uurtje of 4 minimum maar beter 24 uur, er zijn zelfs mensen die denken dat je de noten dan "activeert" (laat kiemen) en dat daarmee de chemische compositie sterk verandert wat dan weer hyper gezond is, kan ook met alle soorten graan en peulvruchten. Ik geloof er niet zo in tho.quote:
ja is goed zal hem wel ff sturen als ik hem af hebquote:Op zondag 25 juni 2017 17:19 schreef zeer het volgende:
[..]
als je wil dat iemand je brief na leest wil ik dat wel doen maar denk wel dat ik daarna je naam hier publiceer
nee srs als je er naar gekeken wilt hebben en je hebt niemand wil ik wel kijkenquote:Op zondag 25 juni 2017 17:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja is goed zal hem wel ff sturen als ik hem af heb
je struikelt wel over moslims in carnaval kledingquote:Op zondag 25 juni 2017 17:20 schreef Oberkullie het volgende:
Ik loop nu naar de rustige AH. Kan ik tenminste rustig een half uur voor het schap nadenken over welk artikel ik neem
hebben ze hun lawrence of arabia pakken allemaal aan?quote:Op zondag 25 juni 2017 17:23 schreef zeer het volgende:
[..]
je struikelt wel over moslims in carnaval kleding
lekker in de wokpanquote:Op zondag 25 juni 2017 17:24 schreef Crack_ het volgende:
Dude, dat filmpje met die inktvis. Die gast heeft dat beest kei hard onthoofd op het strand
ja echt mega veel, vind t echt cool en gezellig, jammer dat ze dat bij ons in de provincie niet doenquote:Op zondag 25 juni 2017 17:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
hebben ze hun lawrence of arabia pakken allemaal aan?
hij gaat toch zelf op dat surfbord zitten?quote:Op zondag 25 juni 2017 17:26 schreef Crack_ het volgende:
mega zeldzaam beest (in dat gebied) en meteen verneuktgreat mensen fucking great
crack ga eens even yoga doen of zoquote:Op zondag 25 juni 2017 17:26 schreef Crack_ het volgende:
mega zeldzaam beest (in dat gebied) en meteen verneuktgreat mensen fucking great
en dat touw heeftie ook zelf om gedaan?quote:Op zondag 25 juni 2017 17:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij gaat toch zelf op dat surfbord zitten?
kweenie je blijft wel zeer natuurlijkquote:Op zondag 25 juni 2017 17:22 schreef zeer het volgende:
[..]
nee srs als je er naar gekeken wilt hebben en je hebt niemand wil ik wel kijken
hoeft niet natuurlijkquote:Op zondag 25 juni 2017 17:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kweenie je blijft wel zeer natuurlijk
bestel je ergens kipquote:Op zondag 25 juni 2017 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
cach wilt dat ik ga koken maar heb ik geen zin in
ga drugs snuiven en zeg ooooh ik dacht dat je zei cokequote:Op zondag 25 juni 2017 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
cach wilt dat ik ga koken maar heb ik geen zin in
nee dat gaat automatisch danquote:
hhahahahaquote:Op zondag 25 juni 2017 17:30 schreef zeer het volgende:
[..]
ga drugs snuiven en zeg ooooh ik dacht dat je zei coke
quote:Op zondag 25 juni 2017 17:30 schreef zeer het volgende:
[..]
ga drugs snuiven en zeg ooooh ik dacht dat je zei coke
jij altijd met die kipquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |