quote:
Oh dat klinkt wel lekkerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mexicaans, je kan daar je eigen burrito laten vullen met stoofvlees rijst bonen en alles voor 8.50, en als je alles erin gooit heb je echt een flinke maaltijd
heb ikquote:
Zalmen worden in kleine vijvertjes gehouden die niet ververst worden. Ze zwemmen in hun eigen stront en zijn daardoor chronisch ziek, waardoor er weer een grote hoeveelheid antibiotica in het voer moet worden gedaan.quote:
oh okequote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh ik vul niets in, vroeg het me alleen af
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zalmen worden in kleine vijvertjes gehouden die niet ververst worden. Ze zwemmen in hun eigen stront en zijn daardoor chronisch ziek, waardoor er weer een grote hoeveelheid antibiotica in het voer moet worden gedaan.
Zalm eten is niet alleen dierenmishandeling, het is ook bijzonder slecht voor je.
knoflook roken en daarna poffenquote:
dit geldt voor nagenoeg alle dierlijke proteïnen vriendquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zalmen worden in kleine vijvertjes gehouden die niet ververst worden. Ze zwemmen in hun eigen stront en zijn daardoor chronisch ziek, waardoor er weer een grote hoeveelheid antibiotica in het voer moet worden gedaan.
Zalm eten is niet alleen dierenmishandeling, het is ook bijzonder slecht voor je.
orlyquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij weet ook echt alles hequote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik zou hem niet zonder toezicht achterlaten bij je huisdieren
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
8.50 voor een burrito? Verstoppen ze er goud in ofzo
Bij voorkeur op de zondag en dan op maandag in een collega zijn/ haar gezicht hijgenquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:51 schreef HRC2020 het volgende:
Ik neem altijd patat met een satérol, soms zelfs 2
hapslikwegvis, ja dat kan bij alle vissen maar die is echttt pfffquote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind overigens Tilapia niet te eten![]()
Modderige vis
Niet voor alles, wel voor veel helaas. Je kunt ook wilde zalm kopen bijvoorbeeld - vrijwel onmogelijk in NL en 5x zo duur.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:51 schreef zeer het volgende:
[..]
dit geldt voor nagenoeg alle dierlijke proteïnen vriend
zijn dat bottomfeeders?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind overigens Tilapia niet te eten![]()
Modderige vis
Frietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |