Die kregen toch wel straf van de juf?quote:Op donderdag 22 juni 2017 23:09 schreef Voszje het volgende:
[..]
Sommige wijsneusjes vielen evengoed nog tegen.
Straffen viel uiteindelijk nog mee.quote:Op donderdag 22 juni 2017 23:10 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die kregen toch wel straf van de juf?
Gelukkig ben ik een ambtenaartje. Kan me lekker vermaken met beschikkingen e.d....
Nou...quote:
Iedere keer datzelfde gelul over seks en wietquote:Op donderdag 22 juni 2017 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is serieus wel jammer, ook steeds dezelfde dingen
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 00:55 schreef praadje het volgende:
Ad heeft gelachen. Echt gelachen. Met geluid en al. Wat leuk zeg. Dat je via internet een eenzame man toch even een blij moment kan geven. Gisteren al het moppentappen en nu dit. Ik vind het echt leuk.
Het is zomaar een gok, maar Ad was in eerste instantie toch een soort Braad II.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 17:50 schreef vaduz het volgende:
Dit topic lijkt trouwens minder snel te gaan, nu Braddie zijn topic weer open is.
hoezo dat? Ik bedoel hij zit niet eens op fok!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:15 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het is zomaar een gok, maar Ad was in eerste instantie toch een soort Braad II.
Niet zo onnozel doen kullekequote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:16 schreef vaduz het volgende:
[..]
hoezo dat? Ik bedoel hij zit niet eens op fok!
Ik denk eerder dat dat komt omdat Ad nu live is. Dus we hoeven ons niets af te vragen. We kunnen het direct vragen aan hem hoe iets zit.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 17:50 schreef vaduz het volgende:
Dit topic lijkt trouwens minder snel te gaan, nu Braddie zijn topic weer open is.
Ja, maar niet iedereen heeft de tijd om dat te kijken.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat komt omdat Ad nu live is. Dus we hoeven ons niets af te vragen. We kunnen het direct vragen aan hem hoe iets zit.
De paar keer dat ik het gezien heb gaat het ook werkelijk nergens over. Gewoon een alledaagse babbel met af en toe een puber die over seks begint en verder nog wat over zijn werk.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:30 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen heeft de tijd om dat te kijken.En niemand komt hier een samenvatting plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |