Viel mij ook al opquote:Op maandag 26 juni 2017 16:52 schreef Stimorol- het volgende:
Volgens mij is drug en Maghrebijnse niets geworden. Ze negeren elkaar.
Nee, ben vanochtend stiekem uit het raam geklommen. Mijn ouders maken me dood.quote:Op maandag 26 juni 2017 17:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Opmerkelijke combo; vrouw, islam, vrijheid.
Bedoel, mag jij überhaupt wel alleen naar dat cafeetje?
Heb jij Stimo nou al gemeet, je wou dat altijd zo graag.quote:Op maandag 26 juni 2017 18:36 schreef zarGon het volgende:
Hebben de Marokkanen hier/op FOK! weleens gemeet, trouwens?
Volgens mij zijn ik en Maghrebijnse de enige Marokkanen hier..quote:Op maandag 26 juni 2017 18:36 schreef zarGon het volgende:
Hebben de Marokkanen hier/op FOK! weleens gemeet, trouwens?
Bellaaaa! Mutuant01. Juba....quote:Op maandag 26 juni 2017 18:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ik en Maghrebijnse de enige Marokkanen hier..
Ehm. Volgens mij is er geen vertaling van naz in het Nederlands.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:02 schreef Tevik het volgende:
[..]
Is dat een ja of nee? Of soort combi zoals Nja....
Wanhopig wel.quote:Op maandag 26 juni 2017 18:55 schreef PSVCL het volgende:
Voor de gein een account aangemaakt op Muslima.com..
check al die sjans en berichten dan..zaten ook wel mooie meiden tussen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
was nog meer
Ibtissam lijkt op Maggie.quote:Op maandag 26 juni 2017 18:55 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
was nog meer
Huh, waarom? Binnenkort in Marokko versier je er gemakkelijk 10 per dag. Mooie auto en door de boulevard rijden...Marokkanen versieren elkaar zelfs op de snelwegen. Meegemaakt jaja.quote:Op maandag 26 juni 2017 18:55 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
was nog meer
Ja, heb het opgezocht. Vrees voor / bewust zijn van Allah en om die reden terughoudend zijn moet je niet verwarren daarmee.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ehm. Volgens mij is er geen vertaling van naz in het Nederlands.
Heb zelf ook Marokkaanse achtergrond.quote:Op maandag 26 juni 2017 18:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ik en Maghrebijnse de enige Marokkanen hier..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha gewoon voor de gein , op Badoo had ik laatst ook een account aangemaakt..fototje erbij etcquote:Op maandag 26 juni 2017 19:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Huh, waarom? Binnenkort in Marokko versier je er gemakkelijk 10 per dag. Mooie auto en door de boulevard rijden...Marokkanen versieren elkaar zelfs op de snelwegen. Meegemaakt jaja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |