Svane ik kom nog even je ongelijk bewijzenquote:Op donderdag 22 juni 2017 10:48 schreef Svane het volgende:
Wat lijkt ze op je vriend Chanty!
En Arja, ooohhhh jouw monsterbevalling, pffff. Ik ben altijd extreem jaloers op mensen die zo in hup 6 tot 10 uur een kind werpen maar ik kan me voorstellen dat jij dat nog meer hebt. Al compenseert de leukheid van je dreumes natuurlijk alles!
Hahahaha! Ik zie jou er ook erg in, maar toch is haar bovenste gezichtshelft ook heel erg je vriend zoals ik van foto's ken! Sorry!quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Svane ik kom nog even je ongelijk bewijzen![]()
OUD / Ouder en kind foto's / gelijkenissen deel 4
Ja hier ook gelukkig. Het was alleen geen klein buitje, maar een flinke onweer- en hoosbuiquote:Op donderdag 22 juni 2017 19:54 schreef ikke_84 het volgende:
voor alle huilende plak baby's
Die warmte is voor die kleintjes ook helemaal niet fijn
Hier is het na een buitje lekker afgekoeld, bij jullie ook?
Grappig hoe verschillend ze kunnen zijn, hè. Lijken ze kwa karakter op elkaar?quote:Sylver bijzonder he om trekjes van je grote te zien bij je baby.
Hier lijken ze ook wel wat op elkaar maar als je niet weet dat het broers zijn dan zie je het volgens mij niet. De ene is heel fijn en klein en de ander heeft het formaat van een bouwvakker![]()
Ja he, ik vond het ook al zo raar. Misschien bedoelde hij 2 maanden.quote:Op donderdag 22 juni 2017 20:29 schreef Chanty het volgende:
Pasfoto's van baby's, ik vind het hilarisch iddEn Sylver die fotograaf vergiste zich vast, een baby van twee weken kan daar toch niet in zitten
Bij mijn cb doen ze het terwijl ze ligt. Maar misschien dat het bij elk cb weer anders is.quote:Op donderdag 22 juni 2017 23:02 schreef Tweedledee het volgende:
Gefeliciteerd Arja en Chanty![]()
En Chanty succes met de prikjes morgen![]()
MiniTweedle moet maandag voor het eerst prikjes en ik kan er nu al om jankenDoen ze dat trouwens als ze op schoot zit/hangt of liggend in je armen?
Eindelijk een slapende baby, weer vanaf 16u bezig geweest om haar in slaap te krijgen met alleen een paar hazeslaapjes als resultaat. Nu zelf ook maar
Toen N anderhalf was, werden we op Schiphol grwaarschuwd dat ze niet meer op de foto leek en het paspoort dus niet meer geldig was. Dus toen maar een id-kaart erbij genomen met een nieuwe foto. Dus het kan idd zijn dat ie niet de volle vijf jaar haalt.quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:39 schreef snoenk het volgende:
Ik vind ze ook beide op jou lijken chanty.
Paspoorten voor baby's, ik snap niet dat die dingen 5 jaar geldig zijn. Na een maand lijken ze al niet meer op hun pasfoto. Al vind ik babypasfoto's wel überschattig![]()
Arja ik hoop geen vervelende omstandigheden
Hier een heel klein beetje onweer en een stuk afgekoeld. Maar savonds slapen was geen probleem gelukkig, overdag werd er door I. Alleen niet in bed geslapen.
Ja dat heb ik vaker gehoord.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 07:10 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Toen N anderhalf was, werden we op Schiphol grwaarschuwd dat ze niet meer op de foto leek en het paspoort dus niet meer geldig was. Dus toen maar een id-kaart erbij genomen met een nieuwe foto. Dus het kan idd zijn dat ie niet de volle vijf jaar haalt.
Succes maandag, het is ook niet leuk. Hier wordt de baby gewoon op de rug op het aankleedkussen gelegd, moet je als ouder de armpjes vasthouden en dan worden ze erin gejastquote:Op donderdag 22 juni 2017 23:02 schreef Tweedledee het volgende:
Gefeliciteerd Arja en Chanty![]()
En Chanty succes met de prikjes morgen![]()
MiniTweedle moet maandag voor het eerst prikjes en ik kan er nu al om jankenDoen ze dat trouwens als ze op schoot zit/hangt of liggend in je armen?
Gogo wat een coole dude op de pasfoto
Cygne da's een handige feature (en zoete foto), daar kijk ik ook naar uit
MT heeft een enorme zuigbehoefte en er zijn dagen dat ik die fop 20x terug moet doen voordat ze in slaap valt.
Oei Snoenk wat een verhit (lief!) gezichtje!
En idd hoera voor het onweerHeerlijk die plakwarmte uit huis verdrijven.
Eindelijk een slapende baby, weer vanaf 16u bezig geweest om haar in slaap te krijgen met alleen een paar hazeslaapjes als resultaat. Nu zelf ook maar
Daar gaan ze echt niet moeilijk over doen, iedereen weet dat kinderen enorm veranderen die eerste jarenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 07:34 schreef snoenk het volgende:
[..]
Ja dat heb ik vaker gehoord.
Wij gaan in november op vakantie, paspoort en dus pasfoto 2 jaar geleden gemaakt. Is er ergens iets waar ik kan controleren of paspoort nog steeds geldig is? Niet dat we op schiphol staan en O. Het vliegtuig niet in mag
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 07:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Succes maandag, het is ook niet leuk. Hier wordt de baby gewoon op de rug op het aankleedkussen gelegd, moet je als ouder de armpjes vasthouden en dan worden ze erin gejast
Niet om iemand aan te vallen, maar als baby's tot een bepaalde leeftijd ieder jaar ofzo een nieuw paspoort zouden moeten halen, dan zouden we weer zeuren over de kostenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 09:11 schreef Tweedledee het volgende:
Wat suf van die paspoorten inderdaad, maar elk jaar een nieuwe is ook zowat...
Yep. Eén grote teen heeft het hier best te verduren. Beetje in de gaten houden.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:08 schreef Roomsnoes het volgende:
Hier in NO zijn kinderpaspoorten slechts 2jr geldig. En de mijnessen hebben er 2 dus dat is sowieso een dure aangelegenheid 😂
Zeg, moeders van tijgerende en kruipende babies. Kruipen jullie babies ook de velletjes van de handpalmen en grote tenen af? Ik kan me dat van o nml niet herinneren en ik vind het er zo sneu uit zien. Heb niet het idee dat hij er veel last van heeft, maar 'k vind het zo gek..?
Geef je bv? Bij mijn cb ben ik gewend dat ik baby in mijn armen houd, aan de borst, of al klaar zittend om de borst te geven. Is de ultieme troost bij schrik en pijn. Zodoende heeft I bij al haar inentingen nauwelijks een kik gegeven en ik hoop dat het bij Y ook weer zo gaat.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 09:11 schreef Tweedledee het volgende:
[..]![]()
![]()
Leuke traktatie!
De nacht ging prima, na de voedingen sliep ze heel snel weer. Alleen jammer dat dit in mijn bed was en ik ook steeds weer aan de kant geschoven indommelde en ik nu dus helemaal stijf ben aan een kantAch hoort erbij.
Wat suf van die paspoorten inderdaad, maar elk jaar een nieuwe is ook zowat...
Lekker!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:12 schreef Cygne het volgende:
Quoi ik heb zelf ook heeel lang geduimd. Tot mn 14e of zo.Ook met links net als M.
Haha vind ik ook Svane!quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:00 schreef Svane het volgende:
[..]
Hahahaha! Ik zie jou er ook erg in, maar toch is haar bovenste gezichtshelft ook heel erg je vriend zoals ik van foto's ken! Sorry!![]()
Hopelijk is ze morgen goed gegroeid!
+1quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lach ze vaak uit na een inentingNatuurlijk troost ik ze ontzettend hard hoor, maar ze worden altijd zo donkerpaars zonder ademhalen en dan komt er zo'n super intens woeste schreeuw uit
![]()
![]()
Nou vooruit.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 14:33 schreef Burdie het volgende:
Zeg, waarom staat er na ons niemand in dit lijstje? http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic
Ik ben er heel consequent in maar dat komt ook omdat L het leuk vindt. De tandpasta is lekkerquote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:52 schreef Quoi het volgende:
Wow Nazil, goed aangeleerd! Wij zijn sinds de laatste tandenmalaise wat laks met poetsen (als in: doen het niet) omdat we 'm vaak een borstel met chamodent gaven. Ging 'ie daarmee poetsen. Vanaf vandaag weer begonnen.
Vanmiddag ging Max op de fiets ineens dingen aanwijzen en deed verbaasd "whoeaaaaaa"Wij weer in een lachstuip natuurlijk. Heerlijke fase dit!
En net stapte hij weer uit zijn badje. Grote vent.
Ikke, idd. Ik heb ze er al op voorbereid![]()
Chanty, wat een geweldige knutsels!Leuk ook! Het is een ver van mijn bed show, maar ik vrees dat ik eraan moet geloven en word geweigerd met iets uit de categorie mini-magnum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L doet z'n mond al open als hij de tandenborstel ziet. Tandpasta er af likkenquote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:44 schreef ikke_84 het volgende:
Stijn weigert 9 van de 10 keer om zijn mond open te doen voor het poetsen. Hij kan het nog niet zeggen, maar ik weet zeker dat hij als hij kon praten zou zeggen 'neehee zeluf doehoen'
Nazil hij gaat met de tijd mee 'de vloer(het bed in zijn geval) is lava'![]()
Maar wel vervelend zeg. Je hebt vast geen idee waarom hij zo gilt?
Mijn baby is vandaag 6 maanden oud!quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:21 schreef Ooi86 het volgende:
Vanmorgen is O*w¤.n geboren! Na 24 uur gebroken vliezen waren we wel medisch geworden en daarom moeten we vannacht blijven, maar we gaan supergoed. Meneer weegt 3805 gr en sorry allemaal, maar mijn kindje is echt de knapste van allemaal!!
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 20:39 schreef FlyingFish het volgende:
Wij komen ons hier melden, E en L, maandag geboren! We moesten een extra dagje in het ziekenhuis blijven omdat E teveel was afgevallen, en de dag erna zijn ze nog geprikt vanwege het geel zien maar die uitslag was goed, dus gisterenmiddag mochten we naar huis!
De eerste nacht thuis was dramatisch, als we nog garantie hadden hadden we ze terug gebracht. E was wakker van 12 tot 4, L van 4:02 tot 6:30. Van 6:30 tot 7:55 hebben we toch nog kunnen slapen (ik met L op mijn benen) en toen werd ik wakker en zag ik dat de kraamhulp over 5 minuten voor de deur zou staanen we hadden de 7 uur voeding dus gemist... Maar overdag zijn het wel lieve slaperige baby's! Hopelijk straks een betere nacht!
Wat een liefjes! Hele knappe meiden. Die nacht klinkt een stuk minder mooi, maar dat gaat vast goed komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We wisselen elke dag af, zowel man als ik beginnen laat met werken, maar toch word je elke keer wakker als hij wakker is. Vannacht ging het heerlijk, hij sliep om half 9 tot half 7 vanochtend en daarna door tot half 9quote:Op zaterdag 24 juni 2017 08:20 schreef ikke_84 het volgende:
Chanty wat goed![]()
Fijn dat haar lijntje weer wat is gestegen.
Nazil jou nachten klinken anders ook pittig. Wist je maar wat er in die kleine bolletjes om ging he
Balen dat hij ook zo vroeg wakker is elke keer. Kan je in het weekend wat afwisselen met je man?
Ooiwat zijn ze leuk hè die baby's
jeetje nog naar 2 flessen! Hier nog drie maar vooral voor mijzelf omdat hij anders echt te weinig vocht binnen krijgt.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:51 schreef Quoi het volgende:
Fijn van de goede kraam FF![]()
Nazil, goede nacht! Daar kun je weer even mee vooruit.
Ik mag niet klagen. De lastige inslaapperiode 's avonds lijkt weer even bezworen. Vanmiddag had hij er alleen geen zin in qua slapen. Hij was ook meegeweest naar de stad vanmorgen en deed zo gezelligDan kom je thuis en ga je slapen. Nee dus
Dan maar lunchen, nog even spelen en mopperend in slaap vallen. Hij ligt ook weer in zijn eigen kamer, want koeler.
Er gaan hier trouwens yoghurt overloads in. Hij lijkt na elke maaltijd te denken: ha, en dan nu yoghurt! Misschien wordt het wel zijn eerste woordjeHij heeft ook in sneltreinvaart een fles laten vallen: 2 nog maar!
Verder eet jij als een bootwerker mee met ons.
sowieso terug gaan en qua maat kan 90 wel als het gat voor het hoofd klein is.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:44 schreef ReginaFalange het volgende:
Even snelle post:
Goedzakje had een nieuwe zomerslaapzak van de Hema. Rits na 5 minuten kapot.
Nu wil ik snel een nieuwe bestellen maar geen idee welke maat ik nodig heb. Hema gebruikt namelijk kledingmaten maar bij elk ander merk kan ik alleen kiezen uit 70cm of 90cm.
Goedzakje is 68 cm en moet er ng de hele zomer in. Zou 90 dan toch nog te groot zijn?
90cm en eventueel een steekje maken bij de armsgaten en nek als die erg groot zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:44 schreef ReginaFalange het volgende:
Even snelle post:
Goedzakje had een nieuwe zomerslaapzak van de Hema. Rits na 5 minuten kapot.
Nu wil ik snel een nieuwe bestellen maar geen idee welke maat ik nodig heb. Hema gebruikt namelijk kledingmaten maar bij elk ander merk kan ik alleen kiezen uit 70cm of 90cm.
Goedzakje is 68 cm en moet er ng de hele zomer in. Zou 90 dan toch nog te groot zijn?
O, wat leuk!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:51 schreef ReginaFalange het volgende:
Ooi: Gefeliciteerd met de halve verjaardag. Jouw baby is 1 dag jonger dan de mijne.
Hoe vond jij de kerstkraamtijd?
Quoi: 2 flessen, wauw.
Bizar eigenlijk he. Dat ze binnen een jaar van mini verrimpelt babytje naar mini mensje gaan die gewoon aan tafel zitten en met de pot mee eten.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 17:00 schreef Nazil1 het volgende:
[..]
jeetje nog naar 2 flessen! Hier nog drie maar vooral voor mijzelf omdat hij anders echt te weinig vocht binnen krijgt.
Complete waanzin idd! Vooral omdat Max (toen hij het eenmaal doorhad) altijd een flinke drinker is geweest. Heeft nog lang 6-7 flessen gedronken.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:51 schreef ReginaFalange het volgende:
Quoi: 2 flessen, wauw.
Bizar eigenlijk he. Dat ze binnen een jaar van mini verrimpelt babytje naar mini mensje gaan die gewoon aan tafel zitten en met de pot mee eten.
6 uur aan een stuk slapen is doorslapen volgens mij.quote:Op zondag 25 juni 2017 06:30 schreef Tweedledee het volgende:
JoehoeWat is de precieze definitie van doorslapen eigenlijk? Want ik heb hier een meisje dat mij van 0:45 tot 5:30 heeft laten slapen
Laatste voeding was zelfs 23:15. Wat een zaligheid
Quoi als je het zo vertelt lijkt een campingbedje inderdaad idealer voor sowieso! Wat vervelend dat hij steeds tegen de zijkanten knalt
Goedzakje is een lekkere beginnersbaby. Lekker makkelijk, blij en hij houdt van slapen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:08 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
O, wat leuk!
Kerstkraamtijd, tsja, ik vond het eigenlijk wel leuk en gezellig. Maar ik was eigenlijk ook in prima conditie en zat eerste kerstdag gewoon aan het diner met een twee dagen oud babietje. Ik liet me wel bedienen, dat dan weer wel![]()
Hoe vond jij het? En doet goedzakje het ook zo lekker? Aan de bijnaam te lezen wel![]()
Ik zou trouwens ook een 90cm nemen. Ik heb van de week ook die maat gekocht. Weliswaar niet bij de hema, maar toch.
Klinkt als een relaxt kind! Hier mag ik ook echt niet klagen. Al een paar maanden goed doorslapen en verder eigenlijk ook geen moeilijkheden. Hij rolt om als een idioot! Ik zou willen dat hij het in bed soms wat minder zou doen, want hij heeft geen flauw idee dat hij ook op zn buik kan slapen. Verder is hij flink bezig met proberen te kruipen. Het enige wat hij nog mist is zijn handen verzetten.quote:Op zondag 25 juni 2017 12:17 schreef ReginaFalange het volgende:
[..]
Goedzakje is een lekkere beginnersbaby. Lekker makkelijk, blij en hij houdt van slapen.
We hebben wat dat betreft heel erg gelukkig gehad.
Ik had een draak van een kraamvrouw, dus was niet echt blij dat zij met de kerst bij ons over de vloer was. Eigenlijk waren we liever gewoon met z'n drietjes geweest.
Ik heb trouwens geen 1 dag op bed gelegen, alleen de nacht die ik in het ziekenhuis moest blijven. Verder de hele kraamweek kerstfilms gekeken op de bank met baby en vriend en natuurlijk veels te veel gegeten.
Leuk dat ze maar 1 dagje schelen! Kan die van jou al omrollen? Die van mij kan het wel maar doet het vrijwel nooit.. luilak.
Ik vind Eddy juist hilarisch.quote:Op zondag 25 juni 2017 15:39 schreef ReginaFalange het volgende:
Heb een stuk of 6 topics geleden geroepen dat ik walg van ToetToets.
We hebben zojuist Eddty de Ezel gekocht.
Die stem![]()
Haha! Wij hebben een vrachtauto gehad als kraamcadeautje, maar die ligt nog veilig boven. Bij mijn ouders heeft O. een vtech trompet... Eigenlijk ben ik tegen, maar hij vind hem eigenlijk maar matigquote:Op zondag 25 juni 2017 15:39 schreef ReginaFalange het volgende:
Heb een stuk of 6 topics geleden geroepen dat ik walg van ToetToets.
We hebben zojuist Eddty de Ezel gekocht.
Die stem![]()
ja dat was met mauw ook. Maar noud drukt zich niet op, die blijft gewoon zo plat mogelijk liggen. Ziet de vijand je ook niet zo makkelijk.quote:Op zondag 25 juni 2017 16:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat knap van G!
Van buik naar rug ging hier in het begin heel lang per ongeluk, gewoon omvallen als je je hoofd te hoog opduwt.
Ik wil dat mijn luiwammes ook meer rolt. Hij rolt echt alleen als hij zich af kan zetten met zijn benen tegen iets óf als er iets heul interessants aan de andere kant te zien is.quote:Op zondag 25 juni 2017 15:42 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Klinkt als een relaxt kind! Hier mag ik ook echt niet klagen. Al een paar maanden goed doorslapen en verder eigenlijk ook geen moeilijkheden. Hij rolt om als een idioot! Ik zou willen dat hij het in bed soms wat minder zou doen, want hij heeft geen flauw idee dat hij ook op zn buik kan slapen. Verder is hij flink bezig met proberen te kruipen. Het enige wat hij nog mist is zijn handen verzetten.
Jouw verhaal van je kraamvrouw...Dat lijkt me echt vreselijk. Wat zal je blij zijn geweest toen ze weg ging,
Quoi, ja die Bambam van de Flintstones!![]()
Wanneer is de grote dag?quote:Op zondag 25 juni 2017 16:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Jawel, jawel, nog een paar dagen!
We moeten dinsdag weer naar het consultatiebureau, dus dan heb ik weer up to date stats, maar hij zat altijd eigenlijk net +1 op de curve. Geen klein rank babietje in ieder gevalquote:Op zondag 25 juni 2017 16:39 schreef ReginaFalange het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn luiwammes ook meer rolt. Hij rolt echt alleen als hij zich af kan zetten met zijn benen tegen iets óf als er iets heul interessants aan de andere kant te zien is.
Hoe groot en zwaar is de jouwe?Men vindt dat wij een papzakje hebben van 68cm en 8.4 kilo en een stuk of 3 onderkinnen.
Eddy de ezel klinkt als een travestiet met ademhalingsprobleem.
We hebben trouwens ook de Vtech trompet. Hij heeft zichzelf er mee in zijn gezicht geslagen vandaag dus hij is er wel klaar mee.
Groof dat is toch geen baby meer! Wat een groterik.![]()
Herkenbaar, al was het de eerste keer heftiger dan nu. Toen heeft man me een paar keer heeel erg hard huilend van het kolfapparaat geplukt. Ik kolf nu daarom gewoon niet. Ik ben nu niet verdrietig, maar vooral heel erg negatief. Vooral veel negatieve gedachte dus met baby aan de borst. Dit terwijl ik dat normaal dus echt niet ben, man, moeder en vriendinnen hebben het al opgemerkt.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:18 schreef Vieve6 het volgende:
Oh wat vervelend als je een kraamhulp hebt waarmee het zo slecht klikt... Hier gelukkig een hele fijne! Morgen is ze de laatste dag...
Kerstfilms op de bank klinkt wel leuk voor in de kraamweek. Sowieso kerstfilms ♡!
Selvaria vervelend dat je geen slapers maakt... Ik merk dat ik het weinige slapen echt moeilijk vind en het is pas ruim een week.
Mooie foto van je baby Groofsken!
Veel rollende baby's. Dat klinkt nog heel ver weg hier!
Medisch gezien gaat het met F nu goed gelukkig! Het HB tekort is veroorzaakt omdat ze bloed aan mij heeft gegeven tijdens de zwangerschap en met de bevalling is de oorzaak nu weggenomen. Ze eet, plast, poept en slaapt & daarom mochten we ook naar huis. Dus daar ben ik al superblij mee!
Ik vind het zelf idd ook niet vreemd als de emoties er zijn ivm de verwerking van alles. Maar omdat ik het herken van vorige keer en ik me toen een stuk beter voelde na het stoppen met de bv, dacht ik, ik vraag eens na of iemand het herkent... Dankje voor de link Sylver. Ik heb daar de vorige keer ook een stuk over gelezen en dat leek toen wel herkenbaar, vandaar dat ik er nu ook weer aan dacht.
Dag mooie, leuke Emmy! Tot snelquote:Op zondag 25 juni 2017 20:15 schreef Arja het volgende:
Haha groofs met je grote kabouter.
Ik kom hier afscheid nemen. Wat een geweldig jaar was het, het jaar waarin ik eindelijk moeder werd en ik getuige mocht zijn van alle eerste keren en stapjes met Emmy. En wat ging het snel!
Bedankt allemaal voor het delen, de steun, de lach en de traan. Het voelt heel raar om hier weg te gaan. Net als dat het raar was om van als zwanger worden niet zo makkelijk gaat naar het zwangerschap en geboorte topic te gaan en hier te komen.
Een dreumes. Ik heb een dreumes.
Zo werd ze wakker op haar eerste verjaardag
En verder was ze heel erg onder de indruk van alles
Ik krijg ook steeds op m'n kop dat ik teveel doe van de kraamhulp. Maar vind het ook zo vervelend om me te laten bedienen en doe sommige dingen liever zelf omdat dat gewoon sneller gaat. Dreumes is al wel gewend dat ik hem niet optil gelukkig, dat deed ik al maanden alleen nog voor uit bed en verschonen als ik alleen met hem was. Herstel valt me verder 100% mee, al was de wond gisteren wel nat en begin ik hem nu voor het eerst te voelen, ondanks dat de huid er omheen totaal gevoelloos is.quote:Op zondag 25 juni 2017 22:58 schreef Vieve6 het volgende:
Wat een liefje Arja! Van harte gefeliciteerd!
FF 2 baby's tegelijk aan de BV! Superknap! Vervelend dat het nog niet soepel loopt, hopelijk komt dat snel!
Met mij gaat het fysiek wel goed. Ik weet niet echt wat ik moet verwachten aangezien ik nooit eerder een operatie heb gehad. Ik denk dat ik wel geneigd ben om te veel te doen qua trap lopen, tillen van dreumes enzo. & ik gebruik mijn buikspieren vaak per ongeluk wel met omhoog komen uit bed ofzo... Zou dat heel erg zijn?
Hoe gaat dat bij jou FF?
Wat fijn dat hij zo mooi alles heeft kunnen zien vanuit de tula! & helemaal super dat hij zo vrolijk blijft bij weinig slaap...
Kleine kale gangsterquote:Op zondag 25 juni 2017 23:56 schreef Cygne het volgende:
Emmy![]()
FF, wat pittig zo.
Precies een jaar geleden ging ik nu stijf van de spanning voor de punctie slapen.
En kijk nou.![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mijn gevoel is Larfje ook nog mini maar gewoon al bijna dreumes!! Alvast van harte gefeliciteerd♡quote:Op maandag 26 juni 2017 20:05 schreef Molo het volgende:
James is echt een mooie vent man!
Ik heb net zakjes met koekjes zitten inpakken voor de crèche.
Vrijdag is ze echt jarig, maar nu alvast een doei voor hier.
Larf is praktisch 1, en stapt de hele kamer door, roept 'jaja, eten!' en lacht de hele dag.
We hebben het gisteren gevierd en het was geweldig
quote:Op maandag 26 juni 2017 13:56 schreef Quoi het volgende:
Cygne, wat mooi toch dat het zo is gegaan
Ikke, gewoon op een vrachtwagen gaan staan. Dat vereist skills!
Wij zijn vanmorgen weer eens gaan zwemmen. Helaas is zijn vaste juf met verlof. Gelukkig kon hij na de les, in de nieuwe babyswimmer, best wel lachenSindsdien lekker aan een lange tuk, ook wel weer eens lekker. De afgelopen dagen werd er kort geslapen overdag.
Oh, en hij wil zelf eten. Zelf de lepel pakken en weer terug in het bakje doen (op zich heel knap!). Ik beloon het ook echt als hij dat doet. Het wordt er alleen niet bepaald schoner opIk ga maar eens ponchootjes kopen
Plaatje bij het praatje:Ik hoor hier (nog) niet (meer), maar Silly Billyz met lange mouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Hihi dat dacht ik ook, maar emmy kijkt als een hert in de koplampen.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:05 schreef Selvaria het volgende:
Ach, wat een bekkie GM.Zo stel ik me L.'s eerste pasfoto ook voor, het kind lacht altijd.
![]()
Jaaaa, vanmiddag gekocht en al naar tevredenheid gebruiktquote:Op maandag 26 juni 2017 22:49 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik hoor hier (nog) niet (meer), maar Silly Billyz met lange mouwen
Ah Q, voor je het weet is Charming Max ook 1 en volg je onsquote:Op maandag 26 juni 2017 23:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jaaaa, vanmiddag gekocht en al naar tevredenheid gebruikt![]()
En daar gaat grote Larf
Ik ben een ongeduldig standje ja, maar ik vind begin september wel écht snel dichtbij komen hoor!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:17 schreef Burdie het volgende:
Nou weet ik dat je graag vooruit loopt op de zaken Qmaar Max is toch nog wel een paar maanden baby?
.
Molo gefeliciteerd met je dreumes!
Vandaag dus 😁quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:26 schreef BlueEyes het volgende:
Stop de tijd![]()
Pollewop is vandaag gewoon 6 maanden oud.
Hoezo?
Wanneer is ze zo oud geworden?
Ja, dit. Bij een tweede gaat dat stand je fast forward maar door en door.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:26 schreef BlueEyes het volgende:
Stop de tijd![]()
Pollewop is vandaag gewoon 6 maanden oud.
Hoezo?
Wanneer is ze zo oud geworden?
dat jaquote:
Wij hebben zo'n slab van neopreen. Had ik dat bij Kuiken maar ontdekt, echt geniaal fijn spulquote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:57 schreef Mies_poes het volgende:
Mag ik zomaar een vraag stellen?![]()
Mooi!
Wat voor slabbers gebruiken jullie? Ik heb er al verschillende geprobeerd, maar nog geen een gevonden die echt goed de kleertjes afdekt (behalve die jasjes). Iemand een goede tip?
Haha, I van bijna 3,5 zit ook nog iedere maaltijd met zo'n ding aan. Ze vindt het zelf ook heel normaal.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:07 schreef BlueEyes het volgende:
Die jasjes!
En om eerlijk te zijn op standje hoogwater krijgt F die volgende week 3 wordt ze nogsteeds aan omdat het een enorme purk is in eten
wat ook helpt is pas na het ontbijt aankledenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:49 schreef Mies_poes het volgende:
Dank voor jullie tips! We hebben al van die jasjes in huis, maar ik vind het zo sneu om haar steeds in een jasje te hijsen als ze gaat etenvind het ook niet erg dat ze vies wordt gedurende de dag, maar na het ontbijt heb ik haar liever nog even schoon.
En bedankt taalnazi Burdie. Ik wist het oprecht niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. livin' on the edge
[ Bericht 21% gewijzigd door Nazil1 op 27-06-2017 14:09:26 ]
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:02 schreef Miezziej het volgende:
Eetbaby's![]()
M. gooit hier laatste tijd alles expres op de grondZeg me dat het een korte fase is?
Volgens mij heb ik weleens zoiets gelezen (ook hier op het forum) Franny. Ik heb er verder geen ervaring mee, M zuigt nooit echt op haar vingers.
Hier ook living on the edge met een breekbaar schaaltje:L zit op de bank en heeft wat speeltjes om zich heen. Dan gaat een speeltje heel voorzichtig richting de rand van de bank om het *zwoep* er vanaf te vegen. Dan kijken waar het terecht is gekomen en mama aankijken om het te pakken. Dat doet mama, met de woorden erbij dat dit de laatste keer was en dat hij niks op de grond mag gooien. L pakt het speeltje weer en gooit het direct op de grond. Mama zegt 'nee,dat mag niet' en L begint een stervende zwaan na te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thats our life.
Al een paar weken lang![]()
je hebt wel hoge verwachtingen van een baby denk ikquote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:13 schreef Nazil het volgende:
[..]
L zit op de bank en heeft wat speeltjes om zich heen. Dan gaat een speeltje heel voorzichtig richting de rand van de bank om het *zwoep* er vanaf te vegen. Dan kijken waar het terecht is gekomen en mama aankijken om het te pakken. Dat doet mama, met de woorden erbij dat dit de laatste keer was en dat hij niks op de grond mag gooien. L pakt het speeltje weer en gooit het direct op de grond. Mama zegt 'nee,dat mag niet' en L begint een stervende zwaan na te doen.
Thats our life.
Al een paar weken lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mies ik leg soms als extra een theedoek op schoot bij Stijn. Dan blijft hij nog enigszins wat schoon. Ik vind zn mouwen slabber ook niks (waar komt dat woord dan vandaan? Wie bedenkt zoiets)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zit volledig gestut tussen kussentje en handdoeken hoor.
Die zit nog lang niet stabiel, maar voor die 10/15 minuten met eten wel even prima op deze manier.
Ik verwacht niet dat hij het begrijpt, maar het is er een die wel regels moet hebben. Hij heeft een ehh nogal sterk eigen willetje en alles moet via zijn regels. Als het niet op zijn manier gaat, is het krijsen en houdt niet meer op. Hij wordt dan echt driftig. Papa en mama zijn de baas, dat moet hij weten. Het gaat mij niet om die speeltjes en hoevaak ik ze oppak, maar dat niet alles gaat zoals hij wil.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt wel hoge verwachtingen van een baby denk ikvoor mijn peuter zijn zulke regels al lastig.
Dat mag, jouw kind is ook anders.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:46 schreef Burdie het volgende:
O ja hoor, ik voed alleen op een andere manier op.
En rode octopus![]()
En voortand![]()
En speciaal voor SQ mijn mooie granollen muur![]()
Dat snap ik ook wel, alleen blijf ik niet als een hondje de speeltjes twintig keer per minuut oprapen. En L wil ze zelf pakken waardoor hij van de bank kukelt en als ik hem tegenhoud wordt hij driftig. Op een gegeven moment is het dan gewoon klaar met het gooien.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:47 schreef Selvaria het volgende:
Het gooien van speeltjes is ook een manier van zwaartekracht en verschil tussen materialen ontdekken, Nazil.Ieder zijn eigen regels uiteraard, maar mijn leven is een stuk makkelijker geworden vanaf het moment dat ik me af ging vragen of hetgeen dat ik wilde corrigeren nou echt zo erg was. Als peuter wil Duplo'en met haar jas aan doet ze dat toch lekker?
Door deze aanpak hoort ze nu alleen "nee" als ze iets doet dat echt niet mag, zoals haar zusje bijten of zomaar de straat op rennen. Bij ons werkt het.
misschien nog een gekke vraag: waarom zit hij dan op de bank? Op de grond kan hij ze wél zelf pakken namelijk. Win-win!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:57 schreef Nazil het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, alleen blijf ik niet als een hondje de speeltjes twintig keer per minuut oprapen. En L wil ze zelf pakken waardoor hij van de bank kukelt en als ik hem tegenhoud wordt hij driftig. Op een gegeven moment is het dan gewoon klaar met het gooien.
is gezellig af en toequote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien nog een gekke vraag: waarom zit hij dan op de bank? Op de grond kan hij ze wél zelf pakken namelijk. Win-win!
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:13 schreef Sylver_ het volgende:
Ik zou 'm met zijn leeftijd echt nog niet in een buggy zetten hoor!![]()
grapje![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:13 schreef Sylver_ het volgende:
Ik zou 'm met zijn leeftijd echt nog niet in een buggy zetten hoor!![]()
grapje![]()
Shoarmaquote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:38 schreef ikke_84 het volgende:
ik heb 2 foto's gemist
Bluewat is ze groot
Lekker de eerste hapjes. Wat is het? Het lijkt wel shoarma![]()
Qknappe Max.
Geweldig hè zn bekkie met tandjes
(3 op een rij![]()
solly )
Ja die! En ik ga ook maar even naar de Wibra denk ikquote:Op dinsdag 27 juni 2017 11:13 schreef Burdie het volgende:
Tombola, Google ff op "squiz", dat is denk ik wat je bedoelt.
Ik knijp al bijna 10 jaar met mijn ogen, dan zie ik het nietquote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:22 schreef BlueEyes het volgende:
Next al geprobeerd Mies?
Quoi die muur![]()
Wij gaan over 2 weken verbouwen en heb hier ook een aantal van die muren die goddank weggestuct gaan worden
Heldquote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik knijp al bijna 10 jaar met mijn ogen, dan zie ik het niet
Niet zo gek dat hij z'n fles laat vallen als hij een waterflesje tot z'n beschikking heeftquote:Op dinsdag 27 juni 2017 20:30 schreef Quoi het volgende:
Lekker zeg!
Max deed trouwens gisteren ook zo'n scheet terwijl hij omhoog schoot met zijn kontje - in zijn slaapNiks vredig slapende baby. Lekker ronkend en meurend en lurkend aan een waterflesje.
Noud is ook nog niet zo oud als de baby van Regina toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Vind je dat veel regina? Noud slaapt overdag het dubbele
Nou staan mijn kinderen ook wel bekend om hun comaskills, daar niet van
Even een andere vraag; welke app is dat?quote:Op woensdag 28 juni 2017 09:35 schreef Mies_poes het volgende:
Balen van jullie drama nachten Blue en Franny
Wij zijn net naar het consultatiebureau geweest en ik maak me nu wel een beetje zorgen om het gewicht. Vorige keer was ze al niet bijster veel aangekomen dus toen heb ik tussendoor nog een keer extra laten wegen. Dat was drie weken geleden, toen woog ze 8115 gram (9 maanden is ze) en nu nog exact hetzelfdeze is in de lengte wel 3 centimeter gegroeid.
De borstvoedingscurve ziet er zo uit:
[ link | afbeelding ]
Zou niet weten wat we anders kunnen doen, want ze eet hartstikke goed; 3 boterhammen per dag, 1.5 stuk fruit, avondeten 100-200 gram en tussendoor borstvoeding. Nu moeten we over twee weken weer komen meten. Ze is hartstikke vrolijk en actief dus ik snap het niet zo.
Best wel heel veel, denk ik! Ik ga me er niet in verdiepen. Hij kan genoeg en de jouwtes ookquote:Op woensdag 28 juni 2017 19:41 schreef Nazil1 het volgende:
Maar wat moet hij precies kunnen dan q? L kan tijgeren maar meent dat hij het niet kan. Achteruit wel. Trekt zich ook nog niet zo op aan de tafel of bank ofzo.
Nou ja dat heb ik dus ook een beetje. Komt vanzelf wel als hij er interesse in heeft. Ik begon mij alleen zorgen te maken of ik dan ook niet fysio voor 'm moest hebben omdat L nog minder kan dan Mquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Best wel heel veel, denk ik! Ik ga me er niet in verdiepen. Hij kan genoeg en de jouwtes ook
Nopes! No worries.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:45 schreef Nazil het volgende:
[..]
Nou ja dat heb ik dus ook een beetje. Komt vanzelf wel als hij er interesse in heeft. Ik begon mij alleen zorgen te maken of ik dan ook niet fysio voor 'm moest hebben omdat L nog minder kan dan M
Ik vind dat zo knap als ze rietjes snappen! L drinkt alleen uit een normale beker, en uit die van mama beter dan uit die van hemzelfquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:55 schreef ikke_84 het volgende:
Dat was ff haasten Quoi. Arme Max zo uit zijn bed gerukt![]()
Mijn schoonzus had dat ook dat ze steeds zeiden dat haar zoontje te weinig kon, puur omdat hij het daar niet liet zien. Als oplossing ging ze filmpjes maken thuis en liet dat bij de fysio dan zien als soort van bewijs![]()
Heeft hij verder nog een beetje geslapen vandaag?
Wij hebben de rietjes bekers van de hema. Met water gaat dat te snel voor Stijn maar voor de pap gaat dat super.
Water krijgt hij uit een avent antilek rietjes beker
Mies! Ik snap dat je even verbaasd bent als ze stil staat qua groei maar ik vind het werkelijk het keurigste lijntje ooit! Ze is überhaupt nauwelijks van de middellijn afgeweken, laat staan echt een duikvlucht naar boven of beneden. Ze beweegt vast even meer ofzoquote:Op woensdag 28 juni 2017 09:35 schreef Mies_poes het volgende:
Wij zijn net naar het consultatiebureau geweest en ik maak me nu wel een beetje zorgen om het gewicht. Vorige keer was ze al niet bijster veel aangekomen dus toen heb ik tussendoor nog een keer extra laten wegen. Dat was drie weken geleden, toen woog ze 8115 gram (9 maanden is ze) en nu nog exact hetzelfdeze is in de lengte wel 3 centimeter gegroeid.
[ link | afbeelding ]
Zou niet weten wat we anders kunnen doen, want ze eet hartstikke goed; 3 boterhammen per dag, 1.5 stuk fruit, avondeten 100-200 gram en tussendoor borstvoeding. Nu moeten we over twee weken weer komen meten. Ze is hartstikke vrolijk en actief dus ik snap het niet zo.
Aaah nog meer geruststellingquote:Op woensdag 28 juni 2017 22:59 schreef Svane het volgende:
[..]
Mies! Ik snap dat je even verbaasd bent als ze stil staat qua groei maar ik vind het werkelijk het keurigste lijntje ooit! Ze is überhaupt nauwelijks van de middellijn afgeweken, laat staan echt een duikvlucht naar boven of beneden. Ze beweegt vast even meer ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooi, Graphico heet die app.
Wat een verschil inderdaad.quote:Op donderdag 29 juni 2017 03:53 schreef Mies_poes het volgende:
Alleen als je deze lijn bekijkt (die het cb ook hanteert) ziet het er een stuk minder vrolijk uit
Niet heel zorgwekkend, omdat ze verder heel vrolijk en actief is, maar wel iets om te vervolgen dus over twee weken weer wegen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 06:19 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wat een verschil inderdaad.Bij de WHO-curve kan je nog zeggen dat ze haar eigen lijntje volgt, bij die van het CB niet echt meer. Wat vonden zij ervan?
Zwaartekracht ontdekken <3quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:13 schreef Nazil het volgende:
[..]
L zit op de bank en heeft wat speeltjes om zich heen. Dan gaat een speeltje heel voorzichtig richting de rand van de bank om het *zwoep* er vanaf te vegen. Dan kijken waar het terecht is gekomen en mama aankijken om het te pakken. Dat doet mama, met de woorden erbij dat dit de laatste keer was en dat hij niks op de grond mag gooien. L pakt het speeltje weer en gooit het direct op de grond. Mama zegt 'nee,dat mag niet' en L begint een stervende zwaan na te doen.
Thats our life.
Al een paar weken lang
Denk dat het dan in de 3cm groeien is gaan zitten! Ze lijkt wel haar eigen curve te volgen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 09:35 schreef Mies_poes het volgende:
[ link | afbeelding ]
En de amandelyoghurt is in de aanbieding bij de Ekop.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:19 schreef Mies_poes het volgende:
Ikke, ze heeft koemelkallergie dus gewone yoghurt geven kan niet en kokosyoghurt vindt ze om te kotsen
Ghee, is wel van koemelk maar heeft geen koemelkeiwitten. En andere vetten/oliën idd.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:34 schreef Miezziej het volgende:
Misschien doe je dit al Mies, maar op brood kan je bijvoorbeeld altijd roomboter (of bestaat daar geen koemelkvrije variant van? Okee, het is dan niet officieel boter maar je snapt me wel) doen en verder nog andere calorierijke dingen geven? Bijvoorbeeld notenpasta, avocado, banaan enzo.
hij heeft een fijnere manier gevonden: curver box op kop zetten, blokjes er op en dan de doos schuin houdenquote:Op donderdag 29 juni 2017 17:58 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Zwaartekracht ontdekken <3
of wat dan ook, iig ontdekken.
Ja klopt! Met veel en lekker eten ('s middags picknicken in het park, daarna thuis verder), alcohol en liederen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 08:00 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat een leuke trip Vivi! Midzomernacht wordt daar groots gevierd toch?
Mijn man had ook zo'n raar gesprek bij 6 maanden, maar inmiddels is gebleken dat het een invaller was en niet onze reguliere cb-arts. Ook persoonsgebonden dus.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:57 schreef ReginaFalange het volgende:
Overigens vond het CB hier het bijna zorgwekkend dat we nog niet begonnen waren met brood geven toen hij net 6 maanden was. Dus de zorgen zullen wel regio gebonden zijn.
Ik wilde het echt niet. Ging naar de speelgoedwinkel voor een voelboekje aangezien hij alle normale voorlees boekjes bijna aan flarden trekt tijdens het voorlezen. Maar er stond een kindje op die trekhaken te drukken en Goedzakje was helemaal gehypnotiseerd door de herrie en lichtjes.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:03 schreef ViviRAWRS het volgende:
Mijn man had ook zo'n raar gesprek bij 6 maanden, maar inmiddels is gebleken dat het een invaller was en niet onze reguliere cb-arts. Ook persoonsgebonden dus.Waarom heb je trouwens toch zo'n Sjaak Trekhaak gekocht?
![]()
Wat is een regemaker?? Ik leer hier zoveel!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:17 schreef ReginaFalange het volgende:
[..]
Ik wilde het echt niet. Ging naar de speelgoedwinkel voor een voelboekje aangezien hij alle normale voorlees boekjes bijna aan flarden trekt tijdens het voorlezen. Maar er stond een kindje op die trekhaken te drukken en Goedzakje was helemaal gehypnotiseerd door de herrie en lichtjes.
Dus nu gebruik ik hem om hem te laten omrollen en te leren kruipen.![]()
Zijn lievelings speelgoed is nog steeds zijn knuffel en regemaker.
Ja ik merk ook dat ik er nu iets makkelijker in ben, want bij de eerste is me dat eigenlijk nooit gebeurd. Behalve een kwartiertje of zo, na het voeden, maar zeker geen halve nachten.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:11 schreef Sylver_ het volgende:
Ik heb niet echt een tip, Vieve want Ella sliep hele nachten bovenop me de eerste weken.
Bij de oudste ging ik echt uit bed en idd lezen op mijn foon om te voorkomen dat ik in slaap viel.
Blijkbaar word je toch makkelijker bij een tweede
Ik had nooit moeite om weer in slaap te vallen daarna, maar dat zal ook wel per persoon verschillen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stapelen, stapelen, stapelen. En blokjes (die van een soort hard papier zijn) in andere blokjes stoppen en nog een keer en dan nog een keer
Ah RF ik ga nog even wat Texeltips voor je op een rij zetten! Ben je niet vergeten, maar een beetje druk.
Nou, schiet eens op met die kledingkast danquote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:20 schreef ReginaFalange het volgende:
Quoi: Don't worry.
Ik weet hoe het gaat. Ik zou ook al 3 maanden geleden mijn kleding kast opruimen en het is er nog niet van gekomen.![]()
Wij gaan Oktober dit jaar trouwen. Gewoon lekker stiekem, met z'n drietjes ergens.
Als trouwkadootje voor mezelf wil ik een huis make-over. Nieuw tv meubel, nieuwe salon tafel, nieuwe keukenkast, nieuwe kapstok, nieuw bankje voor onder de gang, nieuw bed, nieuwe nachtkastjes, nieuw tv meubel in de slaapkamer en nieuwe slaapkamer kasten. Ik heb op het moment 2500 euro aan meubels in mijn winkelwagentje zitten maar durf niet op verzenden te klikken. Vriend wordt dan vast heel boos. Aan de andere kant, als we getrouwd zijn wat van hem is, is van mij enzo.![]()
Vandaag gingen we trouwens uit lunchen. Goedzakje zat in zijn buggy bij de tafel want kinderstoel zonder verkleiner lijkt me nog geen succes. De serveerster zei dat ze ook wel kindermenuutjes hadden. Ook een gerechtje met een frikandel, krulfrietjes en appelmoes. Maar als hij liever kipnuggets of kippenpootjes wilde dan kon dat ook.![]()
![]()
Heb maar gezegd dat ik het heel lief vond, maar dat ik mijn baby van 6 maanden nog geen kipnuggets en krulfrietjes zie eten.
Even los van de leeftijd vind ik het sowieso absurd dat een kindermenu 9 van de 10 keer zo ongezond en inspiratieloos is.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:20 schreef ReginaFalange het volgende:
Vandaag gingen we trouwens uit lunchen. Goedzakje zat in zijn buggy bij de tafel want kinderstoel zonder verkleiner lijkt me nog geen succes. De serveerster zei dat ze ook wel kindermenuutjes hadden. Ook een gerechtje met een frikandel, krulfrietjes en appelmoes. Maar als hij liever kipnuggets of kippenpootjes wilde dan kon dat ook.![]()
![]()
Wat leuk!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:41 schreef Burdie het volgende:
Guppy kan in zijn handjes klappen! Echt ultiem schattig, hij klapt in zijn handjes zodra hij muziek hoort
![]()
.
Hopelijk komt de rust alsnog als hij een aantal dagen op die speciale voeding zit.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:38 schreef Sam1993 het volgende:
viva. ik baal er ook van ben juist gestopt om rust te creeren. toch wel lichtelijk spijt.
Voor indikken kan je eigenlijk het beste puur johannesbroodpitmeel gebruiken, zonder toevoegingen. Dat is te koop bij natuurwinkels en biologische supermarkten etc. Daar reageren kindjes over het algemeen helemaal niet op.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:38 schreef Sam1993 het volgende:
wat leuk burd. en wat wrden ze snel groot.
viva. ik baal er ook van ben juist gestopt om rust te creeren. toch wel lichtelijk spijt.
vandaag contact gehad over de bezorging die uitbleef. de machtiging was niet goedgekeurd en moest overnieuw. vanmiddag op de kraamafdeling toch al wat nutramigen kunnen ophalen.
indikken doe ik of met nutriton of kruidvat eigen merk. maar de problemen met de ontlasting bestonden al voor het starten hiermee.
morgen zou het dan toch echt bezorgd moeten worden.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 06:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Voor indikken kan je eigenlijk het beste puur johannesbroodpitmeel gebruiken, zonder toevoegingen. Dat is te koop bij natuurwinkels en biologische supermarkten etc. Daar reageren kindjes over het algemeen helemaal niet op.
Goedzakje heeft de eerste 12 weken heel erg gekreunt. Hij kon zo in een metal band.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 11:21 schreef Vieve6 het volgende:
Wat leuk en romantisch zo met zn drietjes RF! & dat klinkt als een goed huwelijkskadoo!
Hahaha een kindermenu voor zo'n mini.
Er staan inderdaad meestal niet zo'n originele en vaak ook niet zo'n gezonde dingen op kindermenu's. Terwijl mijn dreumes juist graag groenten lust vaak...
Wat schattig burdie!
Hoera voor de doorslaapnacht van Tweedle!![]()
![]()
![]()
Heeft er iemand ervaring met een baby die veel kreunt / onrustig is. In vergelijking met de eerste is baby F. zoveel onrustiger / kreunt erg veel / beweegt veel met haar armpjes. Ik weet niet zo goed wat het is. Ze is soms ook heel rustig en tevreden, maar vooral als ze bovenop je ligt.
Ik vroeg eens ergens of ze ook een gezond kindermenu hadden. De ober keek me aan alsof ik een tweede hoofd had laten groeien uit mijn nek...quote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:08 schreef WupWup het volgende:
Herkenbare klacht, die kindermenu's. Ik snap werkelijk niet dat ze de gewone kaart niet in het klein aanbieden.
Ondertussen heeft mijn baby zijn volumeknop gevonden en is nu voor de tweede dag op rij heel hard aan het gillenEn hij heeft ook zn andersom-rol-modus gevonden: van buik naar rug is ook afgevinkt. Handug!
In een van mijn favoriete restaurants doen ze dat welquote:Op zaterdag 1 juli 2017 12:08 schreef WupWup het volgende:
Herkenbare klacht, die kindermenu's. Ik snap werkelijk niet dat ze de gewone kaart niet in het klein aanbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |