abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171910456
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:05 schreef Braddie het volgende:

[..]

De pizza's van Domino's hier vallen wel mee eigenlijk, maar daar gaat het niet om.
De pizza was gewoon echt ranzig, en als je het vet er gewoon langs ziet lopen en af ziet druipen ga je daar niet aan beginnen :') :r Althans, ik niet.
Pizza's met veel kaas zijn sowieso ranzig. En dan bedoel ik niet met kaas maar met een laag kaas die bijna 1cm dik is.
pi_171910457
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:05 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Het kwam, als ik even de psycholoog van de koude grond mag uithangen, doordat Braddie ineens besefte dat de eerste pizza niet per se aardig bedoeld was. Toen was die shit aan jongen.
Ja maar dat is wel een logische reactie toch?
pi_171910466
Het is toch eigenlijk ook belachelijk.
Ik vraag niet om 2 grote vette pizza's a 7 tientjes.

Laat ik zelfbeheersing/controle zien door ze beide weg te goooien, gaan mensen lopen janken dat ik dit alleen maar deed omdat mensen dit roepen én dat het zonde van het geld is.
Ja, het is zonde van het geld van diegene, maar diegene kiest er zelf voor om de meest vettige ranzige pizza samen te stellen en hier zoveel geld aan uit te geven.
pi_171910472
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:06 schreef LompeHork het volgende:
Ja, weetje, die donaties uitgeven aan iets anders dan een keyboard was gewoon niet sjiek. Dat had gewoon niet gemoeten en ik vind het gewoon kut dat dat zo is gelopen, Brad weet ook wel dat dat gewoon eigenlijk niet de manier was hoe er mee om gesprongen had moeten worden en heeft het dus teruggestort (uiteindelijk).

Die pizza's, mja :') als je slim was geweest, was je er niet over begonnen op de livestream en had je ze lekker buiten beeld laten liggen. Maargoed, watskebeurt is kebeurt, kan je niet veel meer van maken. Zolang je er zelf over doorpost, zullen andere mensen dat natuurlijk ook blijven doen. "Geen neuk geven" is het toverwoord en ja da's moeilijk.

Zo denk ik erover.
Wauw Lompehork dat is wel slim. Als je pizza's buiten beeld had gehouden had de persoon die ze kocht mooi zuur zijn geld vernaait.
pi_171910477
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:06 schreef LompeHork het volgende:
En nu ga ik aan het werk, ik zit mobiel en heb wel meer te doen vandaag.
"Euh ja parkeer em na deze kruising maar ff moet ff iets posten."
pi_171910482
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:07 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja maar dat is wel een logische reactie toch?
Absoluut. En ik heb ook wel met hem te doen, want het was een naaistreek, en die tweede pizza er bovenop was nog een veel ergere naaistreek. Maar ik ben moreel niet zo sterk en mijn drang naar drama en vermaak wint het toch altijd weer.
pi_171910483
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:07 schreef Braddie het volgende:

Laat ik zelfbeheersing/controle zien door ze beide weg te goooien, gaan mensen lopen janken dat ik dit alleen maar deed omdat mensen dit roepen én dat het zonde van het geld is.
Ja, het is zonde van het geld van diegene, maar diegene kiest er zelf voor om de meest vettige ranzige pizza samen te stellen en hier zoveel geld aan uit te geven.
Goed verwoord Braddie!
pi_171910492
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:08 schreef Mozy het volgende:

[..]

Is Lompehork rij-instructeur?
pi_171910496
quote:

[..]

Haha :')
pi_171910503
quote:
Laat ik zelfbeheersing/controle zien door ze beide weg te goooien, gaan mensen lopen janken dat ik dit alleen maar deed omdat mensen dit roepen
Je wekt de indruk dat dit de gang van zaken is door eerst heel gulzig aan een dikke pizza te beginnen en dan ineens om te slaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2017 12:09:29 ]
pi_171910507
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:08 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Absoluut. En ik heb ook wel met hem te doen, want het een naaistreek, en die tweede pizza er bovenop was nog een veel ergere naaistreek. Maar ik ben moreel niet zo sterk en mijn drang naar drama en vermaak wint het toch altijd weer.
Ik ook niet man ik heb periodes soms ga ik moreel modus in. Nu zit ik daar een beetje in, rol er moeilijk uit.
pi_171910526
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:06 schreef LompeHork het volgende:
Ja, weetje, die donaties uitgeven aan iets anders dan een keyboard was gewoon niet sjiek. Dat had gewoon niet gemoeten en ik vind het gewoon kut dat dat zo is gelopen, Brad weet ook wel dat dat gewoon eigenlijk niet de manier was hoe er mee om gesprongen had moeten worden en heeft het dus teruggestort (uiteindelijk).

Die pizza's, mja :') als je slim was geweest, was je er niet over begonnen op de livestream en had je ze lekker buiten beeld laten liggen. Maargoed, watskebeurt is kebeurt, kan je niet veel meer van maken. Zolang je er zelf over doorpost, zullen andere mensen dat natuurlijk ook blijven doen. "Geen neuk geven" is het toverwoord en ja da's moeilijk.

Zo denk ik erover.
Heb je ook helemaal gelijk in Lompe, goed verwoord. Het is moeilijk, niks anders.
Werk ze nog!
pi_171910527
quote:

Eerdere pizzabestellingen werden vaak warm onthaald, dus dat heeft het een beetje in de hand gewerkt vrees ik.
pi_171910533
quote:

[..]

_O-
pi_171910551
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:09 schreef Braddie het volgende:

[..]

Heb je ook helemaal gelijk in Lompe, goed verwoord. Het is moeilijk, niks anders.
Werk ze nog!
thanks. En nou niet meteen weer gaan streamen hè? }:|
pi_171910559
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:10 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Open ff een poll anders :P
pi_171910570
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:10 schreef LompeHork het volgende:

[..]

NEE-HEE-HEE :')
pi_171910575
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:11 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Open ff een poll anders :P
Anders open jij er ff een
pi_171910586
Weet je wat baas zou zijn? Als Braddie nu zou verdwijnen en over 1 jaar helemaal gespierd en mager terugkomt in een dikke Mercedes.
pi_171910590
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:11 schreef Braddie het volgende:

[..]

Anders open jij er ff een
:')
pi_171910591
Bestel zo'n maaltijd box voor een maand, heb je gezond eten en ze vertellen precies hoe je het moet klaarmaken. Je koopt nog wat fruit, drinken kan uit de kraan. Vlog over je eten en laat zien hoe je je uit de naad werkt in een sportschool. Hierdoor krijg je RESPECT en zeker weten dat mensen je dan willen helpen door middel van donaties. Maar ja kan beter tegen een kind van 4 praten...
pi_171910592
quote:
8s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:11 schreef Braddie het volgende:

[..]

NEE-HEE-HEE :')
Ja luister naar Lompehork die heeft het echt goed met je voor.
pi_171910607
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:12 schreef Portomasso het volgende:
Bestel zo'n maaltijd box voor een maand, heb je gezond eten en ze vertellen precies hoe je het moet klaarmaken. Je koopt nog wat fruit, drinken kan uit de kraan. Vlog over je eten en laat zien hoe je je uit de naad werkt in een sportschool. Hierdoor krijg je RESPECT en zeker weten dat mensen je dan willen helpen door middel van donaties. Maar ja kan beter tegen een kind van 4 praten...
_O_
pi_171910630
Zo ik ga eens ontbijten en dan een flink stuk wandelen.
Ook ik moet kilo's kwijt.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2017 12:13:47 ]
pi_171910635
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:12 schreef Portomasso het volgende:
Ach, natuurlijk weet ik wel dat als ik het roer helemaal omgooi dat ik respect krijg en dat mensen mij dan wel echt willen helpen.
Maar je snapt dat het voor iemand van mijn postuur en discipline problemen moeilijk is om ook daadwerkelijk van start te laten gaan he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')