Op zich lig ik er niet wakker van als ik ergens drie uur naar toe reis en het gaat uiteindelijk niet door. Dan maak ik er gewoon een winkeldagje van, maar ergens in the middle of nowhere met die kans van zekerheid ga ik natuurlijk niet doen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje gekkenwerk om 5 uur te gaan reizen voor een meet die er niet van zal gaan komen.
Als foto stuurt wil ik je wellicht wel op komen halenquote:Op donderdag 22 juni 2017 18:37 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Op zich lig ik er niet wakker van als ik ergens drie uur naar toe reis en het gaat uiteindelijk niet door. Dan maak ik er gewoon een winkeldagje van, maar ergens in the middle of nowhere met die kans van zekerheid ga ik natuurlijk niet doen.
Jij bent een pannenkoek van het ergste soort. Zo'n magnetron pannenkoek met gaten waar de stroop doorheen lekt!quote:
Als mij zoiets zou overkomen dan sloop ik uit frustratie wat publieke eigendommen en dan ga ik weer naar huis.quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:37 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Op zich lig ik er niet wakker van als ik ergens drie uur naar toe reis en het gaat uiteindelijk niet door. Dan maak ik er gewoon een winkeldagje van, maar ergens in the middle of nowhere met die kans van zekerheid ga ik natuurlijk niet doen.
Stukje waarheidsconfrontatie voor braddie, en een stukje gerechtigheid voor praadjequote:Op donderdag 22 juni 2017 18:35 schreef isax het volgende:
even snel doorheen gewaaid
[..]
wat was dit voor video?
Zolang het maar geen gaten in muren zijnquote:Op donderdag 22 juni 2017 18:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als mij zoiets zou overkomen dan sloop ik uit frustratie wat publieke eigendommen en dan ga ik weer naar huis.
Maar helaas al verdwenen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:57 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Stukje waarheidsconfrontatie voor braddie, en een stukje gerechtigheid voor praadje
Ik weet hoe onze held over zijn filmjes op andermans account denkt.quote:
Mooie POHI heb jijquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2017 18:57 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Stukje waarheidsconfrontatie voor braddie, en een stukje gerechtigheid voor praadje
Ik heb liever andere tieten.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:30 schreef isax het volgende:
Omdat jullie zo into the dansgifs zijn
[ afbeelding ]
Had ie daar iets op of zoquote:Op donderdag 22 juni 2017 19:30 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer was dít dan weer?quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:30 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Isax is god.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:30 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht na die gewichtjesgif het allemaal wel gezien te hebben mij de gifjes weten zich telkens weer te overtreffenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |