quote:
Op zaterdag 14 december 2002 12:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
Stel je niet zo aan.
quote:Kan vast wel geregeld worden.
Op zaterdag 14 december 2002 12:38 schreef calvobbes het volgende:
Het topic staat er nog, is niet eens op slot....
quote:Moet ik al mijn posts uit dat oude topic dan gaan kopieren in jouw topic of zo?
Op zaterdag 14 december 2002 12:35 schreef Ryan3 het volgende:
Tnx Seborik of wie dan ook. Ik dacht gezellig even een boompje op Muziek over de Joy Division opzetten (voor de eerste keer dat ik dat doe), ik draai me even om, weg topic, spoorloos... En waarom? Omdat er al een andere topic was over de Joy Division, sukkel... Lekker, hoor... Gezelligheid kent geen tijd, zullen we maar zeggen...
quote:Met 1 reactie?
Gezelligheid kent geen tijd, zullen we maar zeggen...
quote:Lieverd, ik zie het topic gewoon nog open?
Op zaterdag 14 december 2002 12:37 schreef Ryan3 het volgende:[..]
quote:Ook dat.
Op zaterdag 14 december 2002 12:38 schreef calvobbes het volgende:
Het topic staat er nog, is niet eens op slot....
Is die trouwens wel eens uitgedeeld, vraag ik me ineens af?
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 14-12-2002 12:43]
quote:Jij snapt het
Op zaterdag 14 december 2002 12:42 schreef Vork het volgende:
O, tis goed dat je het zegt dattie nog niet op slot stond, ik zal het gelijk even doen.
quote:Lijkt me sterk. Die Muziek'ers zijn brave users!
Op zaterdag 14 december 2002 12:42 schreef Jane het volgende:Is die trouwens wel eens uitgedeeld, vraag ik me ineens af?
quote:Even ter verdediging hoor,
Tnx Seborik of wie dan ook. Ik dacht gezellig even een boompje op Muziek over de Joy Division opzetten (voor de eerste keer dat ik dat doe), ik draai me even om, weg topic, spoorloos... En waarom? Omdat er al een andere topic was over de Joy Division, sukkel... Lekker, hoor... Gezelligheid kent geen tijd, zullen we maar zeggen...
Muziek is in de tijd dat hij mod is bijna verdubbelt als forum.
Ondanks dat hij een moeilijke start had, omdat iemand hem als alleen metalfan zag, staat hij open voor alle muziekstijlen.
Alles krijgt in Muziek een kans.
Ik ken hem als een heel erg betrokken mod en als iemand die als hij bands uit "onze" tijd voorbij ziet komen, gelijk navraag doet en de CD's gaat bestellen,
verder heeft hij me Rachmaninoff verslaafd gemaakt en dat is al heel wat
Geef hem een herkansing?
*op knietjes gaat liggen en met puppyogen smekend kijkt*
quote:Ben je dronken ofzo?
Op zaterdag 14 december 2002 12:45 schreef Ryan3 het volgende:
Sorry hoor maar een topic over Joy Division staat in een oogwenk niet vol met 84 posts... De topic is gewoonweg weg...
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 12:45 schreef yvonne het volgende:[..]
Even ter verdediging hoor,
kan sebje prima zelf, maar tochMuziek is in de tijd dat hij mod is bijna verdubbelt als forum.
Ondanks dat hij een moeilijke start had, omdat iemand hem als alleen metalfan zag, staat hij open voor alle muziekstijlen.
Alles krijgt in Muziek een kans.
Ik ken hem als een heel erg betrokken mod en als iemand die als hij bands uit "onze" tijd voorbij ziet komen, gelijk navraag doet en de CD's gaat bestellen,
verder heeft hij me Rachmaninoff verslaafd gemaakt en dat is al heel watGeef hem een herkansing?
*op knietjes gaat liggen en met puppyogen smekend kijkt*
Seb for President
.
quote:Oei! Je mag hem geen Metal-mod noemen hoor!
Op zaterdag 14 december 2002 12:45 schreef yvonne het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |