alleen gedurende bansquote:Op donderdag 22 juni 2017 14:56 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dacht dat de hele crew tegen braddietopics was.
Eigenlijk niet nee. Je hebt ook wel gelijk natuurlijk. Al kan ik me met dit hele gebeuren wel kostelijk amuseren.quote:Op donderdag 22 juni 2017 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mwoh, lijkt me in dit geval geen goede reden.
Ik vind het raar dat je eerst een permban krijgt die niet perm blijkt te zijn, dan een hele lange ban terwijl je ondertussen rustig door blijft klonen, en je dan toch weer terug mag komen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 14:39 schreef Geelman het volgende:
Ik vind het sowieso een beetje raar dat er tijdens de ban van braddie geen woord over hem mocht worden gezegd, en volop flamen nu geen bezwaar is.
Mja, het blijft FOK hè.
ja soort vanquote:Op donderdag 22 juni 2017 14:52 schreef Sheffield het volgende:
Hebben ze eigenlijk wajong in Amerika?
hey isaxquote:Op donderdag 22 juni 2017 14:59 schreef isax het volgende:
[..]
ja soort van
word bijna niet uitgeschreven tho
moet je heel wat keren aanvragen voordat je het krijgt en dan is het nog bar weinig
quote:Op donderdag 22 juni 2017 14:57 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je eerst een permban krijgt die niet perm blijkt te zijn, dan een hele lange ban terwijl je ondertussen rustig door blijft klonen, en je dan toch weer terug mag komen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 08:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Een permban heeft FOK! nog nooit echt gekend. Mensen die mij of mijn gezin persoonlijk hebben bedreigd zijn nog teruggekomen. Users die continu FOK! of andere users zonder enige duidelijke aanleiding de kanker toewensen laten we terug komen. Mensen die achter m'n rug om alles wat ik doe zwartmaken bij medeusers of crewleden blijven gewoon rondlopen. Iemand die dan topics opent die anderen niet leuk vinden een permban geven zou nogal disproportioneel zijn.
Ja, maar voor iemand die zonder enige vorm van eer door het leven waggelt, gaat deze vlieger niet op.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:01 schreef isax het volgende:
weet je wat ik vreemd vind? niet zo zeer dat die perma ban is opgeheven maar dat braddie dat wilt.
paar weken geleden noemde hij fokkers nog kanker mongolen.
ik zou dan de eer aan mezelf houden en wegblijven.
fixedquote:Op donderdag 22 juni 2017 15:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, maar voor iemand die zonder enige vorm van eer door het leven waggeltbuikdanst, gaat deze vlieger niet op.
Het is vermoed ik zijn enige bron van aandacht.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:01 schreef isax het volgende:
weet je wat ik vreemd vind? niet zo zeer dat die perma ban is opgeheven maar dat braddie dat wilt.
paar weken geleden noemde hij fokkers nog kanker mongolen.
ik zou dan de eer aan mezelf houden en wegblijven.
Oh daar lig ik niet van wakker: als je de bal terugkaats naar die jongen, dan gaat ie lopen huilen. Dus ik gun ze wel een pleziertje, ik volg zijn live streams of YouTube video's toch nietquote:
Vlog jij ook?quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:08 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Oh daar lig ik niet van wakker: als je de bal terugkaats naar die jongen, dan gaat ie lopen huilen. Dus ik gun ze wel een pleziertje, ik volg zijn live streams of YouTube video's toch niet
Hij wel mij
Dique-Long is een harde baas!quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:08 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Oh daar lig ik niet van wakker: als je de bal terugkaats naar die jongen, dan gaat ie lopen huilen. Dus ik gun ze wel een pleziertje, ik volg zijn live streams of YouTube video's toch niet
Hij wel mij
tja en ik probeerde hem juist oprecht te motiveren om te gaan fietsenquote:Op donderdag 22 juni 2017 15:06 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Het is vermoed ik zijn enige bron van aandacht.
Brad gaat fietsen, buurman heeft waarschijnlijk een lowrider voor 'm.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:12 schreef isax het volgende:
[..]
tja en ik probeerde hem juist oprecht te motiveren om te gaan fietsen
ban enzo.
Tis wel een beetje heet ervoor... Ik heb 8 kilo overgewicht wilde wat gaan wandelen maar Jezus het is heet.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:12 schreef isax het volgende:
[..]
ban enzo.
Goed advies wordt niet op waarde geschat door onze gezette vriend. Dat mag je zo langzamerhand ook wel weten.quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:12 schreef isax het volgende:
Ha lachen, daar geeft hij mij de schuld van ofzoquote:Op donderdag 22 juni 2017 14:26 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Iets met autoweek, dat hij een ban heeft door deze user
quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:13 schreef Voszje het volgende:
[..]
Brad gaat fietsen, buurman heeft waarschijnlijk een lowrider voor 'm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |