quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik overweeg het alleen als voszje komt
Die hebben zelf zeker geen eigen auto hè?quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, de ene dag vraagt een maatje of ik met hem naar Ede wil, en dan betaald hij de brandstof en scheuren we daarheen.
De andere keer is het een retourtje Lelystad.
Ik heb zelf niet totaal 2 volle tanken brandstof betaald de rest (op die ene keer Lelystad na) Is betaald door mensen die aan mij vroegen of we ff ergens heen konden.
Er ontgaat jou ook niets. Je zou er wat mee moeten doenquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:50 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Die hebben zelf zeker geen eigen auto hè?
quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik overweeg het alleen als voszje komt
Ja, wordt lastig a.s. zaterdagquote:
Nope, en ik vind autorijden fijn om te doen dus waarom niet, zolang hun mijn peut betalen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:50 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Die hebben zelf zeker geen eigen auto hè?
Is er bier?quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:50 schreef Braddie het volgende:
Nouja, het zijn niet alleen maar FOK!kers die (mogen) komen natuurlijk, maar het overgrote deel zal bestaan uit FOK!kers denk ik.
Wat voor zin heeft dat als je uiteindelijk toch thuis op de kinders past en zorgen voor een warme maaltijd wanneer manlief thuiskomtquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:55 schreef Moira. het volgende:
Ik kan sowieso niet, sommige mensen moeten afstuderen
Deze gaat er zeker wel komen, maar als je niet niet in onzekerheid wilt rondlopen dan kom je gewoon nietquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:53 schreef chroestjov het volgende:
In reeksen m.b.t. vloggen, bestaat er meestal maar 1 waarheid, de waarheid dat besproken meets er nooit van zullen komen.
Yes! Wel met je bolide komen dan, onze eigen automeet.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:52 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
dan houden we toch onze eigen meet!!!
Seksistquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat voor zin heeft dat als je uiteindelijk toch thuis op de kinders past en zorgen voor een warme maaltijd wanneer manlief thuiskomt
Wat gaan we doen dan? Ga je iets zingen/spelen?quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Deze gaat er zeker wel komen, maar als je niet niet in onzekerheid wilt rondlopen dan kom je gewoon niet
quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:55 schreef Moira. het volgende:
Ik kan sowieso niet, sommige mensen moeten afstuderen
Nice.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:55 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan ik wel meenemen. Geen zin om bier te sjouwen.
Tardis anti anti-Braddie.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:28 schreef TARDIS. het volgende:
Ik gun Braddie echt een doorbraak vol inzicht, geluk en grote stappen maken in zijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |