Die pizza is hem zelfs te machtigquote:
had jij hem voor hem besteld?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:55 schreef 164836 het volgende:
Ik heb ook totaal niet met opzet de meest vette pizza voor hem samengesteld
Logisch dat hij niet afvalt. Hij is al ziekelijk dik in de zin dat hij last heeft van hartkloppingen. Die hartaanval gaat er sowieso aankomen als hij zo blijft doorvreten en de hele dag geen flikker doet.quote:
Deze post werd live voorgelezen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 00:30 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Logisch dat hij niet afvalt. Hij is al ziekelijk dik in de zin dat hij last heeft van hartkloppingen. Die hartaanval gaat er sowieso aankomen als hij zo blijft doorvreten en de hele dag geen flikker doet.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 00:36 schreef Fokker89 het volgende:
Ben mijn sympathie voor LompeHork ook wel verloren, die zit me toch een partij de reet van Bradley te likken. Erg jammer, vond hem altijd wel een chille gozer.
Nee, dit is ook van eerder Tho, vanavond zei die dat hij mijn tanden wel even uit mijn bek ging slaanquote:
ik proef wat jaloeziequote:Op zaterdag 24 juni 2017 00:36 schreef Fokker89 het volgende:
Ben mijn sympathie voor LompeHork ook wel verloren, die zit me toch een partij de reet van Bradley te likken. Erg jammer, vond hem altijd wel een chille gozer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |