Shitquote:Op donderdag 22 juni 2017 15:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bliksems. Ik kom uut 't noorden. Dat is wel heel ver weg.
Tuurlijk snap ik dat er kritiek komt.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar je snapt toch wel dat je dan kritiek kan verwachten als je dat geld dat je van anderen krijgt daarvoor gebruikt?
Mensen doneren dan voor zo'n keyboard, niet voor je persoonlijke rekeningen en benzinegeld etc. Je zou het eigenlijk op zo'n rekening moeten zetten waar je niet bij kan, waar je dan voor naar de bank moet om het eraf te halen als je voldoende geld hebt om zo'n ding te kopen. Da's ook wat respectvoller naar je doneerders toe.
quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die 3 gewone zijn een 10tje per stuk waard ongeveer, daar koop ik helaas niks van terug.
Ik heb niets gedaan met het donatiegeld behalve getankt en halsover kop een deel van een rekening betaald, de rest staat gewoon nog op m`n spaarrekening wat ik gebruik voor een ander keyboard.
quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar je snapt toch wel dat je dan kritiek kan verwachten als je dat geld dat je van anderen krijgt daarvoor gebruikt?
Mensen doneren dan voor zo'n keyboard, niet voor je persoonlijke rekeningen en benzinegeld etc. Je zou het eigenlijk op zo'n rekening moeten zetten waar je niet bij kan, waar je dan voor naar de bank moet om het eraf te halen als je voldoende geld hebt om zo'n ding te kopen. Da's ook wat respectvoller naar je doneerders toe.
Het lijkt me dan wel zo netjes als je er ook bij vermeld dat het niet uitsluitend voor het keyboard wordt gebruikt snapje?quote:En nogmaals, het doneren staat vrij, je hoeft niet te doneren, dat doe je toch vrijwillig ?
Gast, je bent gewoon een oplichter als je dat geld voor donaties ergens anders voor gebruikt. Niets meer en niets minder. Pas maar op dat je niet wordt aangemeld als oplichter.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die 3 gewone zijn een 10tje per stuk waard ongeveer, daar koop ik helaas niks van terug.
Ik heb niets gedaan met het donatiegeld behalve getankt en halsover kop een deel van een rekening betaald, de rest staat gewoon nog op m`n spaarrekening wat ik gebruik voor een ander keyboard.
En nogmaals, het doneren staat vrij, je hoeft niet te doneren, dat doe je toch vrijwillig ?
Vraag dáár dan donaties voor, niet voor een keyboard dat je eigenlijk niet per se nodig hebt (neem aan dat je het betalen van je rekeningen belangrijker vindt).quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat er kritiek komt.
Maar als er op het moment dat ik die rekening binnen krijg en de dag daarvoor met de band weg moet geen geld op mijn normale rekening staat en wel een leuk bedrag op m`n spaarrekening, gebruik ik uit pure noodzaak een klein beetje van die spaarrekening omdat ik anders wéér in de financiele problemen kom.
Monopolyquote:Op donderdag 22 juni 2017 15:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gast, je bent gewoon een oplichter als je dat geld voor donaties ergens anders voor gebruikt. Niets meer en niets minder. Pas maar op dat je niet wordt aangemeld als oplichter.
Als Voszje de fiets op de trein naar Utrecht zet wil ik hem wel in de trein naar Zwolle/Groningen zetten.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bliksems. Ik kom uut 't noorden. Dat is wel heel ver weg.
Nou, als je nog een herenfiets zoekt...quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Voor mij is het wel te doen, ben een zuiderling.
Lieve Moira, het was oprecht niet mijn intenties om met dat geld iets anders te doen dan te sparen, heb er notabenen een spaarrekening voor opgezet, iets wat ik normaliter niet zou doen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het lijkt me dan wel zo netjes als je er ook bij vermeld dat het niet uitsluitend voor het keyboard wordt gebruikt snapje?
Ik vind het een beetje jammer om te zien dat je nog steeds zo veel shit over jezelf afroept.
Waar haal je dit toch allemaal zo snel vandaanquote:
Mwoah, dat is een heel aardig aanbod, maar ze kan hem dan beter verkopen aan iemand uit de buurt en die er blij mee makenquote:Op donderdag 22 juni 2017 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Als Voszje de fiets op de trein naar Utrecht zet wil ik hem wel in de trein naar Zwolle/Groningen zetten.
Jawel, dat heb je wel. door mensen op je stream of ergens anders uit te maken voor kankernazi of debiel of wat je allemaal niet hebt gezegd. Daarmee heb je dat zelf uitgelokt.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Lieve Moira, het was oprecht niet mijn intenties om met dat geld iets anders te doen dan te sparen, heb er notabenen een spaarrekening voor opgezet, iets wat ik normaliter niet zou doen.
Als er dan zoiets tussendoor komt en mijn ouders mij ook niet willen sponsoren met benzinegeld sja..
Ik heb er niet om gevraagd overigens om de laatste 3 topics steeds gebashed te worden.
Sturen we knokploeg toch langs? Het adres hebben wequote:Op donderdag 22 juni 2017 15:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gast, je bent gewoon een oplichter als je dat geld voor donaties ergens anders voor gebruikt. Niets meer en niets minder. Pas maar op dat je niet wordt aangemeld als oplichter.
Van het backup-account dat hij niet, ik herhaal niet, beheert.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:48 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Waar haal je dit toch allemaal zo snel vandaan
Toch mooi dat mensen zulke dingen opslaanquote:
Weet ook niet hoe goed het werkt om een fiets zwart te laten reizen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, dat is een heel aardig aanbod, maar ze kan hem dan beter verkopen aan iemand uit de buurt en die er blij mee maken
Ik haal de fiets al op bij voszjequote:Op donderdag 22 juni 2017 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Als Voszje de fiets op de trein naar Utrecht zet wil ik hem wel in de trein naar Zwolle/Groningen zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |