SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juni 2017 18:17 schreef JimmyDean het volgende:
Lekker nep jaik denk dat jij sws in je handen mag knijpen als je wie dan ook mag doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is niet omdat ze het niet zouden willen maar omdat daar de regels heel strikt zijn, zie toga's en alles.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:14 schreef Carsastic het volgende:
[..]
Piercings in het gezicht vind ik toch altijd iets uitstralen. Je ziet bijvoorbeeld zelden tot nooit een juriste met een koeienneuspiercing. Of van die tunnels in de oren.
neequote:
Tongpiercing stelt echt niks voor nee, behalve ernaquote:Op zondag 25 juni 2017 18:13 schreef Carsastic het volgende:
[..]
Klopt. Tongpiercing was nog het minst pijnlijke.
Hoeveel chicks heb jij allemaal dan, casanova?quote:Op zondag 25 juni 2017 18:17 schreef zeer het volgende:
[..]
ik denk dat jij sws in je handen mag knijpen als je wie dan ook mag doen
wat heeft kwantiteit hier nou weer mee te makenquote:Op zondag 25 juni 2017 18:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoeveel chicks heb jij allemaal dan, casanova?
Lol, dacht ik al jaquote:Op zondag 25 juni 2017 18:18 schreef zeer het volgende:
[..]
wat heeft kwantiteit hier nou weer mee te maken
AHAAHHAHA ZEER IS MAAGD HAHAHAHAquote:Op zondag 25 juni 2017 18:18 schreef zeer het volgende:
[..]
wat heeft kwantiteit hier nou weer mee te maken
Dit inderdaad.quote:
Zo hoort dat. Op je knietjes.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik bedoel wat een goed antwoord Jimmy, jij bent mijn grote voorbeeld. God ik aanbid je allah amen shalam
wat lul jij nou weer, daar is seks niet voor bedoeld hoorquote:Op zondag 25 juni 2017 18:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Casual sekshersenloos pompen
Seks met een vrouw waar je je echt tot voelt aangetrokken en gevoelens voor hebt
Jezelf lichamelijk en geestelijk blootleggen
HOU NOU EENS OP ALTIJD MET DIE NIVEAUS ERBIJ TE HALENquote:Op zondag 25 juni 2017 18:20 schreef zeer het volgende:
[..]
jimmy heeft echt de mentale ontwikkeling van een vmbo'er in z'n eindexamenjaar
Lekker belangrijk. Het gaat om leuk karakter en aantrekkingskracht.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:19 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb echt alleen maar tyfus lekkere vrouwen gehad
Aldus iemand die niet weet wie Hegel isquote:Op zondag 25 juni 2017 18:20 schreef zeer het volgende:
[..]
jimmy heeft echt de mentale ontwikkeling van een vmbo'er in z'n eindexamenjaar
Ik heb jarenlang geslet en dat voelt niet goedquote:Op zondag 25 juni 2017 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat lul jij nou weer, daar is seks niet voor bedoeld hoor
FUCKING BOEIENDquote:Op zondag 25 juni 2017 18:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Aldus iemand die niet weet wie Hegel is
Gisteren zei ik hier dat eerste keren seks toch altijd kut was en iedereen keek me aan alsof ik zei dat Jimmy geen god is :squote:Op zondag 25 juni 2017 18:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang geslet en dat voelt niet goed
weet jij wat fosfaatfixatie isquote:Op zondag 25 juni 2017 18:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Aldus iemand die niet weet wie Hegel is
Hoe kan jij zien hoe wij kijken?quote:Op zondag 25 juni 2017 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gisteren zei ik hier dat eerste keren seks toch altijd kut was en iedereen keek me aan alsof ik zei dat Jimmy geen god is :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |