezond leek en jullie gaan gelijk allemaal flamen
quote:In een heel geile bui vindt ik het uiIt een pervers soort ranzigheid wel lekker ja, maar beffen is veel toffer: een vagina biedt toch wat meer mogeljkheden dan een poepertje. en ik vind het personlijk ook lekkerder, en beter ruiken. ook reageert de vrouw wel wat heftiger op het likken van m.n. de clitoris, dan op het likken van de anus.
Als ik vrij (met een vrouw dus) dan lik ik haar erg graag. 'Part of the deal' is dat ik ook graag haar kontje lik- lig toch niet echt uit de beurt en die billen hebben wel wat..
Kortom: baffen haalt het niet bij beffen. Sorry (hetero)-ladies..
het lichaam heeft een ingang en een uitgang, die 2 hebben niks maar dan ook echt helemaal niks bij elkaar te zoeken. er ligt niet voor niks 7m darmkanaal tussen
quote:Waarom zou je ook verder kijken dan je neus lang is
Op woensdag 15 januari 2003 19:08 schreef Pushit het volgende:
basisje anatomiehet lichaam heeft een ingang en een uitgang, die 2 hebben niks maar dan ook echt helemaal niks bij elkaar te zoeken. er ligt niet voor niks 7m darmkanaal tussen
quote:Flame
Op woensdag 15 januari 2003 19:14 schreef blieblie het volgende:[..]
Waarom zou je ook verder kijken dan je neus lang is
.
Blijf jij maar mooi het missionaris standje doen, das al extreem genoeg, he?
Bah echt..je gaat toch niet ....laat ook maar....
quote:probeer eens niet in standjes te denken, zal een plus voor je sexleven zijn
Op woensdag 15 januari 2003 19:14 schreef blieblie het volgende:[..]
Waarom zou je ook verder kijken dan je neus lang is
.
Blijf jij maar mooi het missionaris standje doen, das al extreem genoeg, he?
en verder ben ik gewoon van mening dat het niet "normaal" is, wat anderen doen moeten ze zelf weten.
quote:Ik heb nog geen sexleven dusss
Op woensdag 15 januari 2003 19:19 schreef Pushit het volgende:[..]
probeer eens niet in standjes te denken, zal een plus voor je sexleven zijn
en verder ben ik gewoon van mening dat het niet "normaal" is, wat anderen doen moeten ze zelf weten.
quote:Hoe kun je dat weten zonder er ervaring mee te hebben
Op woensdag 15 januari 2003 19:22 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik heb nog geen sexleven dusss
... Eigenlijk heb ik nog geen recht vanspreken hier, op het feit dat ik wel weet wat ik wel of niet doe op dat gebied.
quote:Was niet zo bedoeld ik vindt alleen dat 1 richtingsverkeer blabla altijd maar een beetje kortzichtig that's all.
Op woensdag 15 januari 2003 19:15 schreef johnnyv.nl het volgende:[..]
Flame
quote:Ik denk dat ik in de hitte van het moment nog soepeler denk dan gewoon droog achter de computer.
Op woensdag 15 januari 2003 19:23 schreef johnnyv.nl het volgende:[..]
Hoe kun je dat weten zonder er ervaring mee te hebben
Denk dat je in de 'hitte van het moment' heel anders over dingen denkt hoor...
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 19:22 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik heb nog geen sexleven dusss
... Eigenlijk heb ik nog geen recht vanspreken hier, op het feit dat ik wel weet wat ik wel of niet doe op dat gebied.
en ik reageer er nog op ook
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 19:24 schreef Pushit het volgende:[..]
en ik
reageer er nog op ook
quote:Daar heb ik overigens weer wel ervaring mee
Op woensdag 15 januari 2003 19:24 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik denk dat ik in de hitte van het moment nog soepeler denk dan gewoon droog achter de computer.
quote:Een mensenmond heeft naar schatting ongeveer 350 verschillende soorten bacteriën die daar hun arbeid verrichten...
Op woensdag 15 januari 2003 17:30 schreef johnnyv.nl het volgende:Als je nou eens leest wat ik schrijf voor je reageert:
Mond = (redelijk) schoon
Vagina (indien gewassen) = vrijwel steriel
Kont = 1 berg bacterieën
quote:Nou... een vrouwenlichaam heeft er meerdere... een kut is zowel ingang (pik) als uitgang (kind).
Op woensdag 15 januari 2003 19:08 schreef Pushit het volgende:
basisje anatomiehet lichaam heeft een ingang en een uitgang, die 2 hebben niks maar dan ook echt helemaal niks bij elkaar te zoeken. er ligt niet voor niks 7m darmkanaal tussen
En een mond: die kwalifiseer jij dus als ingang. Dan is pijpen dus wél toegestaan begrijp ik?
Bij sex gaat het toch om de lol die je erin hebt? Dan ga je toch niet op basis van anatomie bekijken wat er wel en wat er niet "hoort"? Dat vindt ik nou echt raar (en een béétje narrowminded eerlijk gezegd) om dat te doen.
quote:* johnnyv.nl wordt een beetje sip van al die mensen die door blijven zeuren
Op woensdag 15 januari 2003 19:31 schreef Cheese het volgende:[..]
Een mensenmond heeft naar schatting ongeveer 350 verschillende soorten bacteriën die daar hun arbeid verrichten...
Een hond zelfs 10x zo weinig, oftewel, je kunt beter een hond zoenen dan een mens.
Bacterieën in een mond zijn over het algemeen niet schadelijk en stinken/smaken niet vies, bacterieën uit je reet wel, snap je het nu?
[Dit bericht is gewijzigd door johnnyv.nl op 15-01-2003 19:36]
quote:Dat bedoel ik, ik krijg het alleen niet zo mooi uitgelegd
Op woensdag 15 januari 2003 19:31 schreef CL1 het volgende:[..]
Nou... een vrouwenlichaam heeft er meerdere... een kut is zowel ingang (pik) als uitgang (kind).
En een mond: die kwalifiseer jij dus als ingang. Dan is pijpen dus wél toegestaan begrijp ik?
Bij sex gaat het toch om de lol die je erin hebt? Dan ga je toch niet op basis van anatomie bekijken wat er wel en wat er niet "hoort"? Dat vindt ik nou echt raar (en een béétje narrowminded eerlijk gezegd) om dat te doen.
Maar ik lik ook altijd haar kontje, maar zij niet bij mij...wel met een vinger.
quote:Dieren zoals honden eten vaak ontlasting van paarden varkens op, volgen de dierenarts is dit heel gezond.
Op woensdag 15 januari 2003 19:34 schreef johnnyv.nl het volgende:[..]
* johnnyv.nl wordt een beetje sip van al die mensen die door blijven zeuren
Bacterieën in een mond zijn over het algemeen niet schadelijk en stinken/smaken niet vies, bacterieën uit je reet wel, snap je het nu?
Trouwens voor dat je je tong in iemands kont stopt mag je ervan uit gaan dat zij wel de hygiene regels in acht neemt.
quote:volgens mij gaat het over een tong die een kontje likt!.
Op woensdag 5 maart 2003 23:38 schreef Glanerbrug het volgende:
gaat weer helemaal nergens over
quote:Euhhhh tis gezond voor honden om paarden en varkensstrond te eten???????
Op woensdag 5 maart 2003 23:34 schreef datisklote het volgende:[..]
Dieren zoals honden eten vaak ontlasting van paarden varkens op, volgen de dierenarts is dit heel gezond.
Als er echt schadelijke bacterien in jou stront zit, dan moet je toch eens naar de dokter.Trouwens voor dat je je tong in iemands kont stopt mag je ervan uit gaan dat zij wel de hygiene regels in acht neemt.
Daarbij is varken zowiezo erg gevaarlijk voor honden ivm met een varkenziekte waarvan ik de naam niet op durf te schrijven omdat ik niet meer weet hoe je het schrijft en er anders echt iets heel vaags komt te staan
Paardenpoep is erg gevaarlijk door het ontwormingsmiddel wat erin zit(als het goed is ontwormd een paardeneigenaar zijn paarden heel regelmatig), het zal niet de eerste hond zijn die dood gaat aan paardenpoep(eigenlijk ontwormingsmiddel).
Dus dit is een fabeltje, een hond eet poep als hij een tekort heeft, anders niet(ok op wat viespeuken na die het gewoon lekker vinden).
Zo van likliklik, 5 minuten er voor was die kerel nog naar het toilet geweest.. bahhhhh
quote:En dat is nou precies de reden waarom ik van een tactisch geschoren poesje hou... helemaal kaal nee, maar gaatje/lipjes met een plukje erboven JAH!
Op zaterdag 14 december 2002 19:01 schreef erodome het volgende:
...Bij mannen vind ik het vaak ook een probleem dat ze daar niet geschoren zijn, een harig gaatje likken vind ik niets...
...
quote:De bacterieën waar jij het over hebt, zijn de veroorzakers van Cholera en Typhus. Ik mag hopen dat jij die niet in je darmen, danwel rond je kontgaatje heb zitten, want dat betekend dat jij aan die ziektes lijdt. Deze bacterieën gedijen bijzonder goed in open riool water, en daar ontstaan de schadelijke effecten. Over het algemeen zijn de bacterieën in je darmen behoorlijk onschuldig, op 1 na. De bekende E.coli... maar deze is eigenlijk alleen een beetje gevaarlijk als hij direct in de bloedbaan terecht komt (in de darmen is de kans groter dat dat gebeurd dan als jij met je tong zit te likken). En er zijn een paar bacterieën die blaasonstekingen kunnen veroorzaken, vandaar dat je weleens het advies krijgt om eerst je handen/penis te wassen na anale sex, voordat je vaginaal doorgaat.
Verder, mijn huidige vriendin heb ik nog niet gelikt daar (is er nog niet van gekomen), maar voorgaande heb ik daar wel verwent. De eerste keer is het eigenlijk meer zoiets van, ogen dicht en doen en er achter komen dat het best wel geil is.
Het werd eigenlijk altijd wel gewaardeerd. Alleen jammer dat bij anaal wel size matters... (negatief dan, groter is zeker niet beter
)
quote:Ow, paste hij niet?
Op vrijdag 7 maart 2003 16:12 schreef DeepBass909 het volgende:
[..]Alleen jammer dat bij anaal wel size matters... (negatief dan, groter is zeker niet beter
)
quote:Je moet niet zo snel een grote mond geven als je geen idee hebt waar je over praat. Drinkwater met poep erin is een ideale voedingsbodem voor gevaarlijke bacterien. Er zal een individu in het water poepen die cholera o.i.d. heeft en dan verspreidt het zich erg makkelijk. Dat betekent niet dat deze bacterien in de poep zitten van een iedereen. Als je je gat een beetje schoonhoudt dan zijn hier alleen de bacterien aanwezig die je toch al in je hebt zitten (grotendeels E.Coli). Als het goed is is je speeksel al genoeg om deze te doden en anders maakt je maagzuur het werk wel af. Niks gevaarlijks aan dus.
Op woensdag 15 januari 2003 17:24 schreef johnnyv.nl het volgende:[..]
n00b, ooit gehoord van al die 3e wereld menskes die doodgaan door vervuild drinkwater. Daar zitten n.l. resten van fecalien (stront) in. Daar wordt je niet zo'n heel klein beetje ziek van.
[edit]Dat zit dus ook op je anus[/edit]
Ik meen zelfs van een college te herinneren dat er in je mond meer bacterien zitten dan rond je anus (iets wat een docent vertelde als een leuk weetje).
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 14:57 schreef Spuit het volgende:
t lijkt me ranzig, ga niet aan een anus likken
quote:Helemaal correct
quote:Klopt
Op zaterdag 14 december 2002 13:34 schreef BDisOKE het volgende:
dit word weer zo'n "getver, dat doe je toch niet, ranzig.. bah" topic geloof ik
quote:Dan douche je toch van tevoren.
Op dinsdag 1 april 2003 23:46 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Klopt
Ook ik vind het walgelijk, je zal maar resten van iemand's ontlasting naar binnen werken, heb je meteen gegeten en gedronken
quote:Klopt idd van die bacterien in je mond, een beet van een mens is een van de smerigste die je kan hebben en wat te denken van al die cropolagnisten (poepsexaanbidders). Die zullen toch niet allemaal gestorven zijn na het verorberen van een vers geboetseerde bolus
Op donderdag 13 maart 2003 13:47 schreef LastYear het volgende:[..]
Je moet niet zo snel een grote mond geven als je geen idee hebt waar je over praat. Drinkwater met poep erin is een ideale voedingsbodem voor gevaarlijke bacterien. Er zal een individu in het water poepen die cholera o.i.d. heeft en dan verspreidt het zich erg makkelijk. Dat betekent niet dat deze bacterien in de poep zitten van een iedereen. Als je je gat een beetje schoonhoudt dan zijn hier alleen de bacterien aanwezig die je toch al in je hebt zitten (grotendeels E.Coli). Als het goed is is je speeksel al genoeg om deze te doden en anders maakt je maagzuur het werk wel af. Niks gevaarlijks aan dus.
Ik meen zelfs van een college te herinneren dat er in je mond meer bacterien zitten dan rond je anus (iets wat een docent vertelde als een leuk weetje).
quote:Bacterieën in een mond zijn over het algemeen niet schadelijk en "stinken"/smaken niet vies ?
quote:Met van dat lange aarshaar dat doorloopt naar zijn rug
Op woensdag 2 april 2003 13:53 schreef 001 het volgende:[..]
Hoezo heft jou partner altijd een gore kont met poepresten?
quote:Dewd,... als je maar bij de stopcontacten wegblijft dan
Op woensdag 2 april 2003 16:59 schreef BMannien het volgende:
hehehehe, wat toevallig, mijn vriendin las hier gisteren iets over.. Ik persoonlijk ben niet zo'n moeilijke.. Als ik opgewonden ben lik ik alles. Maar toen ik het aan m'n vriendin vroeg reageerde ze met "Echt niet!"
Dus ik denk dat dat duidelijk genoeg was.. Ach ja, ik overleef het wel, denk ik.....
quote:Zeg skat moet ik je aarje likken
Op woensdag 2 april 2003 17:35 schreef Blapiet het volgende:[..]
Dewd,... als je maar bij de stopcontacten wegblijft dan
quote:Alleen als je alle korstjes netjes wegknabbelt
Op woensdag 2 april 2003 17:40 schreef Stoei-poes het volgende:[..]
Zeg skat moet ik je aarje likken
quote:
Op woensdag 2 april 2003 17:35 schreef Blapiet het volgende:[..]
Dewd,... als je maar bij de stopcontacten wegblijft dan
quote:Dan kam ik het daarbenden wel meteen even uit
Op woensdag 2 april 2003 17:42 schreef Blapiet het volgende:[..]
Alleen als je alle korstjes netjes wegknabbelt
quote:Helemaal mee eens! Wel een beetje serieus blijven!
Op zaterdag 14 december 2002 13:40 schreef extreme het volgende:
verzoek van mij om i.i.g normaal te reageren.ieder z'n persoonlijke voorkeur, maar de vraag van de topicstarter is normaal, en serieus, hou de reacties dan ook serieus.
quote:Het is net als een oor likken, als dat vol zit met oorsmeer is dat ook niet echt smakelijk.
Op donderdag 3 april 2003 19:39 schreef Aprillady het volgende:[..]
Helemaal mee eens! Wel een beetje serieus blijven!
Ik heb het wel eens gedaan. Hij was geschoren en schoon. dus........
Ik ga er vanuit dat mijn vriendin zich net als ik dagelijks doucht en daarbij ook haar poepertje goed wast, zodat moi er lekker aan kan likken .
Als ze een vieze reet zou hebben was ze mijn vriendin allang niet meer.
quote:Mannen wel dan
een vraag die me (SufferingJanet = Man) al een tijdje bezig houdt; likken vrouwen geen kont??
quote:Helemaal mee eens
Op zaterdag 14 december 2002 13:32 schreef Chayenn het volgende:Het lijkt mij gewoon ZOOOOOOOOOOOO ranzig om iemand ze POEPgat te likken. Lijkt me heel vies en ranzig.
[Dit bericht is gewijzigd door Marco_B_GBB op 06-04-2003 15:28]
quote:Deze madame is (gelukkig) single
Op woensdag 2 april 2003 13:53 schreef 001 het volgende:[..]
Hoezo heeft jou partner altijd een gore kont met poepresten?
Maar daar gaat het me niet om, ik vind het gewoon een gigantisch goor idee om iemands anus te likken, bah. Ik zal dat nooit doen dus
Heb ook nog nooit iemand meegemaakt die hier wel aan doet trouwens, het is me volslagen onbekend fenomeen (gelukkig)
quote:Je weet niet wat je mist.....
Op zondag 6 april 2003 17:24 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Deze madame is (gelukkig) single
Maar daar gaat het me niet om, ik vind het gewoon een gigantisch goor idee om iemands anus te likken, bah. Ik zal dat nooit doen dus [afbeelding]
Heb ook nog nooit iemand meegemaakt die hier wel aan doet trouwens, het is me volslagen onbekend fenomeen (gelukkig)
Je anus laten stimularen is echt overheerlijk, geeft een hele extra demensie aan sex........
quote:ik denk dat ik ook maar liever niet weet wat ik mis....
Op zondag 6 april 2003 19:12 schreef erodome het volgende:[..]
Je weet niet wat je mist.....
Je anus laten stimularen is echt overheerlijk, geeft een hele extra demensie aan sex........
quote:probeer het gewoon na een douche of bad.
Op maandag 7 april 2003 17:17 schreef Tante_Bet het volgende:[..]
ik denk dat ik ook maar liever niet weet wat ik mis....
* NietGroen vindt leuk om te doen en ontvangen
quote:tja...nou nee...maar als jij het lekker vindt, moet je het zeker doen en laten doen...van mij hoeft het niet...ben al blij zo!
Op maandag 7 april 2003 18:01 schreef NietGroen het volgende:[..]
probeer het gewoon na een douche of bad.
als je het eenmaal geprobeerd hebt, dan weet je het iig zeker.* NietGroen vindt leuk om te doen en ontvangen
Misschien is het heel lekker, maar dat wordt ook wel over heroine gezegd door gebruikers en dat ga ik ook niet proberen.
Lekker toch !
Ik snap die mensen niet, die dit goor vinden.. als het toch normaal schoongehouden word..
quote:Yep mijn vriendin pijpt mij en dan neemt ze gezellig de anus mee...
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 13:08 schreef SpikeAlike het volgende:[..]
Yep mijn vriendin pijpt mij en dan neemt ze gezellig de anus mee...
en geloof me je komt dubbel zo hard klaar...!
Misschien dat ik het bij een heel netjes onthaarde, verzorgde man wel zou proberen (je moet alles een keer meemaken!), maar over het algemeen is het niet iets wat ik nou graag eens zou willen doen.
waarom denk je dat het een stinkende geur heeft? dat is niet voor niks.
quote:nee, tis 1 richtingverkeer
Op woensdag 16 juli 2003 23:28 schreef FBtje het volgende:
Ook niet anaal neuken dus
quote:Zit er bij jou poep aan je reet? Gatverdamme..
Op woensdag 16 juli 2003 23:27 schreef Zenchi het volgende:
omdat er poep uit komt en dat is afval en moet je niet oplikken.
daarom.waarom denk je dat het een stinkende geur heeft? dat is niet voor niks.
quote:dus jij hebt een kale pielemoos, en je vriendin een kale doos.
Op woensdag 16 juli 2003 21:08 schreef FBtje het volgende:
Lijkt me vrij logisch dat een man zich daar scheert als ie daar gelikt wil wordenWie wil er nou haar in z'n mond hebben
ghehehehe.... geen porum( bij een man dan)!
quote:als jij je kont afveegt heb jij al deeltjes aan je handen.
Op woensdag 16 juli 2003 23:35 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Zit er bij jou poep aan je reet? Gatverdamme..
quote:Yups klopt, lijkt ie alleen maar nog groter
Op woensdag 16 juli 2003 23:39 schreef EdjeScoupe het volgende:[..]
dus jij hebt een kale pielemoos, en je vriendin een kale doos.
ghehehehe.... geen porum( bij een man dan)!
Ennuh.. vriendin is in mijn geval vriend
quote:Ik weet niet hoe jij je kont afveegt hoor...
Op donderdag 17 juli 2003 00:08 schreef Zenchi het volgende:[..]
als jij je kont afveegt heb jij al deeltjes aan je handen.
jij denkt zeker van niet en wast dus ook niet je handen en schudt daarna gewoon iemands hand?
Wazig dat mensen zo'n afkeer kunnen hebben van zo'n menselijk lichaamsdeel..
quote:nope ik was netjes mijn handen
Op donderdag 17 juli 2003 00:08 schreef Zenchi het volgende:[..]
als jij je kont afveegt heb jij al deeltjes aan je handen.
jij denkt zeker van niet en wast dus ook niet je handen en schudt daarna gewoon iemands hand?
quote:Pijpen en beffen is derhalve op basis van dezelfde argumentie dan ook uit den boze.
quote:juist
Op donderdag 17 juli 2003 13:08 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
nope ik was netjes mijn handen
Omdat tijdens het vegen er wel kak aan mn aarsch zit, maar als ik klaar ben met vegen mag je van mij komen kijken en voelen hoe schoon ie is
iz toch lekker likken voelen...
quote:Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik hou mezelf schoon en mijn kontje stinkt dus echt niet he...
En idd een stinkend gat ga ik ook echt niet aan likken, dat lijkt me toch wel duidelijk.
Als je jezelf gewoon goed schoonmaakt dan is er werkelijks niets vies aan, behalve misschien wat tussen je oren zit......
quote:klopt, alsie goed schoon is gemaakt, issie schoon. nogal logisch
Op donderdag 17 juli 2003 15:05 schreef erodome het volgende:[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik hou mezelf schoon en mijn kontje stinkt dus echt niet he...
En idd een stinkend gat ga ik ook echt niet aan likken, dat lijkt me toch wel duidelijk.
Als je jezelf gewoon goed schoonmaakt dan is er werkelijks niets vies aan, behalve misschien wat tussen je oren zit......
enneh, voor degene die niet wist hoe ik mijn kont veeg. nou, met wc papier.
denk je dat je handen dan niet alsnog vies worden ofzo? hahaha. of veeg jij je kont met plastic handschoentjes aan?
veel, net als met allerlei sexuele handelingen, heeft gewoon te maken met persoonlijke hygiene, die is gewoon uberbelangrijk.
dan is er verder nks aan het handje als het schoon (en geschoren) is.
quote:Laat hem dan die haren wegscheren, das toch ook veel beter !
Op vrijdag 18 juli 2003 21:20 schreef xxdeesjuhxx het volgende:
nou het lijkt me wel leuk om te doen maar mn vriend wilde het niet. Ik heb hem moeten overhalen en heb het met mijn handen gedaan omdat ik ga kokhalzen als ik haren in mijn mond krijg..
quote:ja, dat leek mij ook wel aardig, weet alleen niet of ie erbij kan
Op zaterdag 19 juli 2003 11:58 schreef SpikeAlike het volgende:[..]
Laat hem dan die haren wegscheren, das toch ook veel beter !
quote:Je hebt met je handen z'n kont gelikt?
nou het lijkt me wel leuk om te doen maar mn vriend wilde het niet. Ik heb hem moeten overhalen en heb het met mijn handen gedaan omdat ik ga kokhalzen als ik haren in mijn mond krijg..
quote:Typisch, ik lik altijd met mijn voeten
Op zaterdag 19 juli 2003 14:33 schreef KRT het volgende:[..]
Je hebt met je handen z'n kont gelikt?
.
quote:Heeft ie zo'n korte armpjes dan....
Op zaterdag 19 juli 2003 12:32 schreef xxdeesjuhxx het volgende:[..]
ja, dat leek mij ook wel aardig, weet alleen niet of ie erbij kan
quote:Ze heeft haar vingers nat gemaakt en gebruikt , dus niet gelikt....
.
quote:Tuurlijk kan hij erbij, het is niet het meest handige om te doen, maar erbij komen is geen enkel probleem.
Op zaterdag 19 juli 2003 12:32 schreef xxdeesjuhxx het volgende:[..]
ja, dat leek mij ook wel aardig, weet alleen niet of ie erbij kan
De dames die zich scheren kunnen toch ook zonder al te veel probs overal bij...
quote:*Dubbel ligt*
.
quote:Lekker logisch, zijn schijtgat uittongen is geen probleem, maar van een haartje moet je spugen?
Zal wel aan mij liggen..
quote:Klinkt niet smakelijk
Op dinsdag 5 augustus 2003 17:04 schreef Gvir het volgende:
ok, even plastisch dan maar... Vertel mij dan is hoe je het goed schoonmaakt. Je veegt je aars goed af na het poepen. Een tijd daarna ga je douchen. Met de douchekop hoppa, ff erin spuiten, zodat het goed doorloopt. Zou je denken: zooo, schoon.. Ga een kwartier daarna naar de wc, doe een wc papiertje om je vinger, en steek je vinger erin. Haal em eruit en kijk goed: bruine shit!!! Vertel mij dan maar = hoe je dat echt goed schoonmaakt....
quote:Yup. Een (niet m'n) vriendin deed 't, en m'n ex ook. Wel na 't douchen, als je niet eerst gedouched hebt is het voor mij ook off-limits.
quote:Als er bij jou constant poep uitloopt en het constant stinkt, zou ik toch ff een afspraak maken met de dokter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |