Ze waren nogal op hun pik getrapt dat ik ontslag nam. Was nogal sneu hoe er gereageerd werd. Er is geen reden om mijn zakje specifiek apart te houden. Zijn maar 2 mensen met toegang tot de kluis dus gewone personeel kan er niet in.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:22 schreef kree het volgende:
Eerst ff bellen met die eigenaresse.
Wellicht klopt het gewoon wat ze zeggen?
Hoopte op een iets nettere oplossing :p Het gaat denk ik volgens hun berekeningen om een bedrag tussen de 300 en 400 euro. Dus dat wil ik eigenlijk wel graag hebben.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:32 schreef bonke het volgende:
dat word dus een emmer stront naar binnen tiefen:)
Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je een rechtsbijstandverzekering?quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoopte op een iets nettere oplossing :p Het gaat denk ik volgens hun berekeningen om een bedrag tussen de 300 en 400 euro. Dus dat ik eigenlijk wel graag hebben.
Neequote:Op donderdag 22 juni 2017 19:34 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je een rechtsbijstandverzekering?
De volgende keer aandringen op een afspraak binnen redelijke tijd om die fooi op te halen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Is er verder nog iets wat ik kan doen?
Ja en wat als men weigert..... Want zoals ik het nu begrijp heb ik echt geen poot om op te staan.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:39 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
De volgende keer aandringen op een afspraak binnen redelijke tijd om die fooi op te halen.
Ja dat had ik gezien ja. Schofterigquote:Op donderdag 22 juni 2017 19:44 schreef WammesWaggel het volgende:
#B00S had onlangs ook zoiets op YouTube, dat meisje kreeg amper wat.
Ja das het enige denk ik wat ik kan doen. Al is dat niet helemaal mijn karakter. Met andere woorden, weet niet of ik dat wel durfquote:Op donderdag 22 juni 2017 19:48 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik zou gewoon op het drukste moment van de week komen (veel klanten die zien hoe waardeloos ze met (oud-)personeel omgaan en niet geholpen kunnen worden zolang ze met jou bezig zijn) en weigeren te vertrekken tot je een acceptabele toezegging hebt. Doen ze dat niet dan kom je gewoon weer terug. Geloof me maar, dat vnden ze niet leuk.
Dat is hoe ik het eens zelf opgelost heb. Toen duidelijk werd dat ik niet zonder mijn fooi zou vertrekken bleek toch dat ze zogenaamd een foutje hadden gemaakt en dat ik het direct had moeten krijgen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja das het enige denk ik wat ik kan doen. Al is dat niet helemaal mijn karakter. Met andere woorden, weet niet of ik dat wel durf
En waarom wilde ze het toen niet betalen?quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:54 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat is hoe ik het eens zelf opgelost heb. Toen duidelijk werd dat ik niet zonder mijn fooi zou vertrekken bleek toch dat ze zogenaamd een foutje hadden gemaakt en dat ik het direct had moeten krijgen.
Ik voelde me ook wat ongemakkelijk, maar twee vaste klanten kwamen nog naar me toe dat ik het goed had aangepakt en dat ze een nieuwe stamkroeg gingen zoeken. Zolang je niet gaat staan schreeuwen denk ik dat je totaal niet voor schut staat en dat de klanten die het zien je groot gelijk geven.
Als je recht hebt op die fooi heb je dus wel een poot om op te staan.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en wat als men weigert..... Want zoals ik het nu begrijp heb ik echt geen poot om op te staan.
De manager weet zogenaamd van niks en schuift alle verantwoordelijkheid naar haar af. Zij heeft zogenaamd die enveloppe, hij weet zogenaamd van niets en waarom niet. Terwijl hij de gene is die het uitdeelt aan het personeel. Zij is overigens ook de gene die de fooi verdeelt. Niemand weet zogenaamd hoe die wordt verdeeld.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:59 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Als je recht hebt op die fooi heb je dus wel een poot om op te staan.
Als je zoals stompzinnig aangeeft op een druk moment komt dan wordt het natuurlijk lastiger om te weigeren.
Denk je dat de eigenaresse hier anders in staat dan de manager?
Dan hou je haar ook op de hoogte van hoe en wat.
Anders Alberto Stegeman bellen.
Tja.... Ik ben eigenlijk niet zo heel erg verbaasd.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De manager weet zogenaamd van niks en schuift alle verantwoordelijkheid naar haar af. Zij heeft zogenaamd die enveloppe, hij weet zogenaamd van niets en waarom niet. Terwijl hij de gene is die het uitdeelt aan het personeel. Zij is overigens ook de gene die de fooi verdeelt. Niemand weet zogenaamd hoe die wordt verdeeld.
Toen ik daar vandaag heen ging had ik al zo'n voorgevoel. Maar naïef dacht neeeee dat zouden ze niet doen...quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:01 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb in het verleden iets dergelijks meegemaakt. Ik moest een cursus over iets geven aan het personeel in de avonduren. Mijn baas zou me daarvoor een paar honderd gulden boven op mijn loon geven (is niet mijn huidige baas). Ok, zo gezegd (daar ging ik dus al fout) zo gedaan.
Cursus was na een paar weken gedaan, ging heel goed dus ik naar mijn baas voor het geld.
Heel gedoe, veel gepraat, maar ik kreeg het niet. Heeft heel lang voortgesudderd en nooit iets gehad.
En ik had geen poot om op te staan, want niks stond op papier.
Daar leer je van. En, er zijn veel slechte mensen op deze wereld.
Nah snap echt niet dat je je zo kan laten kennen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:03 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Tja.... Ik ben eigenlijk niet zo heel erg verbaasd.
Heb al zoveel meegemaakt met werkgevers.
quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah snap echt niet dat je je zo kan laten kennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |