Ja bijvoorbeeldquote:
Op zijn memorial day?quote:
Je hebt nog vijf minuten, joe.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:13 schreef Kaas- het volgende:
Lig al lekker in bed. Probeer elke avond voor 22:30 te gaan slapen, heerlijk.
Heerlijk juist!quote:Op zondag 25 juni 2017 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Tering, lag vannacht in een hotelkamer met airco. Lekker slapen dacht ik....nee ik bevroor.
Midden in de nacht mijn nest uit om dat ding het zwijgen op te leggen.quote:
Liefde voor Keulen! Mooiste plek om te komen met kerstmarkten enzo.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Dag twee is klaar in KeulenMorgen middag met vriendje richting Frankfurt.
![]()
Leuk! Waar naartoe?quote:Op zondag 25 juni 2017 23:34 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik heb besloten dat ik voor het eerst in mijn leven ga vliegen
De laan uit?quote:Op zondag 25 juni 2017 23:34 schreef TwisterNederland het volgende:
ik heb nog 1 jaarquote:Op zondag 25 juni 2017 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
oud? Toch al bijna dood in homofiele jaartjes.
Chilliteitenquote:Op zondag 25 juni 2017 23:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Dag twee is klaar in KeulenMorgen middag met vriendje richting Frankfurt.
![]()
Goedzo Twister, spreid je vleugels, er is een wereld voorbij Groningen en Fryslan.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:34 schreef TwisterNederland het volgende:
Leg jij dat uit aan dat stel dat gisteren een dode gesandwiched heeft?quote:Op zondag 25 juni 2017 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
oud? Toch al bijna dood in homofiele jaartjes.
Klopt! Heb er wel zin in!quote:Op maandag 26 juni 2017 08:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goedzo Twister, spreid je vleugels, er is een wereld voorbij Groningen en Fryslan.
OMG! Gefeliciteerd, dat wordt kraamvisite!quote:Op maandag 26 juni 2017 08:25 schreef Kaas- het volgende:
Ben vannacht trouwens oom geworden jongens. De tweelingbroer van m'n vriend is nu vader. Zo leuk.
Was er graag bij geweest, maar zodadelijk sollicitatie.
euhhh. Zo oud ben jij toch niet?quote:Op maandag 26 juni 2017 08:31 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Leg jij dat uit aan dat stel dat gisteren een dode gesandwiched heeft?
tof! En tof! Succes!quote:Op maandag 26 juni 2017 08:25 schreef Kaas- het volgende:
Ben vannacht trouwens oom geworden jongens. De tweelingbroer van m'n vriend is nu vader. Zo leuk.
Was er graag bij geweest, maar zodadelijk sollicitatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |