Nee, hij doet nog steeds streamen vanaf z`n iPad.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:17 schreef Voszje het volgende:
[..]
Kan Ad nou nog steeds niet blokkeren/bannen?
Ik kan juist weer niet omgaan met stadsfietsen e.d., alleen mountainbikes e.d. kunnen mij wel bekoren.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:21 schreef Azpilicueta het volgende:
Herenfiets
Dat fietst toch helemaal niet lekker. Fietsen is sowieso kut, maar dan liever op iets als een oma fiets. Dat zit tenminste nog een beetje lekker
Ja vanaf vandaag als het goed is. Gisteren zat hij op de Iphone.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:17 schreef Voszje het volgende:
[..]
Kan Ad nou nog steeds niet blokkeren/bannen?
quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, hij doet nog steeds streamen vanaf z`n iPad.
Heb hem aangeboden om via z`n laptop OBS te installeren en zo via de laptop te kunnen streamen (Zo doe ik het ook, en kan je mensen blokken/mod maken etc) Maar dat wou 'ie niet. Hij las er overheen zei 'ie. Ja zo kan het natuurlijk ook
Tell me 'bout it man, maar allemaal achter af, mijn fout was om geen proefrit te maken, zijn fout was om niet alles eerlijk te vertellen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Je bent keihard opgelicht man, keihard.
Ik heb een electrische fiets, heerlijk. Maar met dit weer pak ik de auto.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik kan juist weer niet omgaan met stadsfietsen e.d., alleen mountainbikes e.d. kunnen mij wel bekoren.
Ja die vent kun je beter nooit meer mee handelen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tell me 'bout it man, maar allemaal achter af, mijn fout was om geen proefrit te maken, zijn fout was om niet alles eerlijk te vertellen.
Rij nu in een motorisch ijzersterke Polo (ruim de helft onder de kap is gloednieuw) Dus ik vind het allang weer prima.
Die kerel hoef ik ook niet meer te zien.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja die vent kun je beter nooit meer mee handelen.
Oké, zo rollt Ad.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, hij doet nog steeds streamen vanaf z`n iPad.
Heb hem aangeboden om via z`n laptop OBS te installeren en zo via de laptop te kunnen streamen (Zo doe ik het ook, en kan je mensen blokken/mod maken etc) Maar dat wou 'ie niet. Hij las er overheen zei 'ie. Ja zo kan het natuurlijk ook
Hoeveel ben je lichter? Want de auto had flink wat achterstallig onderhoud, of is dat alles gratis ofzo?quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tell me 'bout it man, maar allemaal achter af, mijn fout was om geen proefrit te maken, zijn fout was om niet alles eerlijk te vertellen.
Rij nu in een motorisch ijzersterke Polo (ruim de helft onder de kap is gloednieuw) Dus ik vind het allang weer prima.
Die heb ik niet eens.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Ad is een baas fuck laptops en zo. Ipad gewoon!
Die BMW had heel veel achterstallig onderhoud, dat heeft mij best veel gekost ja. (+- 200 euro) En toen gingen er weer dingen stuk (waaronder een lekkende stuurbekrachtigingspomp)quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:20 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Hoeveel ben je lichter? Want de auto had flink wat achterstallig onderhoud, of is dat alles gratis ofzo?
Iedereen en z'n moeder in dat vloggentopic waarschuwde je, waarom luister je nou nooitquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat is er zo fantastisch aan dat ding? Ben je werkzaam in de fotografie/vormgeving?quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga volgende maand de nieuwe iPad Pro halenecht zin in.
Eigenwijs manquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:22 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Iedereen en z'n moeder in dat vloggentopic waarschuwde je, waarom luister je nou nooit
Komt door users die hier niet meer zouden postenquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:20 schreef chroestjov het volgende:
Dit topic gaat overigens veel te snel, graag even op de rem trappen.
Uh.. juist.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Eigenwijs man![]()
En ik dacht, ik ga op mezelf, tijd voor een andere auto
nee maar ik ga hem gebruiken als computer/laptop, mijn huidige ipad begint af te takelen en met deze kan ik echt wel wat jaren meequote:Op donderdag 22 juni 2017 16:23 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Wat is er zo fantastisch aan dat ding? Ben je werkzaam in de fotografie/vormgeving?
Ja, was een hele vieze wijze lesquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:25 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Uh.. juist.
Hopelijk heb je ervan geleerd.
Je vergeet alleen wel te vermelden dat je het advies van senior in de wind sloeg want hij raadde je een andere auto aan, maar die vond je te min.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, was een hele vieze wijze lesHeb ik wel van geleerd ja, daarom ging de keer daarna ook m`n vader mee, en we hebben echt 30 minuten proefgereden en toen de auto overgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |