Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 25 juni 2017 00:00 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
WAAROM ZEG JIJ NIET?
zo maar eens wat van hem kijken, volgens mij wel aardig vermakelijk op een zaterdagnacht.
Deed je pypen op de parkeerplek?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vind het zo jammer
Heb geen mails naar Ad gestuurd om 10 over 3, want toen stond ik met een FOK!ker en iemand van AW en een maat van mij op een parkeerplaats te chillen.
Heb ik ook tegen Ad gezegd, maar goed
BREKEND NIEUWSquote:Op zondag 25 juni 2017 17:54 schreef mtchel112 het volgende:
Braddie heeft toegegeven dat hij pizza's heeft besteld bij ad looij
Had 'ie eigenlijk niet hoeven toegeven. Ik wist zo ook wel dat hij het was.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:26 schreef missgelukt het volgende:
[..]
en dan janken als ze het bij hem doen, wat een flapdrol
Ja, ik ben die streams ook zat.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:36 schreef missgelukt het volgende:
ik hoop dat Ad binnenkort weer een "gewoon" bijpraatfilmpje maakt
Ad was er blij mee, dat is het verschil. Hij hadt Braddie ook netjes bedanktquote:Op zondag 25 juni 2017 19:26 schreef missgelukt het volgende:
[..]
en dan janken als ze het bij hem doen, wat een flapdrol
lolquote:Op zondag 25 juni 2017 21:05 schreef missgelukt het volgende:
(en dan Ad ook nog bewegingsadvies geven)
Ja gisteren was zijn zaakje op bepaalde momenten ook behoorlijk centraal in beeld. Zoals toen hij op stond om een plaspauze te nemen.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2017 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gisteren was zijn zaakje op bepaalde momenten ook behoorlijk centraal in beeld. Zoals toen hij op stond om een plaspauze te nemen.
Screenshot gemaakt?quote:Op maandag 26 juni 2017 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gisteren was zijn zaakje op bepaalde momenten ook behoorlijk centraal in beeld. Zoals toen hij op stond om een plaspauze te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |