PLausibel verhaal.quote:Op donderdag 22 juni 2017 13:31 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Laatste keer live op youtube was dit. Voortaan alleen nog maar via Facebook live.
Deze reeks is in een massale Braddie-bash reeks veranderdquote:Op donderdag 22 juni 2017 13:40 schreef Duveldrinker het volgende:
even een mooie foto van een Braad met lang haar tussendoor
[ afbeelding ]
niet echt toch?quote:Op donderdag 22 juni 2017 13:42 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Deze reeks is in een massale Braddie-bash reeks veranderd
Lijkt me echt schitterend dat je 'ex' dan die hele meuk over je op twitter gooit.quote:Op donderdag 22 juni 2017 13:43 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: KLB / 'Vloggen' #23
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was dit mooiquote:Op donderdag 22 juni 2017 13:43 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chai, ik weet niet hoeveel je weegt, maar je bent je gewicht in goud waardquote:Op donderdag 22 juni 2017 13:43 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder Rectum had ik dit niet tevoorschijn kunnen toveren hoor.quote:Op donderdag 22 juni 2017 13:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Chai, ik weet niet hoeveel je weegt, maar je bent je gewicht in goud waard
/r/nocontextquote:Op donderdag 22 juni 2017 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Zonder Rectum had ik dit niet tevoorschijn kunnen toveren hoor.
Jawel, kijk in het topic dat ik als bron gaf. Die screenshots zijn door hem gepost.quote:
#neverforgetquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2017 13:40 schreef Duveldrinker het volgende:
even een mooie foto van een Braad met lang haar tussendoor
[ afbeelding ]
quote:
Die jas had nog gered kunnen worden door er simpelweg een nieuwe rits in te laten zetten. Nee, hij werd aan de kant gegooid als een zakdoek met oude mannenjizz.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |