Wat vond je ervan dat Tom Leezer de sprint ging aantrekken terwijl Lars Boom op kop reed?quote:Op zondag 25 juni 2017 19:28 schreef forzaudinese het volgende:
De actie van Lars Boom was eigenlijk best goed want Groenewegen zat gewoon prima in 3e/4e positie maar hij had gewoon de benen niet om Sinkeldam te kloppen.
Ja moeilijke keuze want hij moest er ook voor zorgen dat Groenewegen in een goede positie zat.(sprint aantrekken dat is zijn taak)quote:Op zondag 25 juni 2017 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat vond je ervan dat Tom Leezer de sprint ging aantrekken terwijl Lars Boom op kop reed?
Maar dan kun je toch ook op het wiel van een ander springen in plaats van zelf de sprint aan te gaan? Ze zaten al helemaal vooraan.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:31 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Ja moeilijke keuze want hij moest er ook voor zorgen dat Groenewegen in een goede positie zat.(sprint aantrekken dat is zijn taak)
tsja misschien wel ja... maar wij hebben van achter de tv makkelijk praten. Maar ik blijf erbij dat Groenewegen zelf gewoon niet goed genoeg was vandaag.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch ook op het wiel van een ander springen in plaats van zelf de sprint aan te gaan? Ze zaten al helemaal vooraan.
Als hij niet goed genoeg is om Sinkeldam en Wippert te kloppen heeft ie in de Tour ook niet veel te zoeken.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:41 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
tsja misschien wel ja... maar wij hebben van achter de tv makkelijk praten. Maar ik blijf erbij dat Groenewegen zelf gewoon niet goed genoeg was vandaag.
Het was tuurlijk wel een aparte aankomst vandaag he.. van de week in de ZLM toer was hij een paar keer duidelijk sterker dat Greipel bijvoorbeeld.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als hij niet goed genoeg is om Sinkeldam en Wippert te kloppen heeft ie in de Tour ook niet veel te zoeken.
Een NK van 230 km met een lastige aankomst kun je niet meteen vergelijken met een vlakke etappe in de Tour.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als hij niet goed genoeg is om Sinkeldam en Wippert te kloppen heeft ie in de Tour ook niet veel te zoeken.
Dit dus.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:41 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Maar ik blijf erbij dat Groenewegen zelf gewoon niet goed genoeg was vandaag.
Klopt, want het niveau is in de Tour nog veel hoger.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Een NK van 230 km met een lastige aankomst kun je niet meteen vergelijken met een vlakke etappe in de Tour.
Greipel kan er zeker ook niks van? Klopt hij 2 keer in de ZLM toer in een rechtstreeks duel.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, want het niveau is in de Tour nog veel hoger.
Dan komt Groenewegen er dus helemaal niet aan te pas.
Greipel is niet helemaal fit. Een fitte Greipel heeft geen enkele moeite met Groenewegen.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:50 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Greipel kan er zeker ook niks van? Klopt hij 2 keer in de ZLM toer in een rechtstreeks duel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Wat kunnen we van jou verwachten mocht Groenewegen toch een etappe weten te winnen?quote:Op zondag 25 juni 2017 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, want het niveau is in de Tour nog veel hoger.
Dan komt Groenewegen er dus helemaal niet aan te pas.
Dan pleegt ie zelfmoord.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wat kunnen we van jou verwachten mocht Groenewegen toch een etappe weten te winnen?
Noem maar iets.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wat kunnen we van jou verwachten mocht Groenewegen toch een etappe weten te winnen?
Nee jongen, van mij hoef je echt niet deaudquote:Op zondag 25 juni 2017 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zou jij wel graag willen he?
Kom maar op met je briefje. Ingescand mag altijd.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Groenewegen gaat niet eens top drie rijden in de Tour, dat geef ik je op een briefje.
En anders?quote:Op zondag 25 juni 2017 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Groenewegen gaat niet eens top drie rijden in de Tour, dat geef ik je op een briefje.
Wellicht kan hij de concurrentie de hekken in sturen.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Deal.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Een mea culpa van 10 regels in de eerstvolgende etappe-voorbeschouwing.
Dan ga ik nog liever dood trouwens.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Bij de nieuwe verkiezingen over een paar maanden op Thierry Baudet stemmen.
Wel lief dat je op het einde van de dag nog in een 99e bait van Mani trapt.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever dood trouwens.
Ook dat kan geregeld worden.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever dood trouwens.
Het is Suikerfeest he, dan mag ik Mani graag voeren.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel lief dat je op het einde van de dag nog in een 99e bait van Mani trapt.
Dat was zelfs Van Poppel Jr gelukt tochquote:Op zondag 25 juni 2017 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Het lukte Groenewegen vorig jaar anders niet.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat was zelfs Van Poppel Jr gelukt toch
quote:Op zondag 25 juni 2017 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom maar op met je briefje. Ingescand mag altijd.
Ja, en?quote:Op zondag 25 juni 2017 21:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het lukte Groenewegen vorig jaar anders niet.
Gadverdamme wat een keurig handschrift. Try hard.quote:
Aru is een held.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar wel beter dan het handschrift van Mani. Die schrijft zoals Aru fietst.
Alleen jammer dat Mani nog geen tia heeft gehad.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar wel beter dan het handschrift van Mani. Die schrijft zoals Aru fietst.
Wel zuurstoftekort bij zijn geboorte. Ook vervelend.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Mani nog geen tia heeft gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |