Hier hetzelfdequote:Op zondag 25 juni 2017 21:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die shit is er bij mij zo ingestampt dat ik dat grotendeels uit m'n hoofd kan inmiddels
Yep.quote:
De eerste drie heb ik ook niet gezien, was toen net weg.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:22 schreef Argo het volgende:
Heb helaas 3 pizza bezorgmomenten gemist omdat ik gebeld werd.
Bradgetv heeft gewoon iets wat andere streamers niet hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtigquote:
Dat hebben wel hier allemaal al gehad, welkom bij de club. Gij zult dictator Braddie niet tegenspreken.quote:
Ik heb echt geen idee waaromquote:
Ik ben blij, de fans zijn blij!quote:Op zondag 25 juni 2017 21:27 schreef LompeHork het volgende:
Weetje. Ik heb het geprobeerd hoor, ik was echt serieus naïef positief, maar dan gewoon na nog niet eens 48 uur weer live gaan streamen, man man man. Dan vraag je er ook gewoon om, sorry Braadslee, maar dit is gewoon een attitude van een slappe Hans Worst. (nofi naar Hans Worst) I am dissapoint.
Fixed.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:27 schreef LompeHork het volgende:
Weetje. Ik heb het geprobeerd hoor, ik was echt serieus naïef positief, maar dan gewoon na nog niet eens 48 12 uur weer live gaan streamen, man man man. Dan vraag je er ook gewoon om, sorry Braadslee, maar dit is gewoon een attitude van een slappe Hans Worst. (nofi naar Hans Worst) I am dissapoint.
Hand omhoogquote:Op zondag 25 juni 2017 21:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waaromzei alleen dat dat gepingel irritant was op de achtergrond en liever interessante verhalen hoor ofzo
dat je niet meer in de chat mee kan praten voor 5 minuten ofzo? duurt echt langquote:
Ik mag blijkbaar niet meer meechattenquote:Op zondag 25 juni 2017 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh echt? Wauw.
Ik doe geen moeite meer.
quote:Op zondag 25 juni 2017 21:27 schreef Rectum het volgende:
Vliegbaard kneusjeAch, niet zo zeiken hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet over auto's mogen lullen en ook niet pingelen.
Pas maar op. Volgende keer is het een ban./quote:Op zondag 25 juni 2017 21:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
dat je niet meer in de chat mee kan praten voor 5 minuten ofzo? duurt echt lang
ik zei ook echt niks lulligs ofzo
quote:Op zondag 25 juni 2017 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik mag blijkbaar niet meer meechattengeen idee waarom
_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |