SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juni 2017 18:17 schreef JimmyDean het volgende:
Lekker nep jaik denk dat jij sws in je handen mag knijpen als je wie dan ook mag doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is niet omdat ze het niet zouden willen maar omdat daar de regels heel strikt zijn, zie toga's en alles.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:14 schreef Carsastic het volgende:
[..]
Piercings in het gezicht vind ik toch altijd iets uitstralen. Je ziet bijvoorbeeld zelden tot nooit een juriste met een koeienneuspiercing. Of van die tunnels in de oren.
neequote:
Tongpiercing stelt echt niks voor nee, behalve ernaquote:Op zondag 25 juni 2017 18:13 schreef Carsastic het volgende:
[..]
Klopt. Tongpiercing was nog het minst pijnlijke.
Hoeveel chicks heb jij allemaal dan, casanova?quote:Op zondag 25 juni 2017 18:17 schreef zeer het volgende:
[..]
ik denk dat jij sws in je handen mag knijpen als je wie dan ook mag doen
wat heeft kwantiteit hier nou weer mee te makenquote:Op zondag 25 juni 2017 18:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoeveel chicks heb jij allemaal dan, casanova?
Lol, dacht ik al jaquote:Op zondag 25 juni 2017 18:18 schreef zeer het volgende:
[..]
wat heeft kwantiteit hier nou weer mee te maken
AHAAHHAHA ZEER IS MAAGD HAHAHAHAquote:Op zondag 25 juni 2017 18:18 schreef zeer het volgende:
[..]
wat heeft kwantiteit hier nou weer mee te maken
Dit inderdaad.quote:
Zo hoort dat. Op je knietjes.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik bedoel wat een goed antwoord Jimmy, jij bent mijn grote voorbeeld. God ik aanbid je allah amen shalam
wat lul jij nou weer, daar is seks niet voor bedoeld hoorquote:Op zondag 25 juni 2017 18:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Casual sekshersenloos pompen
Seks met een vrouw waar je je echt tot voelt aangetrokken en gevoelens voor hebt
Jezelf lichamelijk en geestelijk blootleggen
HOU NOU EENS OP ALTIJD MET DIE NIVEAUS ERBIJ TE HALENquote:Op zondag 25 juni 2017 18:20 schreef zeer het volgende:
[..]
jimmy heeft echt de mentale ontwikkeling van een vmbo'er in z'n eindexamenjaar
Lekker belangrijk. Het gaat om leuk karakter en aantrekkingskracht.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:19 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb echt alleen maar tyfus lekkere vrouwen gehad
Aldus iemand die niet weet wie Hegel isquote:Op zondag 25 juni 2017 18:20 schreef zeer het volgende:
[..]
jimmy heeft echt de mentale ontwikkeling van een vmbo'er in z'n eindexamenjaar
Ik heb jarenlang geslet en dat voelt niet goedquote:Op zondag 25 juni 2017 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat lul jij nou weer, daar is seks niet voor bedoeld hoor
FUCKING BOEIENDquote:Op zondag 25 juni 2017 18:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Aldus iemand die niet weet wie Hegel is
Gisteren zei ik hier dat eerste keren seks toch altijd kut was en iedereen keek me aan alsof ik zei dat Jimmy geen god is :squote:Op zondag 25 juni 2017 18:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang geslet en dat voelt niet goed
weet jij wat fosfaatfixatie isquote:Op zondag 25 juni 2017 18:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe kan jij zien hoe wij kijken?quote:Op zondag 25 juni 2017 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gisteren zei ik hier dat eerste keren seks toch altijd kut was en iedereen keek me aan alsof ik zei dat Jimmy geen god is :s
huh waarom noem je het niveaus dat impliceert kwaliteit verschil wat ben jij voor hokjesdenkerquote:Op zondag 25 juni 2017 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HOU NOU EENS OP ALTIJD MET DIE NIVEAUS ERBIJ TE HALEN
Dat je van een Duitse filosoof afweet heeft toch weinig met je ontwikkeling te maken.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oneens.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gisteren zei ik hier dat eerste keren seks toch altijd kut was en iedereen keek me aan alsof ik zei dat Jimmy geen god is :s
Dat is vakspecifieke kennis, onvergelijkbaar met basale kennis van filosofie. Ik praat ook niet over scheikundige onderwerpen, maar jij doet wel alsof je dingen weet over filosofie.quote:
met mn ogenquote:
nee dat doe ik nietquote:Op zondag 25 juni 2017 18:23 schreef zeer het volgende:
[..]
huh waarom noem je het niveaus dat impliceert kwaliteit verschil wat ben jij voor hokjesdenker
ik weet helemaal niks van filosofie man, wat moet ik daar in godsnaam meequote:Op zondag 25 juni 2017 18:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is vakspecifieke kennis, onvergelijkbaar met basale kennis van filosofie. Ik praat ook niet over scheikundige onderwerpen, maar jij doet wel alsof je dingen weet over filosofie.
Dan moet je er ook niet over mee lullen, maar dat doe je wel. Schijtirritant is dat. Net zoals dat je niets af weet van abortus maar daar ook een mening over hebt.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:24 schreef zeer het volgende:
[..]
ik weet helemaal niks van filosofie man, wat moet ik daar in godsnaam mee
oke maar Jimmy leg eens uit waarom wij zouden moeten weten wie Hegel is, wat leren we daar voor fantastische dingen van en wat dat voor verschil uitmaakt in intelligentie. Je intelligentie staat toch vast en hangt niet af van de shit die je weet?quote:Op zondag 25 juni 2017 18:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is vakspecifieke kennis, onvergelijkbaar met basale kennis van filosofie. Ik praat ook niet over scheikundige onderwerpen, maar jij doet wel alsof je dingen weet over filosofie.
waarom zei jij net wat over seks danquote:Op zondag 25 juni 2017 18:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan moet je er ook niet over mee lullen, maar dat doe je wel. Schijtirritant is dat. Net zoals dat je niets af weet van abortus maar daar ook een mening over hebt.
aan niveau's?!!?!?!quote:Op zondag 25 juni 2017 18:24 schreef zeer het volgende:
[..]
jij bent de enige die hier altijd een waardeoordeel aan koppelt hoor
vwo gedaan, maar dat vind ik eigenlijk niet zo relevant.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:25 schreef zeer het volgende:
maar verder geweldig dat jij die enige vmbo'er van 2012 was die doorstroomde en uiteindelijk een msc is gaan doen hoor, je hebt gelijk, er bestaat geen gemiddelde
Jij bent praat toch ook mee over seks en relatiesquote:Op zondag 25 juni 2017 18:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan moet je er ook niet over mee lullen, maar dat doe je wel. Schijtirritant is dat. Net zoals dat je niets af weet van abortus maar daar ook een mening over hebt.
oke zeer maar als ik iets niet doe is het dat wel, en als ik dat wel doe hoor ik het graag van je want ik heb echt echt echt een hekel aan dat gehaat op vmbo en allesquote:
ik haat helemaal niet op vmbo bby, jij koppelt er een waardeoordeel aan, ik constateer alleen dat jimmy een mentale ontwikkeling heeft die ver achterloopt bij z'n leeftijdgenootjesquote:Op zondag 25 juni 2017 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke zeer maar als ik iets niet doe is het dat wel, en als ik dat wel doe hoor ik het graag van je want ik heb echt echt echt een hekel aan dat gehaat op vmbo en alles
Marx gaat al op de eerste pagina van das Kapital de mist in.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:26 schreef zeer het volgende:
ik ken Steiner, Lenin en Marx meer is niet nodig
zie je, jij noemt vmbo'er nu dom terwijl niemand daar mee bezig is what so everquote:Op zondag 25 juni 2017 18:27 schreef Crack_ het volgende:
Sowieso fucking haat dat mensen dom genoemd worden omdat vmbo, dat mensen minder zijn omdat vmbo
je doet wat je kan en dat is voor iedereen even moeilijk, vmbo havo vwo whatever
je hebt Marx niet eens gelezen man rot toch op ga lekker fappen of zo kneusquote:Op zondag 25 juni 2017 18:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Marx gaat al op de eerste pagina van das Kapital de mist in.
Ik heb Das Kapital hier op mijn bureau liggen. Heb jij het wel gelezen?quote:Op zondag 25 juni 2017 18:28 schreef zeer het volgende:
[..]
je hebt Marx niet eens gelezen man rot toch op ga lekker fappen of zo kneus
Ja, omdat ik jou echt heel vaak zie terugkoppelen aan niveau's. Echt heel vaakquote:Op zondag 25 juni 2017 18:27 schreef zeer het volgende:
[..]
ik haat helemaal niet op vmbo bby, jij koppelt er een waardeoordeel aan, ik constateer alleen dat jimmy een mentale ontwikkeling heeft die ver achterloopt bij z'n leeftijdgenootjes
Ik heb het telefoonboek hier op tafel liggen, heb je dat weleens gelezenquote:Op zondag 25 juni 2017 18:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb Das Kapital hier op mijn bureau liggen. Heb jij het wel gelezen?
Neequote:Op zondag 25 juni 2017 18:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb het telefoonboek hier op tafel liggen, heb je dat weleens gelezen
nee indd niemand is daar mee bezig, complete onzinquote:Op zondag 25 juni 2017 18:27 schreef zeer het volgende:
[..]
zie je, jij noemt vmbo'er nu dom terwijl niemand daar mee bezig is what so ever
ik heb Hegel op hier op m'n bureau liggen dus wat lul jequote:Op zondag 25 juni 2017 18:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb Das Kapital hier op mijn bureau liggen. Heb jij het wel gelezen?
Wil je op mijn bureau liggen?quote:Op zondag 25 juni 2017 18:30 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb Hegel op hier op m'n bureau liggen dus wat lul je
Niet gelezen dus. Alleen een grote bek maar eigenlijk ben je niks. Met je debiele en incoherente maatschappijvisie dat gebaseerd is op aannames, leugens en bewust wegkijken.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:30 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb Hegel op hier op m'n bureau liggen dus wat lul je
erg confronterend ditquote:Op zondag 25 juni 2017 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, omdat ik jou echt heel vaak zie terugkoppelen aan niveau's. Echt heel vaak. Vanmiddag nog over dat meisje in de trein ' maar ging vast over het mooie kapsel blabla' en ' maar die heeft toch niet meer gedaan dan vmbo' en alles dat ik denk wat heeft dat er uberhaupt mee te makendan
doe neit zo zwakquote:Op zondag 25 juni 2017 18:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet gelezen dus. Alleen een grote bek maar eigenlijk ben je niks. Met je debiele en incoherente maatschappijvisie dat gebaseerd is op aannames, leugens en bewust wegkijken.
/ignore
srry maar ik denk dat je een beetje aan het doorschieten bent, ik haalde enkel eindexamen vmbo aan omdat ik weet dat iemand dan 16 jaar oud isquote:Op zondag 25 juni 2017 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee indd niemand is daar mee bezig, complete onzin
ouders vinden het prima als hun kind vmbo gaat doen en vmbo wordt niet weet ik veel hoe vaak dom genoemd en dat je echt beter moet doen want vmbo is voor dommeriken. Nee indd doet echt niemand hoor je nooit, zijn ook geen campagnes voor opgezet
haha kerel stahpquote:Op zondag 25 juni 2017 18:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet gelezen dus. Alleen een grote bek maar eigenlijk ben je niks. Met je debiele en incoherente maatschappijvisie dat gebaseerd is op aannames, leugens en bewust wegkijken.
/ignore
je vult voor anderen iets in mja laat maarquote:Op zondag 25 juni 2017 18:30 schreef Crack_ het volgende:
Overigens zeg ik helemaal niet dat vmbo dom is, ik heb t daar over andere mensen?
Ik weet niet waar jij het nu over hebt. Ik zeg enkel dat ik zie dat je het best vaak doet en dat ik vaak niet snap waarom..quote:Op zondag 25 juni 2017 18:33 schreef zeer het volgende:
[..]
srry maar ik denk dat je een beetje aan het doorschieten bent, ik haalde enkel eindexamen vmbo aan omdat ik weet dat iemand dan 16 jaar oud is
Jij bent lekker toch?quote:Op zondag 25 juni 2017 18:32 schreef Snowbells het volgende:
Ik zie vmbo haat, moet ik me aangesproken voelen
quote:Op zondag 25 juni 2017 18:34 schreef zeer het volgende:
[..]
je vult voor anderen iets in mja laat maar
ik zal het nooit meer in de mond nemen okquote:Op zondag 25 juni 2017 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het nu over hebt. Ik zeg enkel dat ik zie dat je het best vaak doet en dat ik vaak niet snap waarom..![]()
Dus heb t niet over een voorbeeld.
Maar nogmaals, als het neit zo is dan niet. Als het wel zo is dan kun je er op letten als je dat zou willen
oh hey, en nee maar we hadden t net wel over de septum en hype. Daar pas je dan beter in?quote:Op zondag 25 juni 2017 18:32 schreef Snowbells het volgende:
Ik zie vmbo haat, moet ik me aangesproken voelen
Ik ben nog steeds blij met de mijnequote:Op zondag 25 juni 2017 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh hey, en nee maar we hadden t net wel over de septum en hype. Daar pas je dan beter in?
kom we gaanquote:Op zondag 25 juni 2017 18:36 schreef Oberkullie het volgende:
Kan iedereen even stoppen met zeiken nu anders roep ik mmmgnynybnfbvn terug
HOU JE BEKquote:Op zondag 25 juni 2017 18:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Soms is even teruglezen best leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |