abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171860898
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:54 schreef praadje het volgende:

[..]

Diie gaat vanavond hypocriet weer Ad van goede tips voorzien. Daar is hij nogal nadrukkelijk aanwezig.
JA en hij neemt alle haters van hem mee :'( Beetje Ad lastigvallen. Voor Ad is het beter als Braddie daar wegblijft. Arme Ad weet ook allemaal niet hoe het zit en zo.
pi_171860907
Zo ik ga lekker frikadellen in de pan bakken: 20 stuks voor ¤ 2 :D
pi_171860923
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:55 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Dit dus.
Geen geld uitgeven dat je niet hebt.. en nu klink ik als mijn moeder. :@
Je moeder is een wijze vrouw.
pi_171860930
Dit gaat te hard allemaal. Er zijn ook mensen die nog moeten werken tussen het bradvolgen door.
pi_171860937
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:52 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat laatste klopt inderdaad, ik wist waar ik voor tekende, maar ik had niet gedacht dat het 2 dagen lang non-stop flamen/bashen zou worden :r

Maar goed, beschrijving aanpassen doe ik niet, want ik ga toch niet meer live voorlopig, en de spaarrekening blijft gewoon bedoeld als nr 1 prioriteit een ander keyboard, er zal nu ook niets meer vanaf gaan.

Excuses naar iedereen die geld heeft overgemaakt i.i.g maar ik had op dat moment echt even geen andere keus.
Dus toch. En als ik dat dan zeg ben ik een tyfussnol en een kankerwijf. Maar dat je zo boos werd zegt al voldoende. Dan zit er een waarheid in.
pi_171860946
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:53 schreef praadje het volgende:

[..]

Dat is kind eigen. Mijn jongens verdienen dik 3x zoveel als mij. Maar als ik in de supermarkt loop en ik kom ze daar tegen flikkeren ze ook van alles in mijn karretje. En bedankt ma O+ . Ach ik geniet er alleen maar van. En ik kom ze gelukkig niet vaak tegen ;)
Neem aan dat ze verder niet echt roekeloos met geld omgaan en je bepaald onverantwoord financieel gedrag ermee faciliteert.
pi_171860963
quote:
9s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:56 schreef Rectum het volgende:
Dit gaat te hard allemaal. Er zijn ook mensen die nog moeten werken tussen het bradvolgen door.
Gewoon wajong trekken en thuisbezorgd laten komen man. Dat is het echte leven.
pi_171860965
quote:
9s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:56 schreef Rectum het volgende:
Heb alle werkzaamheden stil gelegd hiervoor want het is maar de vraag hoelang we hiervan mogen genieten
pi_171860967
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:53 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik vind altijd grappig: mensen met een spaarrekening, terwijl ze niet eens geld hebben en waarschijnlijk rood staan op hun betaalrekening ;(
Ik vind het nog sneuer om bij Paypall rood te staan.
pi_171860979
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:56 schreef praadje het volgende:

[..]

Dus toch. En als ik dat dan zeg ben ik een tyfussnol en een kankerwijf. Maar dat je zo boos werd zegt al voldoende. Dan zit er een waarheid in.
Een waarheid die Braddie liever niet wil horen doet hij wel vaker af als bashen of onzin. En helaas niet altijd op een even fatsoenlijke manier.
pi_171860985
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:57 schreef praadje het volgende:

[..]

Kan dat?
pi_171860993
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:57 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Gewoon wajong trekken en thuisbezorgd laten komen man. Dat is het echte leven.
En pitt!
  PR en moderator donderdag 22 juni 2017 @ 15:58:44 #138
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_171861000
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:52 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat laatste klopt inderdaad, ik wist waar ik voor tekende, maar ik had niet gedacht dat het 2 dagen lang non-stop flamen/bashen zou worden :r
Dan werd het de vorige keer misschien toch niet zo heel slecht gemodereerd he? ;)

Heb er destijds alleen persoonlijk te veel tijd/energie in gestoken dat ik nu niet meer ga doen. Je kiest er zelf voor om weer eenzelfde topic te openen als waar het de vorige keer mis ging en ik ben niet iemand die zich meermaals aan dezelfde steen stoot.

No offence overigens, maar ik ben in de tussentijd niet voldoende 'opgeladen' van mijn Braddie-moeheid. Heb ook niet alles teruggelezen maar ga er vanuit dat als er posts tussen hebben gestaan die echt over de schreef gingen ik of Fopje daar wel een TR van hadden gezien. Het is niet zo dat dit allemaal niet te verwachten was ofzo bij het openen van zo'n topic. Heb er zelfs gister nog voor gewaarschuwd waarop je zei dat 't allemaal wel goed zou gaan dit keer:
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 07:40 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja snap ik, maar dan kan het beter een Braddie SC in ONZ worden ofzo.

Op zich niet erg als er een topic is waar maar 1x in de zoveel tijd een filmpje wordt gepost, maar bij de meeste van die topics blijft het in de tussentijd dan ook daadwerkelijk stil, waardoor het toch ontopic blijft. Dat zie ik hier niet gebeuren, met alleen maar meer kans om uit de hand te lopen.

Mja
Een unban en een topic hier in WEB zijn beiden niet mijn keuzes geweest, voel er weinig voor om maar weer ieder topic door te lezen met een mod-oog en die shit bij te houden en weg te halen etc etc. Afgelopen jaar genoeg moeite in gestoken. Tijd om wat zelfsturender te worden.
Fuck the EBU.
pi_171861005
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:57 schreef praadje het volgende:

[..]

Via paypal betaal ik eigenlijk zo min mogelijk.
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:58:55 #140
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_171861008
quote:
11s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:58 schreef Argo het volgende:

[..]

En pitt!
En rollen in een Polo!
pi_171861020
quote:

[..]

En pitt!
Goed leven. Oude bank in de voortuin zetten en elke avond barbeknoeien met de buurtjes en bier zuipen tot 4 uur in de ochtend.
  donderdag 22 juni 2017 @ 15:59:42 #142
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_171861028
Dit draadje gaat hard. Is dit de nieuwe KLB SC ofzo?
Fade to Black
pi_171861033
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:58 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dan werd het de vorige keer misschien toch niet zo heel slecht gemodereerd he? ;)

Heb er destijds alleen persoonlijk te veel tijd/energie in gestoken dat ik nu niet meer ga doen. Je kiest er zelf voor om weer eenzelfde topic te openen als waar het de vorige keer mis ging en ik ben niet iemand die zich meermaals aan dezelfde steen stoot.

No offence overigens, maar ik ben in de tussentijd niet voldoende 'opgeladen' van mijn Braddie-moeheid. Heb ook niet alles teruggelezen maar ga er vanuit dat als er posts tussen hebben gestaan die echt over de schreef gingen ik of Fopje daar wel een TR van hadden gezien. Het is niet zo dat dit allemaal niet te verwachten was ofzo bij het openen van zo'n topic. Heb er zelfs gister nog voor gewaarschuwd waarop je zei dat 't allemaal wel goed zou gaan dit keer:

[..]

Een unban en een topic hier in WEB zijn beiden niet mijn keuzes geweest, voel er weinig voor om maar weer ieder topic door te lezen met een mod-oog en die shit bij te houden en weg te halen etc etc. Afgelopen jaar genoeg moeite in gestoken. Tijd om wat zelfsturender te worden.
Hopelijk helpt het hem wanneer hij niet continu aan het handje wordt meegenomen.
pi_171861036
quote:
7s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:55 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Zou niet bij mij opkomen om dat te doen hoor. Mijn moeder zou het ook niet accepteren
Oh echt niet? Ach ze gooien er hooguit wat blikjes red bull in en wat chips. En soms dan komen ze langs en brengen voor mij een lekker smoske ham/kaas van de slager mee. En ik geef liever met de warme hand.
pi_171861044
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:59 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Goed leven. Oude bank in de voortuin zetten en elke avond barbeknoeien met de buurtjes en bier zuipen tot 4 uur in de ochtend.
Zuip je nog flink ja? Ik mis de tijden met Geerd en zo wel in de app!
pi_171861064
quote:
11s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:00 schreef Argo het volgende:

[..]

Zuip je nog flink ja? Ik mis de tijden met Geerd en zo wel in de app!
Haha, was lachen. Nee doe het erg rustig aan.
pi_171861077
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:56 schreef Chai het volgende:

[..]

Neem aan dat ze verder niet echt roekeloos met geld omgaan en je bepaald onverantwoord financieel gedrag ermee faciliteert.
Nee hoor, die kunnen goed met geld omgaan. Eerst sparen en dan pas kopen. Dat zit erin gebakken.
pi_171861107
quote:

[..]

Via paypal betaal ik eigenlijk zo min mogelijk.
Ik alleen Netflix
pi_171861131
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:00 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Haha, was lachen. Nee doe het erg rustig aan.
Dan geloof ik je op je woord man! En ja was wel lachen vooral als je naar huis liep :P
pi_171861136
wejooo iemand samenvatting ??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')