Dat is best infantiel als je met zo'n shirt rondloopt.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 01:07 schreef Braddie het volgende:
Bieber haten is nog steeds helemaal in ja.
Doet me denken aan die kerel met z`n "Bieber was kut, echt kut, maar dan ook echt heel kut" T-Shirt of zoOp Pinkpop.
Ik vind dat 'ie tegenwoordig helemaal geen slechte muziek maakt
Inderdaad, niet dat het nu van top niveau is, maar zeker zijn stem is enorm vooruit gegaanquote:Op vrijdag 23 juni 2017 01:12 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Dat is best infantiel als je met zo'n shirt rondloopt.![]()
Ja, zijn muziek is beter geworden met de jaren, het klinkt niet meer zo Rebecca Black-achtig.
Misschien omdat er meer dan 2 indoor skibanen in Nederland zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2017 00:50 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Ze moeten iets om te haten hebben op Bieber. Als je mensen verteld dat één van de twee indoor skibanen van Nederland daar ligt gaat er nog geen belletje rinkelen dat het om dezelfde plaats als bij Pinkpop gaat.
Ik dacht altijd dat er maar twee waren, hoeveel zijn er dan ?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 07:04 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Misschien omdat er meer dan 2 indoor skibanen in Nederland zijn
Een snelle blik op Google zegt 15+quote:Op vrijdag 23 juni 2017 07:46 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat er maar twee waren, hoeveel zijn er dan ?
Ja, half juli is beter.quote:Op donderdag 22 juni 2017 23:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Komt goed!
Voszje wil ook nog komen zegt ze. Komt Yussef ook trouwens?
Oké, dan neem ik wat ik gezegd heb terug.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 07:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Een snelle blik op Google zegt 15+
Ja je mag blijkbaar om donaties bedelen van het UWV.quote:Op donderdag 22 juni 2017 23:18 schreef vaduz het volgende:
[..]
Geeft Braddie dat ook op bij het UWV en de belastingdienst?
Inderdaad wel apart, als die kerel zo druk bezig kan zijn met zijn poepvlogs kan hij net zo goed gaan schoffelen of dozen vouwen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 08:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja je mag blijkbaar om donaties bedelen van het UWV.
Mwa ik zou heel kut werk ook niet doen maar ik ben dan ook niet ongeschoold.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 08:54 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Inderdaad wel apart, als die kerel zo druk bezig kan zijn met zijn poepvlogs kan hij net zo goed gaan schoffelen of dozen vouwen.
Ik zou liever dat werk doen dan bedelen op youtube en een wajong krijgen. Maar goed misschien heeft hij weinig schaamte, dat blijkt in ieder geval uit alle gifjes.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 09:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mwa ik zou heel kut werk ook niet doen maar ik ben dan ook niet ongeschoold.
Omg het is Omniradius omg omgquote:Op vrijdag 23 juni 2017 09:11 schreef dick_laurent het volgende:
Holy cheeseballs..... Braddie is terug. EN er komt een meet? Nou, dit moet smullen zijn voor de fans.
Veel plezier alvast bij de auto? meet!
Niet zo makkelijk als je denkt hoor, zitten hoop regeltjes aan vast maargoed daar is dit het topic niet voor.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 08:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk gezegd natuurlijk. Maar op je luie reet zitten en net zoveel geld vangen als met een kutbaantje als dozen vouwen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 09:15 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik zou liever dat werk doen dan bedelen op youtube en een wajong krijgen. Maar goed misschien heeft hij weinig schaamte, dat blijkt in ieder geval uit alle gifjes.
Cute as ever, je weetquote:Op vrijdag 23 juni 2017 09:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Just chillin' bro, it's all good. Hoe is het met je kat?
Zijn inkomsten extra inkomsten moet je eigenlijk melden. Zelfs vrijwilligerswerk moet je melden.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 08:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik netquote:Op vrijdag 23 juni 2017 09:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Zijn inkomsten extra inkomsten moet je eigenlijk melden. Zelfs vrijwilligerswerk moet je melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |