We zullen zien, de lagers die ik nu heb beperken mij daar in. We zullen zien hoe en of het gaat werken zoals ik het in het hoofd heb.quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:57 schreef Gieliovd het volgende:
Ik had al even op AliExpress zitten kijken paar weken terug en inderdaad is goed verkrijgbaar voor weinig!
Heb er nog steeds te weinig verstand van. Maar blijf het interessant vindenquote:Op donderdag 7 september 2017 18:11 schreef Vonkenboer het volgende:
Veel views maar verrassend weinig reacties eigenlijk; vijf reacties op een rij...
Een schizofreen is nooit alleen zullen we maar zeggen![]()
Dit dus. Ziet erg leuk uit. Ben benieuwd naar eindresultaatquote:Op donderdag 7 september 2017 19:33 schreef NotToBe het volgende:
[..]
Heb er nog steeds te weinig verstand van. Maar blijf het interessant vinden
quote:Op donderdag 7 september 2017 19:33 schreef NotToBe het volgende:
[..]
Heb er nog steeds te weinig verstand van. Maar blijf het interessant vinden
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 september 2017 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit dus. Ziet erg leuk uit. Ben benieuwd naar eindresultaat
Dat is het natuurlijk ook zeker wel !quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:27 schreef ArksBoss13 het volgende:
De aandacht zou beloning genoeg moeten zijn!
Maar oké ziet er erg goed uit!
Erg benieuwd naar het eindresultaat!
Het is natuurlijk ook heel wat anders dan de gemiddelde huis, tuin en keukenverbouwingquote:Op vrijdag 8 september 2017 12:00 schreef Atmoz het volgende:
Goed opgeschoten weer, erg gaaf![]()
Heel cool om te "volgen" dit topic, maar er valt inderdaad weinig te zeggen![]()
Dat wel; maar had af en toe wat meer opbouwende kritiek verwachtquote:Na 2x "oeh en ah" weet je 't ook wel toch?
Maar 't is dat je het weet: wij volgers/lurkers kijken niet voor niets zo vaak in dit topic![]()
Succes / keep it up
Dat schilderwerk had wel iets netter gekunt.quote:Op vrijdag 8 september 2017 22:08 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
[..], voor mijzelf is het ook een hele ontdekkingsreis hoor !
[..]
[..]
[..]
Dat is het natuurlijk ook zeker wel !
Het eindresultaat laat nog even opzich wachten, er is nog wat post uit China onderweg.
Al heb ik het relais dat ik voor de hoofdstroom zou willen gebruiken al binnen gekregen; morgen dus eerst maar eens verder gaan/beginnen met het maken van het voedende 230V deel van mijn constructie.
[..]
Het is natuurlijk ook heel wat anders dan de gemiddelde huis, tuin en keukenverbouwing
[..]
Dat wel; maar had af en toe wat meer opbouwende kritiek verwacht![]()
Het schilderwerk aan de onderzijde is wel wat rukquote:Op vrijdag 8 september 2017 22:55 schreef Makrolon het volgende:
Dat schilderwerk had wel iets netter gekunt.
quote:Op vrijdag 8 september 2017 22:55 schreef Makrolon het volgende:
Nee, ik heb er ook weinig over te zeggen maar vind t wel leuk om te volgen!
Ik heb geen idee hoeveel tegendruk ik moet leveren; maar de buisjes aan de zijkant dienen als steun, aan de bovenkant moet nog een nok komen waar hij onder geklemd word.quote:Op zaterdag 9 september 2017 09:50 schreef derLudolf het volgende:
Dat Proxxon ding zit nu met buisjes vastgeklemd, is dat voldoende als hij straks moet gaan frezen?
Creatief bedacht. Zou je niet beter een slangen klem kunnen nemen? Weet je zeker dat hij niet los komt.quote:Op zaterdag 9 september 2017 18:45 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel tegendruk ik moet leveren; maar de buisjes aan de zijkant dienen als steun, aan de bovenkant moet nog een nok komen waar hij onder geklemd word.
Hoe helpt dat dan?quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:43 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Creatief bedacht. Zou je niet beter een slangen klem kunnen nemen? Weet je zeker dat hij niet los komt.
een veiligheid is wel handig, als de frees nu een verkeerde beweging maakt breekt er niet iets af maar valt de frees uit de klemmenquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:43 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Creatief bedacht. Zou je niet beter een slangen klem kunnen nemen? Weet je zeker dat hij niet los komt.
Let wel: een draaiende frees op 16000 toeren of zoquote:Op woensdag 13 september 2017 21:03 schreef densmee het volgende:
[..]
een veiligheid is wel handig, als de frees nu een verkeerde beweging maakt breekt er niet iets af maar valt de frees uit de klemmen
Dankjewel !quote:Op dinsdag 12 september 2017 09:37 schreef BBach het volgende:
Ziet er al goed uit, ben benieuwd naar het totaalplaatje.
Ik ben nog even samen met een kennis even aan het kijken naar een ander alternatief.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:43 schreef -Richard- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 september 2017 21:03 schreef densmee het volgende:
[..]
een veiligheid is wel handig, als de frees nu een verkeerde beweging maakt breekt er niet iets af maar valt de frees uit de klemmen
Zoals al aangegeven ben ik samen met een kennis nog even aan het kijken of dit niet handiger/veiliger kan. Dit is wel een reden dat ik ook een noodstop circuit wil hebben waarmee ik in één handeling alles stil kan leggen in geval van nood.quote:Op woensdag 13 september 2017 21:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Let wel: een draaiende frees op 16000 toeren of zoWeet niet of dat veiliger is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop