Ja vriendin, duh.quote:
Thanks broerquote:Op zondag 25 juni 2017 20:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
praat voor jezelf joh
ff normaal tegen azpi graag
Sararaats is iemand met een verstandelijke beperking. Beetje de vrouwelijke braddie. Ga er pls niet meer op in.quote:
Pas liep hij je nog af te zeiken omdat je geen eens kutjes van FOK! kan krijgen.quote:
jouquote:Op zondag 25 juni 2017 20:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon beter geheugen. Jou onthoudt echt alles. Ik weet niet eens meer hoe lang mn broodje al in de oven zit
had wel een beter antwoord verwachtquote:Op zondag 25 juni 2017 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mn vader at geen vlees, toen wilde mn zus dat ook proberen en toen deed ik maar mee want kan niet achterblijven als mn zus dat doet he
Ja echt kutquote:Op zondag 25 juni 2017 20:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Krijg je als je alleen virtueel leeft.
quote:Op zondag 25 juni 2017 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb om crack nog nooit geglimlacht
Heb geen broodje in de ovenquote:
ik ookquote:Op zondag 25 juni 2017 20:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
had wel een beter antwoord verwacht
ohja iedereen is mooiquote:
het is dan ook geen grapquote:Op zondag 25 juni 2017 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb om deze grap nog nooit geglimlacht
Ik ook nietquote:
nee zo simpel was het echtquote:Op zondag 25 juni 2017 20:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
had wel een beter antwoord verwacht
Terecht ookquote:Op zondag 25 juni 2017 20:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pas liep hij je nog af te zeiken omdat je geen eens kutjes van FOK! kan krijgen.
Ja was echt een grap van heb ik jou daar hèquote:
een dijenkletser van het niveau crack_quote:Op zondag 25 juni 2017 20:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja was echt een grap van heb ik jou daar hè
Nee ik ga in een hoekje huilen. Kom je mij troosten?quote:Op zondag 25 juni 2017 20:31 schreef zeer het volgende:
[..]
herkenbaar kom we gaan onze eigen sc maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |