zie post #172quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Te laat, Crack carede als eerste niet, dus zij wint dit hele topic met deze 2Nutzactie.
doe normaal tegen zeer anders kom ik je eens opzoekenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou me srs eens gaan afvragen wat het over jezelf zegt wanneer je als man in 2017 nog plo sjaaltjes wil dragen
ik identificeer me niet als man hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou me srs eens gaan afvragen wat het over jezelf zegt wanneer je als man in 2017 nog plo sjaaltjes wil dragen
Zo zijn er ook mensen die het sneu vinden dat anonieme mensen met elkaar praten op een internet forum.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sneu allemaal... En dan zijn er nog steeds mensen die ernaar kijken
welnee het leven is heel simpel.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
doe mn best, leven is al ingewikkeld genoeg
Koffie staat klaarquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
doe normaal tegen zeer anders kom ik je eens opzoeken
ja je hebt gelijk, mensen doen zo moeilijkquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
welnee het leven is heel simpel.
Zelfscan is sowieso wel relaxed, maar het hele circus eromheen nietquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Met de zelfscan in de AH XL is het nog best aardig te doen, hele ruime paden.
Dat is het toch ook?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo zijn er ook mensen die het sneu vinden dat anonieme mensen met elkaar praten op een internet forum.
links terrorisme is vrijheidsstrijdquote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
zeer is een vieze terroristenlover
Lol kijk die JD caren dan.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat kan jouw mening zijn ja. Lekker boeiend allemaal.
discussie waar niks uit gaat komen behalve dat je dom wordt genoemd of de ander zn mening laten hebbenquote:
Huh hoe care ik?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol kijk die JD caren dan.
Sws care je teveel als je lijken gaat opzoeken als je boos bent om hier te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |