Ja was lachen man érg kleinschalig he, waren totaal met z`n 4e. Een AWer, een FOK!ker en een vriend, had niet verwacht dat het zo gezellig zou zijn beetje slap geouwehoerd, beetje wat serieuzer gepraat. Ik viel volgens de FOK!ker heel erg mee, en andersom idem eigenlijkquote:
Bier gedronken?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja was lachen man érg kleinschalig he, waren totaal met z`n 4e. Een AWer, een FOK!ker en een vriend, had niet verwacht dat het zo gezellig zou zijn beetje slap geouwehoerd, beetje wat serieuzer gepraat. Ik viel volgens de FOK!ker heel erg mee, en andersom idem eigenlijk
Nee man, was met de auto, en daarvoor was het mij ook iets te kort.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:20 schreef terrorsjaak het volgende:
Leuk je een keer in het echt ontmoet te hebben. Ik wilde voor de grap nog pizza meenemen maar dat heb ik na gister maar achtwege gelaten. De polo ziet er netter uit in het echt dan op camera, en dat geldt ook voor jou! Het was gezellig en we zien elkaar 22 juli weer!
Vond het leuk je eens in persoon te ontmoeten, Brad.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:13 schreef Braddie het volgende:
En misschien komt de aanwezige FOK!ker ook wel even zijn verhaal hier delen
En een weegschaal.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:15 schreef chroestjov het volgende:
Was inderdaad erg leuk, maar de volgende keer neem ik wel een meetlint mee zodat we een einde kunnen maken aan de discussie m.b.t. je lengte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |