Ja, dan is minderen met haldol niet echt een optie lijkt me.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik slik twee anti-psychotica voor psychoses. Waarbij de haldol ook angsten en onrust verminderen
Likdoorns... ai. Hoe lang heb je nog?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Google zegt hersentumor. Of een likdoorn.
Dus hersentumorquote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doe niet zo vreemd, likdoorn is niet logisch
Maximaal een maand.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Likdoorns... ai. Hoe lang heb je nog?
quote:
Nee, daaromquote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dan is minderen met haldol niet echt een optie lijkt me.
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, daaromWonderspul voor mij. Ik kan ineens gelukkig zijn
Fijn dat het zo goed werkt.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, daaromWonderspul voor mij. Ik kan ineens gelukkig zijn
oh leuk! Kledingruil of mag zij enkel jou plunderen?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:51 schreef Fripsel het volgende:
Vriendinnetje en haar zusje komen vanavond even uit mijn kledingkast passen, wat ik niet pas. Gezellig.
Gisteren last van m'n rug gekregen, gaat wel weer over.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ow...Klinkt alsnog erg rot
Doet het pijn?
Ik heb ook nergens last van. Waar zijn mijn hartjesquote:
Ik vat m. Hopelijk vind je snel wat meer balans.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb het met hem besproken. Ik zit nu op een zo'n laag mogelijke dosis waarbij ik zo min mogelijk psychische klachten heb en ook kan leven met de bijwerkingen. Alleen ik kan niet de max dosis akineton krijgen omdat het angsten kan versterken. Dus het is een kwestie van mee leren leven, maar met wat vitamine experimenteren kan geen kwaad lijkt me. Het is niet onleefbaar, gewoon soms even lastig
Gewoon benieuwd of er toevallig iemand met ervaring was
Hun beurt deze keer.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
oh leuk! Kledingruil of mag zij enkel jou plunderen?
Alleen maar liefde en hartjes voor jou hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens last van. Waar zijn mijn hartjes?
Dat eerste klinkt een stuk plausibeler. Hoe komt Google toch bij likdoorn 🤔quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Google zegt hersentumor. Of een likdoorn.
Jij hebt tieten, je hebt geen hartjes nodig.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen maar liefde en hartjes voor jou hoor![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij hebt tieten, je hebt geen hartjes nodig.
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |