Maar gisteren was je omslagpuntje toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, natuurlijk weet ik wel dat als ik het roer helemaal omgooi dat ik respect krijg en dat mensen mij dan wel echt willen helpen.
Maar je snapt dat het voor iemand van mijn postuur en discipline problemen moeilijk is om ook daadwerkelijk van start te laten gaan he?
Werk ze, en succes!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:13 schreef Argo het volgende:
Zo ik ga eens ontbijten en dan een flink stuk wandelen.
Ook ik moet kilo's kwijt.
Mij lukt het nu al 3 maanden of 4 maanden ook niet. Meer dan 4 kilo afvallen is me niet gelukt. Gisteren voor het eerst sinds weken weer gezondigd met een biertje het is niet makkelijk. Sterkte.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, natuurlijk weet ik wel dat als ik het roer helemaal omgooi dat ik respect krijg en dat mensen mij dan wel echt willen helpen.
Maar je snapt dat het voor iemand van mijn postuur en discipline problemen moeilijk is om ook daadwerkelijk van start te laten gaan he?
Het is eigenlijk de schuld van Braddie zelf natuurlijk, die zei immers dat er een poll gestart moest worden en hij weer live zou gaan bij 30 stemmen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de Rabobank Amarantha
Wat een gelul, als je zo praat begin je nooit nee. Je bent de hele dag thuis als er iemand een kans heeft om er goed uit zien ben jij het, alle tijd en niemand om rekening mee te houden. Kom op man vraag je ouders of ze je willen helpen misschien met een personal trainer ofzo kan je de eerste maanden in een bos trainen waar niemand je ziet als je dat fijner vindt.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet van op zijn minst 1 donatie dat in de omschrijving stond dat je zelf mocht weten waaraan je het zou besteden.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:02 schreef Braddie het volgende:
Argo, ik snap het wel weet je.
Maar het punt is, van de gedoneerde +- 80, is er 30 gebruikt, diezelfde 30 heb ik vanaf mijn normale rekening weer aangevuld op de spaarrekening, veranderd er weinig aan.
Heb ook al uitgelegd dat ik op dat moment echt even geen andere keuze had en het normaliter niet zou doen, want geld wat iemand doneert is ook bedoeld voor hetgene wat ik in gedachten heb. In mijn geval dus, een keyboard.
Maar dit is weer zo`n discussie, sja.. nevermind.
Hangt er vanaf van welk woord je uit gaat. Als ik twee dingen zeg in de trant van ik doe x wel en even later ik doe x niet kom ik altijd mijn woord na, wat ik ook doe.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:15 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de schuld van Braddie zelf natuurlijk, die zei immers dat er een poll gestart moest worden en hij weer live zou gaan bij 30 stemmen.
En eerlijk is eerlijk, hij heeft zich aan zijn woord gehouden, en hoe!
En dat die gozer aan de lijn nog zei: Ja, ik dacht natuurlijk ook wel "hee wat een rare pizza"..quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo mooi dat ie live in de uitzending met domino's ging bellen
Hahaha wat moet dat episch zijn geweest, wat een costum made pizza?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:23 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
En dat die gozer aan de lijn nog zei: Ja, ik dacht natuurlijk ook wel "hee wat een rare pizza"..
Die stream had echt alles, ALLES zeg ik je.
Evengoed veel plezier vanmiddag!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Werk ze, en succes!
Ik ga mij ff klaarmaken voor vanmiddag.
Het was een xxl familiepizza met alles dubbel er op geloof ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:29 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hahaha wat moet dat episch zijn geweest, wat een costum made pizza?
Haha wat prachtig, die dingen zij ook echt gigantisch groot. Dat was zeker smullen voor de Braad.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:30 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Het was een xxl familiepizza met alles dubbel er op geloof ik.
Nouja nee dus, want hij heeft hem in de prullenbak getieft.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Haha wat prachtig, die dingen zij ook echt gigantisch groot. Dat was zeker smullen voor de Braad.
Dat roepen we al tijden.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Vervelend dat hij dit deed/doet bij jou. Weet niet of je toen al ermee bekend was dat Braddie mensen kanker toewenst en eigenlijk een grofgebekte idioot is, wanneer het niet gaat zoals hij dat wil.
Toch zou hij er beter aan doen te stoppen met bloggen en streams, mensen zetten hem in de zeik en de enige reden waarom überhaupt iemand kijkt is leedvermaak.
Ik denk ook wel dat die nu spijt heeft. En toch wel weer zin in pizza heeft.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nou ja zeg , iets met gegeven paard...dat vreet je op.
Ik mis Barrah's transcriptie nu wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het houdt de gemoederen weer flink beziggodverdomme wat heb ik dit gemist.
Klopt, nog niks van gezien. Ik schreef de post meer vanuit zijn algemeenheid.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
De gulle gever van pizza 2 is onbekend toch?
Thanks, zal vast wel lukken. Weet niet hoeveel mensen er nou uiteindelijk gaan komen, en of er mensen gaan komen. Ik ben er iig rond kwart voor 2 alquote:
Veel plezier.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Thanks, zal vast wel lukken. Weet niet hoeveel mensen er nou uiteindelijk gaan komen, en of er mensen gaan komen. Ik ben er iig rond kwart voor 2 al
De XXL pizza was breder dan de koelkast, en daar lag ook al de helft van de triple alles pizza in.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:39 schreef Duveldrinker het volgende:
Ja zeker in zijn financiële toestand. Had die pizza lekker bewaard en volgende dag opgewarmd.
Hier ben ik het wel mee eens eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee zeker, alleen zeg ik. Het is hypocriet dat mensen hem dit in de schoenen leggen en hem beschuldigen hiervan. Terwijl als er pizza's voor hem besteld worden staan ze te lachen en moedigen ze het aan!
En er is veer meer euro besteld dan Braddie ooit aan donaties heeft ontvangen. Ik vind het gewoon zwaar hypocriet en echt, echt laag aan de grond. Dat ze dan eerst staan te zeuren dat Braddie het geld niet goed gebruikt en vervolgens wanneer voor meer geld dan ooit gedoneerd is aan vettige hap wordt besteld lachen, gieren en brullen ze.
Laag aan de grond. Gewoon echt erop uit om Braddie belachelijk te maken en hem op de vingers te tikken bij alles wat hij doet maar als mensen hem in de zeik zetten dan is het allemaal wel leuk en goed. Bah misselijkmakend.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de Rabobank Amarantha
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:42 schreef Braddie het volgende:
Heb er overigens even met LompeHork privé over gepraat via Facebook en heb besloten om niet meer te streamen voor lange tijd, vloggen is 1 ding, maar streamen niet meer, want het blijft het zelfde..
Wat een dag.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:58 schreef Moira. het volgende:
Eckte bazen meeten gewoon in de regen
#onzmeetregenmeet2k14 #never4get
Mooi weer was wel beter geweest thoughquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een dag.Ja je hebt gelijk. Meeten in de regen kan ook leuk zijn.
Nee die was verhinderd, werk en zulksquote:
Weetje nog dat Klawie geen tijd meer had maar toch speciaal langs kwam om een bak spareribs te brengen? Wat een eindbaas.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mooi weer was wel beter geweest thoughgelukkig was het een gezamenlijk leed, met z'n allen als verzopen katjes de park checken
Oh holy shit dat was ik alweer vergetenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weetje nog dat Klawie geen tijd meer had maar toch speciaal langs kwam om een bak spareribs te brengen? Wat een eindbaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |