Zo zie je ze tegenwoordig niet meerquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:35 schreef Rafeiro het volgende:
Rammen op een mechanisch toetsenbord
Zo hard dat je er ietwat stom van word
Doof zonder gebruik van oren
Gemep dat je niet wil horen
Elk circuit sluit Watertornado kort.
Dat kan ik me voorstellen, Diaan. Bij mij ook en ik zit nog wel warm achter de pc.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
De vermoeidheid en kou beginnen een beetje toe te slaan
Te oud om op te warmenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, Diaan. Bij mij ook en ik zit nog wel warm achter de pc.
Maar ik moet wachten tot mijn dochter thuiskomt.
Wij hadden niet..verwacht dat zo fris zou zijn, temperatuur is lekker maar staat fris windje. En vestje ligt in de tent.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, Diaan. Bij mij ook en ik zit nog wel warm achter de pc.
Maar ik moet wachten tot mijn dochter thuiskomt.
En simpel knuffelen kan niet?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hadden niet..verwacht dat zo fris zou zijn, temperatuur is lekker maar staat fris windje. En vestje ligt in de tent.
Wachten duurt altijd lang.
Op festival altijd vest om je heupen knopen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hadden niet..verwacht dat zo fris zou zijn, temperatuur is lekker maar staat fris windje. En vestje ligt in de tent.
Zal ik nog een keertje meeploppen? Ik twijfel nog.quote:
Lekker meedansen om warm te worden dan maar. Of is het geen meedansmuziek?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wachten duurt altijd lang.
Mijn vlammende adem en warme aanwezigheid maken alles wat normaal rauw op je dak valt wegslippen als iets gaars.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mijn vlammende adem en warme aanwezigheid maken alles wat normaal rauw op je dak valt wegslippen als iets gaars.
"Alles" goed?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeker 5 jaar, Raf.
Het kan verkeren.
Goede truc wel, mooi op tijd thuis, moeder gaat slapen dochter smeert 'm weer na uurtje.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 00:00 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter is thuis (keurig op tijd), dus ik ga naar bed.
Nou allebei hebben we het koud.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En simpel knuffelen kan niet?
Zo weer warm dan.
normaal doen we dat altijd maar dachten vanmiddag dat het niet nodig was. Verkeerde inschatting. Morgen en zondag gaan we niet zonder.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:51 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Op festival altijd vest om je heupen knopen.
Geen meedans muziek of veel te druk.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 00:00 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter is thuis (keurig op tijd), dus ik ga naar bed.
Welterusten en nog veel plezier Diaan en Peaceman.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 00:04 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Goede truc wel, mooi op tijd thuis, moeder gaat slapen dochter smeert 'm weer na uurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |