Uiteindelijk zal iedereen in de EU failliet zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:13 schreef vaduz het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik dan zeggen. De politieke wil om tegen Duitsland af te zetten ontbreekt gewoon. Derhalve is het gewoon realistisch dat het huidige beleid voortgezet gaat worden. Ik ben daar persoonlijk, ook niet blij mee, maar het is wel gewoon realistisch. Te meer, omdat de EU momenteel gepositioneerd wordt als antwoord op andere machtsblokken als de VS, China en Rusland.
Dat is iets, wat ik zeker niet uitsluit. De vraag is echter wanneer? Een andere vraag is of en wanneer we het zinkende schip verlaten. In dit opzicht zijn de ontwikkelingen rondom Brexit interessant, hoewel het Verenigd Koninkrijk geen lid is van de monetaire unie.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:14 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal iedereen in de EU failliet zijn.
en wat heeft dat met het onderwerp van doen?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:14 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal iedereen in de EU failliet zijn.
Britse inwoners hoeven niet mee te dokken aan de euro crisis. dat hebben ze heel slim gedaan. Het is allang gaande, en het gaat langzaam.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:18 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dat is iets, wat ik zeker niet uitsluit. De vraag is echter wanneer? Een andere vraag is of en wanneer we het zinkende schip verlaten. In dit opzicht zijn de ontwikkelingen rondom Brexit interessant, hoewel het Verenigd Koninkrijk geen lid is van de monetaire unie.
Gezien de vrijemarktwerking en de daaruit volgende privatisering peilers van de EU zijn, best nog wel het een en ander. Indien de EU failliet gaat is het niet uit te sluiten dat er een andere politieke koers gevaren gaat worden.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en wat heeft dat met het onderwerp van doen?
Lees oorlog.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:20 schreef vaduz het volgende:
[..]
Gezien de vrijemarktwerking en de daaruit volgende privatisering peilers van de EU zijn, best nog wel het een en ander. Indien de EU failliet gaat is het niet uit te sluiten dat er een andere politieke koers gevaren gaat worden.
Indirect betalen ze gewoon mee. Een onomstotelijk probleem in een globale economie, waarin de lokale economieen nauw met elkaar zijn verweven. Net zoals dat wij meebetaald hebben aan de kredietcrisis van 2008.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:19 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Britse inwoners hoeven niet mee te dokken aan de euro crisis.
Ze gaan in ieder geval niet mee in de madness waar wij ons in storten,quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:21 schreef vaduz het volgende:
[..]
Indirect betalen ze gewoon mee. Een onomstotelijk probleem in een globale economie, waarin de lokale economieen nauw met elkaar zijn verweven. Net zoals dat wij meebetaald hebben aan de kredietcrisis van 2008.
Daar gaat het niet om. Als er een land is waar men bijna alles heeft geprivatiseerd heeft is het de UK wel. Vandaar ook de onvrede en is de EU de schuldige. Maar de ellende was et al voor de EU. Ik ben erg kritisch mbt de EU. Maar de Brexit kun je de EU niet verwijten.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:23 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ze gaan in ieder geval niet mee in de madness waar wij ons in storten,
Scheelt ze 80 miljard per maand.
Knap dat je dat van mij weet. Ik vind het geweldig dat prorail en NS niet meer een bedrijf zijn. De NS wilde voor de ''privatisatie'' namelijk stoppen met de treinlijn naar mijn dorp.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:00 schreef Cherna het volgende:
[..]
NS en Porail waren ooit een bedrijf. Nu er meerdere vervoerders over het net rijden kan dat niet meer. Dat zijn enorme nadelen. Maar het heeft geen zin om die te benoemen omdat men het toch ziet als een vooroordeel. Totaal zinloos om die discussie aan te gaan met een voorstander van totale privatisering. Ik hoop ooit eens een keer mee te maken dat alles compleet opgeknipt word waar iedere vervoeder zijn eigen winkel mag runnen. Met tal van extra schijven.
Want pas dan kun je over privatiseren spreken. Mogelijk dan men er dan iets van leert.
En gelieve om de 10 jaar een andere vervoerder. Dan hebben de mensen die zich bezig houden met het eisenpakket en bidboek ook weer werk.
Hahaha. Alsof er dorpen zijn waar een trein stopt.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Knap dat je dat van mij weet. Ik vind het geweldig dat prorail en NS niet meer een bedrijf zijn. De NS wilde voor de ''privatisatie'' namelijk stoppen met de treinlijn naar mijn dorp.
Dan moet je eens aan de gemeente vragen of ze destijds wel wilde betalen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Knap dat je dat van mij weet. Ik vind het geweldig dat prorail en NS niet meer een bedrijf zijn. De NS wilde voor de ''privatisatie'' namelijk stoppen met de treinlijn naar mijn dorp.
Waarom betalen als al 3 vervoerders er wel brood in hebben gezien.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:30 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dan moet je eens aan de gemeente vragen of ze destijds wel wilde betalen.
Dan zal de gemeente wel die andere 3 vervoerders betalen. Of denk je dat diexgtatis voor de lol een stop maken in een dorp. Maar het word mij een te lang verhaal waarom de gemeente wel vir decadente 3 vervoerders wil betalen maar ns niet. Ooit van prestige projecten gehoord en meerwerk. Korter kan ik het niet verwoorden. Maar nogmaals ik hoop dat het ooit zoals in de UK compleet opgeknipt word. Mogelijk leert men het dan.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarom betalen als al 3 vervoerders er wel brood in hebben gezien.
3 decadente vervoerders met goedkopere treinen dan de NS heeft? Ik denk dat je het woord decadent niet begrijpt.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:35 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dan zal de gemeente wel die andere 3 vervoerders betalen. Of denk je dat diexgtatis voor de lol een stop maken in een dorp. Maar het word mij een te lang verhaal waarom de gemeente wel vir decadente 3 vervoerders wil betalen maar ns niet. Ooit van prestige projecten gehoord en meerwerk. Maar kan ik het niet verwoorden in het kort.
Oké jij bent tevreden. Wie ben ik om het tegendeel te beweren. Decadent zegt mij inderdaad niets in deze discussie. Het is door mijn mobiel er plots geplaatst 😁quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
3 decadente vervoerders met goedkopere treinen dan de NS heeft? Ik denk dat je het woord decadent niet begrijpt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |