wie staat eerstequote:Op zondag 25 juni 2017 13:39 schreef Dimachaerus het volgende:
motogp race is zo spannend he tering!!
rossiquote:
Ik had willen kijken, maar ik zit uiteraard weer braaf op het werk.quote:Op zondag 25 juni 2017 13:39 schreef Dimachaerus het volgende:
motogp race is zo spannend he tering!!
kan ook niet anders eigenlijkquote:Op zondag 25 juni 2017 13:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
rossi
http://cricfree.sc/watch/(...)assen-live-streaming
Waarom kijk je via zo'n obscure stream terwijl het gewoon live op npo 1 is en dus te zien is via internetquote:Op zondag 25 juni 2017 13:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
rossi
http://cricfree.sc/watch/(...)assen-live-streaming
is ghettoquote:Op zondag 25 juni 2017 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom kijk je via zo'n obscure stream terwijl het gewoon live op npo 1 is en dus te zien is via internet
Stream is goed genoeg imo, waarom zou ik naar pauper commentators luisteren?quote:Op zondag 25 juni 2017 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom kijk je via zo'n obscure stream terwijl het gewoon live op npo 1 is en dus te zien is via internet
Ging kijken bij NPO 1, maar de commentators zijn niet in beeld hoor.quote:Op zondag 25 juni 2017 13:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Stream is goed genoeg imo, waarom zou ik naar pauper commentators kijken?
zie editquote:Op zondag 25 juni 2017 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging kijken bij NPO 1, maar de commentators zijn niet in beeld hoor.
quote:Op zondag 25 juni 2017 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zie editwist dat je bijdenhant zou doen
quote:
ik kijk er naar uitquote:
quote:Op zondag 25 juni 2017 14:01 schreef Dimachaerus het volgende:
lekkere blonde nederlandse meisjes bij de tt assen daar
rossi heeft ze net helemaal ondergespoten
Ik zeg toch kijk maar uit.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij wil gewoon tongen. Dat zie je toch
Denk dat Dima er hard van werdquote:Op zondag 25 juni 2017 14:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij had wel een punt, ze werden ondergespoten
quote:Op zondag 25 juni 2017 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Dima waarom quote je dit zo omslachtig?De vraag is meer waarom er een post van anderhalf jaar geleden wordt gequote.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij je eigen soort blijven gquote:Op zondag 25 juni 2017 14:01 schreef Dimachaerus het volgende:
lekkere blonde nederlandse meisjes bij de tt assen daar
rossi heeft ze net helemaal ondergespoten
Waarom moet hij weg?quote:
Neh dan mochten er helemaal geen mensen meer op bezoek komen bij iemand.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien is Ama wel de huisbaas in haar huis.
dronken lastig doen en huisgenoten bedreigenquote:
Hij heeft gisteren met zijn dronken kop de stoppen van de zekering hier kapot gemaakt.quote:
Oh dat is wel een goede reden ja.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dronken lastig doen en huisgenoten bedreigen
Hij ging zijn beste vriend bedreigen. Die woont hier niet. Maar gebeurde hier wel.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dronken lastig doen en huisgenoten bedreigen
ooh ja mja ik ben wat hazey laatst 48nuurquote:Op zondag 25 juni 2017 14:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij ging zijn beste vriend bedreigen. Die woont hier niet. Maar gebeurde hier wel.
Geeft niet.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja mja ik ben wat hazey laatst 48nuur
Hahaha damn.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Neh dan mochten er helemaal geen mensen meer op bezoek komen bij iemand.
Religie zorgt voor meer ellende maar goedquote:Op zondag 25 juni 2017 14:43 schreef Dimachaerus het volgende:
daarom heeft Allah al die troep als drank en druks verboden
alleen maar ellende
jaquote:Op zondag 25 juni 2017 14:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Religie zorgt voor meer ellende maar goed
pfewquote:
Zijn volgers zijn idd wel van die primitievelingen die wsl een kwade dronk hebben. Heeft hij goed ingeschat.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:43 schreef Dimachaerus het volgende:
alleen maar ellende
Hij heeft ook het voorste stukje van je piemel verboden.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:43 schreef Dimachaerus het volgende:
alleen maar ellende
jaquote:Op zondag 25 juni 2017 14:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij heeft ook het voorste stukje van je piemel verboden.
Wat een nare vent, had je misschien nu wel een keer een chick gezoend.quote:Op zondag 25 juni 2017 14:43 schreef Dimachaerus het volgende:
alleen maar ellende
neequote:Op zondag 25 juni 2017 14:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wat een nare vent, had je misschien nu wel een keer een chick gezoend.
drank maakt het een stuk makkelijker, desnoods met een dikke trol, alleen dat is ze dan in je herinnering niet.quote:
Jij toch ook?quote:Op zondag 25 juni 2017 14:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo lukt het je eigenlijk niet? Je bent toch mooiboy?
verdovende middelen hebben weinig effect op mijquote:Op zondag 25 juni 2017 14:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
drank maakt het een stuk makkelijker, desnoods met een dikke trol, alleen dat is ze dan in je herinnering niet.
neequote:Op zondag 25 juni 2017 14:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo lukt het je eigenlijk niet? Je bent toch mooiboy?
mwa ben gewoon average en als je dan ook nog 1.70 bent en niet sociaal tjaquote:Op zondag 25 juni 2017 14:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh dacht ik, met je kekke armbandjes en haartjes
ben je immuun voor alcohol?quote:Op zondag 25 juni 2017 14:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
verdovende middelen hebben weinig effect op mij
zo makkelijk vermaaktquote:Op zondag 25 juni 2017 14:56 schreef Crack_ het volgende:
Heb me net echt zo vermaakt in de macze hebben bij in die speelhoek voor kindjes zo'n spelletje dat je de mol moet slaan weet je wel, maar dan op de grond en moet je met je voeten doen
godverdomme wat leuk
ik begrijp soms echt niet wat je zegtquote:Op zondag 25 juni 2017 14:58 schreef Crack_ het volgende:
En moet soms echt mn energie kwijt en dan ga ik even rennengewoon random
En op lege pleinen moet ik standaard blij rondje rennen, dat is echt van 'ok gaat ze weer bye'
OF het gaat van 'ok ik schaam me dood bye'
oei jeetje, heb je daar wel eens met iemand over gepraat?quote:Op zondag 25 juni 2017 14:58 schreef Crack_ het volgende:
En moet soms echt mn energie kwijt en dan ga ik even rennengewoon random
En op lege pleinen moet ik standaard blij rondje rennen, dat is echt van 'ok gaat ze weer bye'
OF het gaat van 'ok ik schaam me dood bye'
Met de psycholoog én de diëtist.quote:Op zondag 25 juni 2017 15:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
oei jeetje, heb je daar wel eens met iemand over gepraat?
ben jij dom zegquote:Op zondag 25 juni 2017 14:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik begrijp soms echt niet wat je zegt
zo random ook
waaromquote:Op zondag 25 juni 2017 15:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
oei jeetje, heb je daar wel eens met iemand over gepraat?
quote:
OH GA JIJ DAT VOOR MIJ BEPALENquote:Op zondag 25 juni 2017 15:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
klinkt een beetje als een dwangneurose als je standaard op een leeg plein rondjes moet rennen
het is wel een beetje domquote:Op zondag 25 juni 2017 15:03 schreef Crack_ het volgende:
Het is geen dwangneurose het is gewoon iets wat ik heel leuk vind
en voor wie zijn de psychiaters en de psychotherapeuten?quote:Op zondag 25 juni 2017 15:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje aandachtshoer heeft er eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |