Had gedacht dat je een amsterdamsco was die nooit buiten de ring komt. Vind dit wel een ding hoor!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja in oude huizen blijf je klussen, maar dat vind ik juist leuk. Na bijna 10 jaar nieuwbouw snak ik weer naar een huis met karakter in een echte stad.
Ik woon al 10 jaar niet meer in Amsterdam. Zou gaan samenwonen en zo, huis in Amsterdam verkocht daarvoor. Nu na 9 jaar vrijgezel zijn gaan we weer eens wat nieuws doen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had gedacht dat je een amsterdamsco was die nooit buiten de ring komt. Vind dit wel een ding hoor!
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:28 schreef richolio het volgende:
[..]
Oh whehe, ik zit op mobiel dus ik las alleen "niets is mooier dan"
Maar
FEYENOORD.
De tweede liefde is altijd DE liefde.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:31 schreef richolio het volgende:
Al ben ik als Spartaan opgegroeid/opgevoed, ben pas laatste twee jaar oid iets voor Feyenoord aan het ontwikkelen
Wat erg.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:56 schreef TwisterNederland het volgende:
Het is trouwens weer Defqon1 weekend
[ afbeelding ]
oh ik dacht dat je altijd in Amsterdam woonde. Nevermindquote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik woon al 10 jaar niet meer in Amsterdam. Zou gaan samenwonen en zo, huis in Amsterdam verkocht daarvoor. Nu na 9 jaar vrijgezel zijn gaan we weer eens wat nieuws doen.
Ik had daar dus nooit van gehoord tot vandaag. Ik hoorde ook meteen dat mensen kaarten hebben gekocht van 130 euries.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:56 schreef TwisterNederland het volgende:
Het is trouwens weer Defqon1 weekend
[ afbeelding ]
Ja. Tenminste, qua dat de eerste liefde het meestal niet is. Bijna altijd eerst een oefenliefde, waar je de rest van je leven een beetje over blijft mijmeren.quote:
Welkom in een echte stad danquote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja in oude huizen blijf je klussen, maar dat vind ik juist leuk. Na bijna 10 jaar nieuwbouw snak ik weer naar een huis met karakter in een echte stad.
Dat klopt nog aardig bij mij iig.:)quote:Op vrijdag 23 juni 2017 20:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja. Tenminste, qua dat de eerste liefde het meestal niet is. Bijna altijd eerst een oefenliefde, waar je de rest van je leven een beetje over blijft mijmeren.
Ja dat heb ik al ja, daar kom ik ook niet snel vanaf heb ik het gevoelquote:Op vrijdag 23 juni 2017 20:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja. Tenminste, qua dat de eerste liefde het meestal niet is. Bijna altijd eerst een oefenliefde, waar je de rest van je leven een beetje over blijft mijmeren.
Mee eens. Nu toch 2 uurtjes auto.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:01 schreef Kaas- het volgende:
Ja, dat is wel jammer. Vrienden uit alle willekeurige steden 'bezoek ik ff', maar met Groningen is dat gewoon niet te doen. Als er nou eens een uurtje van die treinverbinding naar de bewoonde wereld afgesnoept kan worden, dat zou geweldig zijn.
In die drie uur dat ik van RTM naar GRQ per trein zou afleggen had ik ook in Parijs met Thalys kunnen zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:01 schreef Kaas- het volgende:
Ja, dat is wel jammer. Vrienden uit alle willekeurige steden 'bezoek ik ff', maar met Groningen is dat gewoon niet te doen. Als er nou eens een uurtje van die treinverbinding naar de bewoonde wereld afgesnoept kan worden, dat zou geweldig zijn.
Ga je hier nou in vliegtuigcodes praten?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:04 schreef G-Pier het volgende:
[..]
In die drie uur dat ik van RTM naar GRQ per trein zou afleggen had ik ook in Parijs met Thalys kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al ja, daar kom ik ook niet snel vanaf heb ik het gevoel
Wheheh ik droomde vannacht/laatst trouwens dat iemand tegen mij zei dat Locus een vacature open had staan voor non RSC leden![]()
En ik was HELEMAAL HYPED
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |