wie staat eerstequote:Op zondag 25 juni 2017 13:39 schreef Dimachaerus het volgende:
motogp race is zo spannend he tering!!
rossiquote:
Ik had willen kijken, maar ik zit uiteraard weer braaf op het werk.quote:Op zondag 25 juni 2017 13:39 schreef Dimachaerus het volgende:
motogp race is zo spannend he tering!!
kan ook niet anders eigenlijkquote:Op zondag 25 juni 2017 13:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
rossi
http://cricfree.sc/watch/(...)assen-live-streaming
Waarom kijk je via zo'n obscure stream terwijl het gewoon live op npo 1 is en dus te zien is via internetquote:Op zondag 25 juni 2017 13:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
rossi
http://cricfree.sc/watch/(...)assen-live-streaming
is ghettoquote:Op zondag 25 juni 2017 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom kijk je via zo'n obscure stream terwijl het gewoon live op npo 1 is en dus te zien is via internet
Stream is goed genoeg imo, waarom zou ik naar pauper commentators luisteren?quote:Op zondag 25 juni 2017 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom kijk je via zo'n obscure stream terwijl het gewoon live op npo 1 is en dus te zien is via internet
Ging kijken bij NPO 1, maar de commentators zijn niet in beeld hoor.quote:Op zondag 25 juni 2017 13:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Stream is goed genoeg imo, waarom zou ik naar pauper commentators kijken?
zie editquote:Op zondag 25 juni 2017 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging kijken bij NPO 1, maar de commentators zijn niet in beeld hoor.
quote:Op zondag 25 juni 2017 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zie editwist dat je bijdenhant zou doen
quote:
ik kijk er naar uitquote:
quote:Op zondag 25 juni 2017 14:01 schreef Dimachaerus het volgende:
lekkere blonde nederlandse meisjes bij de tt assen daar
rossi heeft ze net helemaal ondergespoten
Ik zeg toch kijk maar uit.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij wil gewoon tongen. Dat zie je toch
Denk dat Dima er hard van werdquote:Op zondag 25 juni 2017 14:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij had wel een punt, ze werden ondergespoten
quote:Op zondag 25 juni 2017 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Dima waarom quote je dit zo omslachtig?De vraag is meer waarom er een post van anderhalf jaar geleden wordt gequote.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij je eigen soort blijven gquote:Op zondag 25 juni 2017 14:01 schreef Dimachaerus het volgende:
lekkere blonde nederlandse meisjes bij de tt assen daar
rossi heeft ze net helemaal ondergespoten
Waarom moet hij weg?quote:
Neh dan mochten er helemaal geen mensen meer op bezoek komen bij iemand.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien is Ama wel de huisbaas in haar huis.
dronken lastig doen en huisgenoten bedreigenquote:
Hij heeft gisteren met zijn dronken kop de stoppen van de zekering hier kapot gemaakt.quote:
Oh dat is wel een goede reden ja.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dronken lastig doen en huisgenoten bedreigen
Hij ging zijn beste vriend bedreigen. Die woont hier niet. Maar gebeurde hier wel.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dronken lastig doen en huisgenoten bedreigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |