Ben je uit huis gekickt ofzo?quote:Op maandag 26 juni 2017 21:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ben nu pasta aan eten. Had zo zin in!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 juni 2017 19:54 schreef Tevik het volgende:
[..]
Kwam vaak in de Turkse moskee, en integreerde daar, dus noemde de ouderen me soms "half Turk". Dan zeiden ze: "Hey half Turk, hoe gaat het?" en dan zei ik:"Jah, voor de helft goed".
Brokko.quote:
Die zijn idd niet moeilijk.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Huh, waarom? Binnenkort in Marokko versier je er gemakkelijk 10 per dag. Mooie auto en door de boulevard rijden...Marokkanen versieren elkaar zelfs op de snelwegen. Meegemaakt jaja.
Net als bij jou en Crip?quote:
Je bent tenminste eerlijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kan niet versieren.
En jij wilde je PUA boekjes niet uitlenen..
Die PSV'er probeert echt in slipje van Maggie te kruipen niet normaal.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Elke mongol kan Crip hosselen. Vraag maar aan Psvcl.
Jouw tijd komt ook wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die PSV'er probeert echt in slipje van Maggie te kruipen niet normaal.
Dankje, ik weet dat je gunt.quote:
Godverdetering gast, wat ben jij na al die jaren nog steeds even irritant zeg.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die PSV'er probeert echt in slipje van Maggie te kruipen niet normaal.
Ben je ondertussen al wat mannelijker geworden of nog steeds een gaytje?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Godverdetering gast, wat ben jij na al die jaren nog steeds even irritant zeg.
Als er iemand dorstig is, ben jij het wel..
Oeh, hele sterke aanval! Een andere man aanvallen op zijn geaardheid.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ben je ondertussen al wat mannelijker geworden of nog steeds een gaytje?
Hou je waffel wijf.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oeh, hele sterke aanval! Een andere man aanvallen op zijn geaardheid.
Je mag me best gay noemen als dat de pijn voor je gaat verzachten..
Er is verder helemaal niets mis met gay zijn, dus zou niet eens weten waarom je daar überhaupt mee probeert te slaan..
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
Herkennen jullie het? Dat je zo gestresst bent en niet weet hoe je dat kwijt moet? Ben maar even op bankje gaan zitten janken..
[ afbeelding ]
ik doe dan meestal benendag, dan ga ik vanzelf wel janken haha ja tog??quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
Herkennen jullie het? Dat je zo gestresst bent en niet weet hoe je dat kwijt moet? Ben maar even op bankje gaan zitten janken..
[ afbeelding ]
Ik heb stressss! Planningen die steeds omgegooid worden, tickets die geannuleerd worden. Maar ok, ga eerst tien dagen naar Madrid binnenkort en dan samen met nichtje vanuit Madrid naar Marokko rijden. Heb vooral zin in de boot!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:48 schreef zarGon het volgende:
[..].
Jij bent echt een high maintenance-meisje, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |