"Kent u deze arm?"quote:
Naast Groningen de leukste stad van Nederland.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 17:19 schreef Kaas- het volgende:
Maar als je het echt weten wil: Rotterdamof onderweg ernaartoe dan
Das oneerlijk, dan leidt 99% van de mensen je direct in de juiste richting. Moet het jezelf wel een beetje lastig durven te maken.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 17:20 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Naast Groningen de leukste stad van Nederland.
Waarom? Zo kom ik toch sneller bij m'n doel?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 17:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Das oneerlijk, dan leidt 99% van de mensen je direct in de juiste richting. Moet het jezelf wel een beetje lastig durven te maken.
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 17:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nieuws!
Ik ga in Den Haag wonen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 17:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]Heeft elk huis in Den Haag een setje schuifdeuren? Valt mij nogal op namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ziet er wel chill uit hoor!
Ja vaak wel en ik ben er dol op.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 17:57 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Heeft elk huis in Den Haag een setje schuifdeuren? Valt mij nogal op namelijk
Maar ziet er wel chill uit hoor!
Groningen is de mooiste van Nederland, Rotterdam van de wereld.quote:
Ja oke.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom? Zo kom ik toch sneller bij m'n doel?
Huis met een leuk karakterquote:
Oh whehe, ik zit op mobiel dus ik las alleen "niets is mooier dan"quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Groningen is de mooiste van Nederland, Rotterdam van de wereld.
Ik dacht trouwens dat jij als enige user wel correct op de TT zou reageren.
Ja in oude huizen blijf je klussen, maar dat vind ik juist leuk. Na bijna 10 jaar nieuwbouw snak ik weer naar een huis met karakter in een echte stad.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Huis met een leuk karakter
Wel wat werk jah, plafonds, vloeren en keuken sowieso, elektra en cv is ook aan te raden.
Leuke buurt.
12 minuutjes fietsen vanaf ons huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |