Wat maakt Bradley nog meer mee in zijn leven dan?quote:Op zondag 25 juni 2017 21:03 schreef Oberkullie het volgende:
Steeds als ik een stream aan zet gaat het over
1. Pizza
2. de Polo
3. Ad Looij
kom je ook op de web-meet?quote:Op zondag 25 juni 2017 21:03 schreef Oberkullie het volgende:
Steeds als ik een stream aan zet gaat het over
1. Pizza
2. de Polo
3. Ad Looij
ik voel me er te goed voorquote:Op zondag 25 juni 2017 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Je durft niet. Daar was Braddie al bang voor.
Nee ik zou gewoon een kebab schotel bestellen maar dan zonder de kebab en met extra sla.quote:
Hij heeft wel de pizzas afgewezen!quote:Op zondag 25 juni 2017 21:07 schreef LompeHork het volgende:
Serieus. Serieus weer streamen toch ja?![]()
Ik geef het op.
Al de 3e keer vandaag ofzo johquote:Op zondag 25 juni 2017 21:07 schreef LompeHork het volgende:
Ik geef het op.
quote:Op zondag 25 juni 2017 21:07 schreef LompeHork het volgende:
Ik geef het op.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:42 schreef Braddie het volgende:
Heb er overigens even met LompeHork privé over gepraat via Facebook en heb besloten om niet meer te streamen voor lange tijd, vloggen is 1 ding, maar streamen niet meer, want het blijft het zelfde.. Mensen willen mij inderdaad (lijkt het wel) Alleen maar zien falen, en alleen maar mij uitlachen.
TERING.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Al de 3e keer vandaag ofzo johgister ook alweer
Had je er vertrouwen in dan dat die echt zou stoppenquote:Op zondag 25 juni 2017 21:07 schreef LompeHork het volgende:
Ik geef het op.
Dat je er toch weer intrapt ook hequote:Op zondag 25 juni 2017 21:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
TERING.
Ja tyft dan maar opik met m'n goede gedrag, dan vraag je er ook gewoon om.
Hij heeft zelfs met zijn telefoon 4g gestreamd toen hij met de auto ging.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Poeheeis hij al lang bezig met streamen dan? Man man man.
Nouja, na die breakdown van die hoerenpizza met vijgen hoopte ik toch wel op een verandering.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Had je er vertrouwen in dan dat die echt zou stoppen?
En deze stream duurt alweer 4 uur of zoquote:Op zondag 25 juni 2017 21:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Al de 3e keer vandaag ofzo johgister ook alweer
Brad will be Brad, zou je toch moeten wetenquote:Op zondag 25 juni 2017 21:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
TERING.
Sinds vanmiddag.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
TERING.
Negeert? Je krijgt gelijk een blokkade aan je reetquote:Op zondag 25 juni 2017 21:11 schreef Ingolstadt het volgende:
Raar dat hij alle reacties over werken negeert.
Niet.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:10 schreef Plompzakker het volgende:
Hoe houden mensen het vol om hier urenlang naar te kunnen kijken?
drugs. heel veel drugs.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:10 schreef Plompzakker het volgende:
Hoe houden mensen het vol om hier urenlang naar te kunnen kijken?
Ga jij maar even in de hoek staan dan.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:12 schreef NoelGallagher het volgende:
nog geen time out gehad hoor
is op fok wel anders
minderen met wat?quote:Op zondag 25 juni 2017 21:10 schreef Fokker89 het volgende:
NU gaat Bradley weer vertellen dat hij gaat minderen, wat een zakkenwasser is het ook
ik heb het ook te veel gekeken vandaag, nog geen kut voor de studie gedaanquote:Op zondag 25 juni 2017 21:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik kijk langer dan ik van plan ben/was. Moet wel zeggen geen tv abbo nodig met dit.
hooguit 50 let maar opquote:Op zondag 25 juni 2017 21:14 schreef Fokker89 het volgende:
Bradley denkt dat het optreden in Emmeloord voor 1000 man iswat een grapjas.
Oeps wist dat ik al de hele dag iets vergeten was.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik heb het ook te veel gekeken vandaag, nog geen kut voor de studie gedaan_
Ik ken dat festival, en daar zijn meerdere podia, Braddie treed om 13:00 op, dan lopen er misschien 200 man rond, en die gaan echt niet allemaal bij hem staan hoorquote:
Worden die niet meer verwijderd?quote:Op zondag 25 juni 2017 21:11 schreef Ingolstadt het volgende:
Raar dat hij alle reacties over werken negeert.
ze treden om 21:00 op, op het grootste podium hoor dusse kweenieequote:Op zondag 25 juni 2017 21:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ken dat festival, en daar zijn meerdere podia, Braddie treed om 13:00 op, dan lopen er misschien 200 man rond, en die gaan echt niet allemaal bij hem staan hoor
21:00 kan wel, grootste podium sowieso niet.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ze treden om 21:00 op, op het grootste podium hoor dusse kweeniee
2 binnen 10 minutenquote:Op zondag 25 juni 2017 21:12 schreef NoelGallagher het volgende:
nog geen time out gehad hoor
is op fok wel anders
Hetzelfde hier. Wilde vanmiddag een begin maken met de bronnenlijst, maar daar is nu niks van terechtgekomen.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik heb het ook te veel gekeken vandaag, nog geen kut voor de studie gedaan_
Ik moet ook nog gaan leren maar Braddie... Hij leidt me af.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:20 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Wilde vanmiddag een begin maken met de bronnenlijst, maar daar is nu niks van terechtgekomen.
Komt door die ontiegelijk lange stream. Wil ook niks missen.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik moet ook nog gaan leren maar Braddie... Hij leidt me af.
APA?quote:Op zondag 25 juni 2017 21:20 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Wilde vanmiddag een begin maken met de bronnenlijst, maar daar is nu niks van terechtgekomen.
Heb helaas 3 pizza bezorgmomenten gemist omdat ik gebeld werd.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:22 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Komt door die ontiegelijk lange stream. Wil ook niks missen.
kutbraddie wat doe jequote:Op zondag 25 juni 2017 21:20 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |